Lexa pov
Csak néztem az üres széket amin alig tíz perce még Clarke ült. A fejemben még ott keringtek a szavai, és hogy ezek mit jelentettek.
Lassan felálltam a helyemről hogy mégjobban körbenézzek a házban. Imádtam amit eddig láttam belőle, minden tökéletesen tükrözte Clarke stílusát. Olyan hely volt ahol rögtön otthon érezte magát az ember.
A fürdőbe lépve, egy nagy tükröt láttam meg a sötét faszekrény mellett, a csap felett. A másik oldalon állt a tusoló, aminek az alján a csempébe lapos kövek voltak építve. Felkapcsoltam a mellettem lévő kapcsolót, mire a tükör körül egy led csík világította be a szobát.
Megmostam a kezem, majd tovább haladtam a nappalin keresztül Clarke hálószobájába.
Ahogy felkapcsoltam a lámpát, egy gyönyörű és tágas szoba tárult a szemem elé. Egy puha, fehér szőnyeg borította a parkettát, majdnem az egész szobában. Az ajtó mellett egy beépített, kétajtós ruhásszekrény állt, aminek az egyik ajtaja tükörből volt. Középen egy nagy franciaágy, hasonló az enyémhez. A nappaliból nyíló terasz itt folytatódott, ezt a szoba másik felénél lévő ablakból láttam. Az ággyal szemben egy derékig érő szekrény állt, rajta egy TV-vel.Végül leültem az ágyra, ami kicsit kényelmetlenebb volt az enyémnél, és bekapcsoltam a TV-t. Csak háttérzajt akartam amíg gondolkodok, de végül elvesztem Clarke illatában, ami belepte az egész takarót és az összes párnát.
Rajtad áll, Lexa. Én itt leszek ha készenállsz.
Ezt mondta Clarke, és elhittem neki. Úgy éreztem hogy talán vele végre sikerülhet. Nem lehet véletlen hogy ilyen gyorsan közel került hozzám. És még hajlandó is vállalni a paparazzikat és a hírnévvel járó bonyodalmakat, mindezt értem. Hogy velem lehessen. Nekem csak annyit kellene tennem hogy megnyílok neki, és menyílok a médiának. Eddig úgy tartottam, hogy minél kevesebbet mondok el, annál nagyobb biztonságban vagyok. De Clarkért talán megérné felborítani mindent. Hiszen boldoggá tesz.
Mikor újra kinyitottam a szemem, egy kék szempár nézett rám, alig néhány centire tőlem. Clarke mellettem feküdt az ágyon.
-Kényelmes volt az ágyam?-kérdezte egy perverz mosollyal.
-Veled kényelmesebb lett volna.-mondtam miközben közelebb húzódtam hozzá, így az orrunk összeért. Beharapta az alsó ajkát és elsötéltüket a szemei. Erre elhúzodtam tőle egy játékos mosollyal. Felhorkant, és morcosan hátatfordított nekem.
-Clarke.-szólitottam meg, mire összehúzott szemöldökkel visszafordult hozzám. Ideje se volt reagálni mert összeérintettem az ajkainkat. Belemosolygott a csókba.
-Gondolkodtam, Clarke...-kezdtem de a körök amiket az ujjaival írt le a derekamon, kissé figyelemelterelőek voltak.
-Vigyázz, megárt.-mondta egy félmosollyal ami tőlem egy szemforgatást eredményezett.
-Most komolyan. Gondolkodtam rajtunk.-próbáltam újra, mostmár elnyerve a lány teljes figyelmét.-Én is kedvellek. Viszont tudnom kell hogy komolyan gondoltad-e amit ma mondtál.-néztem mélyen a szemébe.
-Teljesen.-nyomott egy puszit az orrom hegyére. A testem még mindig beleremegett az érintésébe.
-Ez sok paparazzit jelent.-mondtam.
-Tudom.-mondta egy újabb puszi után.
-És kérdéseket.
-Oké.
-Pletykákat.
-Megéri.
-Lehet hogy elveszíted a munkádat.-mondtam utoljára aggódva, keresve a szemkontaktust.
-Lexa. Tudom mit vállalok.-mosolygott rám és a pillangók kiszabadultak a gyomromban.-És most hogy a hegyibeszédet letudtuk, kérdezhetnék végre valamit?
Bólintottam. Erre felült, majd engem is magával húzott és összekulcsolta az ujjainkat.
-Lexa Woods. Hivatalosan is megkérdezem: Lennél a barátnőm?-olyan szélesen mosolyogtam hogy már megfájdult az arcom de ez volt az utolsó dolog ami érdekelt.
Megérintettem az arcát, próbáltam feldolgozni hogy ez nem álom, majd magamhoz húztam egy hosszú csókra.
-Igen, Clarke Griffin. Leszek a barátnőd.-öleltem magamhoz.Clarke pov
Ha nem hallanám Lexa egyenletes szuszogását magam mellett, valószínű hogy álomnak hinném az előző estét. Nem lehet hogy ez a lány a barátnőm. Egyszerűen nem lehet. Lexa hirtelen mocorogni kezdett és álmában átkarolta a derekam. Végigfutott a hideg a gerincemen és önkéntelenül elmosolyodtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Fame Comes With A Price
FanficLexa Hollywood egyik leghíresebb színésznője, de senki nem a személyiségéért kedveli. Costia, az exe, miatt már nem bízik szinte senkiben, így magányosan tölti a napjait. De amikor találkozik Clarke-al, egy paparazzival, végre megnyílik neki, és a v...