1.

575 29 1
                                    

Lexa pov

Kissé ideges voltam az esti premier miatt. Ebben a világban nőttem fel, de még mindig furcsa volt minden egyes vörösszőnyeges felvonulásom. Többnyire mert tudtam hogy mit gondolnak rólam. Hogy majd ők megfejtik minden titkomat. Minden interjúban, fotóban vagy postomban valamit látnak ami többnyire ott sincs.
Hozzászokik egy idő után az ember. Mindenkire másmilyen hatással van. Velem annyit tett hogy nem bízok senkiben. Nincs túl sok barátom, Indra és Anya álltak ki mellettem sokáig de Anyat már rég elvesztettem. Megszakadt a kapcsolat. Indra pedig a személyi testőröm. Őt nem nevezhetném barátnak.
Régen ott volt Costia. Szerettem őt. Aztán kiderült hogy átvert, csak a hírnevemet akarta. Akkor lettem olyan amilyen. Mások szerint egy érzéketlen, kőszívű lány aki nem képes a szeretetre. Az imidzsem ezt mondta. Egy ideig küzdöttem ellene, egy másik, vidámabb énemet mutattam a kamerába, de aztán belefáradtam és azóta pókerarccal járom az utcákat. A rajongóim soha nem a személyiségemet kedvelték hanem a munkámat, ami egy kicsit fájt, de nem hibáztatom őket.

Tehát reggel letusoltam és hagytam hogy a hajam felvegye a természetes, hullámos alakját. Akármennyire akartam egész nap otthon feküdni, a premier miatt el kellett indulnom a ruhapróbára.
Egy egyszerű, fehér haspólóban és fekete nadrágban léptem ki a házamból ahol pont az várt amire számítottam. Paparazzik lepték el a kocsifeljárómat, ahol a sofőrőm és Indra már vártak. Nem szálltak ki mert intettem nekik hogy maradjanak csak, és elkezdtem átverekedni magam a tömegen. Nem szóltam egy szót se, csak könyökömmel lökdöstem arrébb a kamerákat.
Mikor a kocsihoz értem és kinyitottam az ajtót, felnéztem. Ott állt, a kocsi másik oldalán, külön a többi paparazzitól, egy szőke hajú lány, kb annyi idős mint én, kamerával a kezében. De nem fotózott. Csak nézett rám, kék szemét az enyémbe fúrta. Nem tudom mi ütött belém, de én is csak megálltam és néztem. Hallottam ahogy a kocsiból Indra próbál rávenni hogy beüljek, de a lány még mindig csak nézett és én leragadtam. Gyönyörű volt. Egy sötétkék, motoros dzseki volt rajta, alatta egy egyszerű póló, és egy farmer.
Nem volt időm, a többi paparazzi már így is furcsán vizslatott, ezért beültem a kocsiba és magamra zártam az ajtót. Kifordultunk a házam elől, de nekem még a ruhapróbán is az a kék szempár volt a fejemben.

Clarke pov

Már vagy fél órája ültem a kocsibejáró mellett, amikor begurult egy fekete terepjáró. Nem álltam fel, nem akartam hogy magamra vonzzam a figyelmet, a többi paparazzi viszont nem így gondolta. Felpattantak és rögtön a kocsi köré gyűltek. Aztán kattant a zár a ház bejárati ajtaján és kilépett rajta. Lexa Woods, Hollywood egyik legnagyobb sztárja. Minden kamerás körégyűlt, én viszont meg se tudtam mozdulni. Láttam már róla képeket, de élőben sokkal gyönyörűbb volt. A nadrág amit felvett kiemelte az alakját, a pólója pedig elég rövid volt ahhoz hogy láthassam izmos hasát. Felálltam a földről de nem mentem közelebb. Megálltam a kocsija másik oldalánál, leengedtem a kamerát és csak néztem őt. Mikor kinyitotta a kocsiajtót, észrevett és megállt. Zöld szemeit rajtam tartotta és láttam ahogy végigmért. Minden erőmbe telt hogy ne mosolyodjak el. Enyhén megrázta a fejét amikor rájött hogy bámul, majd beült a kocsiba. Én még mindig sokkosan álltam a felhajtón amikor a kocsi már rég kigurult a ház elől. A többi paparazzi kérdőn rám nézett, de én egy szóra se méltattam őket. Fogalmam sem volt hogy mi történt, de a gyomrom bukfencezett egyet amikor visszagondoltam arra az erős tekintetre ami nem engedte el az enyémet. Csak az érdekelt hogy mikor láthatom újra, ezért már hívtam is a főnökömet hogy szeretném elvállalni Lexa szemmeltartását.

Fame Comes With A PriceWhere stories live. Discover now