Jeju adasına gezi için gittiğimiz günü hatırla Yoon.Bana basketbol takımının sigaralarını emanet ettiğin gün.
Gezip dolaşmıştık gün boyunca.Tarihi,turistik mekanları gezip güzel yemekler yemiştik.Sen ara sıra gülümsesen de gün içerisinde asık suratlı dolaşmıştın.Hye Jin ise etrafında dönüp durmuştu.
O günün akşamı bana verdiklerini festival sırasında alacaktın ama almaya gelmemiştin bile.Youngho'ya verip sırf sana onları vermek için geldiğim festival konserini izlemeden geri dönmüştüm.Youngho senin Hye Jin'le gezmeye sahile indiğini söylemişti.
Otele dönerken kafamdaki düşünceleri dağıtmak için göğe bakmıştım o gece.Sönüktü tüm yıldızlar ve tutabileceğim hiç dilek yoktu.
Saat sabah üçte beni aradın ve uyuyan oda arkadaşımın uyanıp bana kızmasına sebep oldun.Yanına geldiğimde otelin önündeki sokak lambasının altında buldum seni.Dokunsam kırılacakmışsın gibi bakıyordun kıpkırmızı gözlerinle.Bir sorun vardı.Fazlasıyla..O kadar kötü görünüyordun ki ağlama isteğimi körüklüyordun.
Bir derdin vardı.Her halinden belliydi.Anlatsan kurtulurdun belki.Ama anlatmadın.
Daha sonra otelin karşısındaki parkın bi bankına oturduk.Sen başını dizlerime koydun.Daha sonra elimi kavrayıp okşamam için siyah saçlarını arasına yerleştirdin ve ben kendi aklıma takılıp düştüm.
Sana anlatmanı,içinde tutmamanı,benimle konuşmanı söylemiştim.Senin gibi birini bu hale getiren şeyden nefret ettim ve bana hiçbir şey anlatmadın Yoon.'Yapamıyorum.Korkağın tekiyim.'dedin bir ara.
İyiye gitmeyen şeyler öylece dururken dilimde bir güz melodisiyle yumuşak saçlarını okşamaya devam etmiştim.Halbuki kafamın içinde seninle ilgili binlerce soru işareti vardı.Ama sormadım daha fazla.
Bi ara bakışlarını buluşturdun benimkilerle.Hala saçlarını okşarken yorgun bir ifadeyle bana "Kendi içine dökülen bir nehir gibiyim.Biliyorsun değil mi?"dedin.Boğuluyorsun bazen,görüyorum."dediğimde gülümsemiştin bana ama daha sonra soldurmuştun gülüşünü.
"Çok kez boğuldum.Ama ölmeyi beceremiyorum."dediğinde bakışlarını kaçırdın.Bana ilk defa bu kadar açık ama bir o kadar kapalı konuşmuştun.
Medya
Lovewave - The Night
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reliquia ◇ Jung Jaehyun
FanfictionBir köşede oturup olanları düşünüyorum.İçimde herkese bi kırgınlık var.En çok da kendime kırgınım ve bunu asla telafi edemiyorum