CLAİR: Bu güne kadar yalnız takılan bir genç kız, güçlerinin farkında ama onları kullanıp birilerine zarar vermekten korkuyor. Belkide onu dışlayacaklarından, öylede olmadımı zaten, o gün farketti güçlerini ve güçleriyle birine zarar verdi. O günden bu güne dışlanmış yanlız bir kız olarak hayatına devam ediyor. Annesi ve babası her ne kadar ona destek çıksada...
JEFF: Kendine has bir karizması vardı. Fakat sosyal değildi.Ailesi onu evlatlık almıştı zaten. Güçlerini öğrenince onu bir başına bıraktılar. O yüzden bu güne kadar güçlerini hep kullandı. Canını feda edeceği arkadaş grubuyla doğanın bütün kanunlarını yerle bir edecek olaylara koştu ve koştu. Kim bilir belkide sadece ateşle oynamayı seviyordur.
HANNA: O bir kurtarıcıydı. 14 yaşındayken bir arkadaşını araba kazasından kurtardı. Peki bunu nasıl yaptı. Kalkan oluşturarak. Hanna o zaman farketti güçlerinin olduğunu içine kapandı iyice annesine babasına kimseye bir şey söylemedi. Taki 4 sene sonra 18 yaşında iken Jeff onu bulup grubuna katana kadar. O zaman Hanna'nın hayatı değişti. Herkesi bırakıp onlarla gitti...
JAMES: Ah evet James, onun özel bir gücü yok sadece en yakın arkadaşlarının yanında. Peki o ne yapıyor? 4 sene amcasından kılıç ve bıçak eğitimi aldı. Amcasından ayrıldıktan sonra en yakın arkadaşı olan Jeff'e katıldı. Grubunun ve şimdiye kadar gördükleri en iyi kılıç ve bıçak ustası...
CHARLİE: Charlie gücünü öğrendiğinden bu yana kullanıyor. Aslında çok zor bir işi var. Ee sonuçta insanları iyileştiriyor. Şuan Jeff'in grubunda pekte rahat olmayan ve sürekli savaşın içinde oldukları bir yerde...
ALEX: Gel gelelim bizim şanslı adamımıza. Kendisi akıl okuyabiliyor. Bir gün sınıf arkadaşlarıyla bir kafede otururken beyninde bir sürü cümle oluşmaya başladı. O gün sabaha kadar bir sürü araştırma yaptı. Böyle bir özel güce sahip olduğu için havalara uçtu tabi...
Onlar doğanın bütün kanunlarını zorlayacak bir savaşın içindeler ve bunu en derinden yapıcaklar.
Herkese merhaba bu bizim ilk hikayemiz herkesin olduğu gibi bizimde gözümüz yükseklerde tabi. Bu arada bizim dedim. Evet iki kişiyiz fakat bir bölüm o, bir bölüm ben yazmıcaz genelde ben yazıyorum.olayları yeni karakterleri beraber tartışıyoruz. Umarızki beğenirsiniz biraz acemilik olabilir.
Şimdiden teşekkürler💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAÜSTÜ
FantasiKüçüklükten bu yana ellerinde olan güçler fakat bunları hiç olmadık zamanlarda kullanmaları, Kimi dışlanıp, zorbalığa uğrayıp hayata küserken, Kimi elindeki güçten güç bulmuş bir şekilde yanındaki can dostlarıyla, güçlerini kullanıp hayata devam...