De clans

19 1 0
                                    

BliksemClan

Leider: Roodster - Grote Felrode kater met groene ogen.

Commandant: Rookstaart - Rookkleurige poes met blauwe ogen.

Medicijnkat: - Wittand Oude zwarte poes met heel fel witte tanden.                                          Leerling: Harspoot

Krijgers: ( katers of poezen zonder jongen)

Luipaardklauw - Stevig gebouwde poes met lange klauwen aan haar voorpoten en een gouden luipaardgevlekte vacht.                                                                                                                                        Leerling: Donderpoot

Zwartbont - Middelgrote zwarte kater met een dikke vacht.
Leerling: Zilverpoot

Lichtstaart - Grijze poes met een mooie lichte zilvergrijze staart en blauwe ogen.

Witvoet - Zwarte kater met massieve witte poten.
Leerling: Nachtpoot

Sintelpels - Sintelkleurige poes met mosgroene ogen.
Leerling: Sparkpoot

Lichtklauw - Steviggebouwde jonge kater met een lichte vacht en donkerblauwe ogen, de tweelingbroer van Schaduwklauw.
Leerling: Dagpoot

Schaduwklauw - Steviggebouwede jonge kater met een zwarte vacht en roodbruine ogen, de tweelingbroer van Lichtklauw.
Leerling: Schaduwpoot

Klauwvacht - Donkergrijze kater die onder de littekens zit van vroegere gevechten, hij is ook een van de oudere krijgers.
Leerling: Valkpoot

Goudswind - Slanke goudbruine poes die heel snel is en heeft groene ogen.
Leerling: Tijgerpoot

kwikstaart - Vuurrode poes met groene ogen en is uitzonderlijk goed in het jagen op  vogels.

Moederkatten:

Roodbloem - Lichtrode poes met gele ogen

ijsbloem - witte poes met ijsblauwe ogen, in de winter lijkt ze net een te worden met de sneeuw en het ijs. Moeder van Ijskit en Winterkit

Klaproos- Mooie roodbruine jonge poes met diepgroene ogen.

Oudsten:

Eenoor - Donkere kater met een krakerige stem van ouderdom en een van zijn oren is afgekrabd.

Doodstaart - Lichtgrijze kater met een verminkte staart.

Leerlingen: (Zes manen oud, worden getraind tot krijger)

Sparkpoot - Bruine kater met kleine lichtpuntjes in zijn vacht als kleine sparkjes elektriciteit en ambergele ogen. Broer van Donderpoot en Harspoot

zilverpoot - Knappe slanke zilverkleurige poes met een snelgebouwd lichaam en blauwe ogen.

Donderpoot - Donkerbruine poes met goudgele strepen die je doen denken aan donder en goudbruine ogen. Zus van Harspoot en Sparkpoot

Valkpoot - Valkkleurige jonge kater met zwarte poten en tijgerstrepen en ijsblauwe ogen. Broer van Tijgerpoot.

Harspoot - Goudbruine poes met veel talent voor kruiden en mooie groene ogen. Zus van Donderpoot en Sparkpoot. Leerlingmededcijnkat.

Nachtpoot - Zwarte slanke poes met kleine witte stipjes in haar vacht die lijken op sterren.

Dagpoot - Lichte stevige kater met donkerblauwe ogen.

Warrior cats Donder op komstWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu