2.3

1.8K 208 12
                                    

4 sene sonra

Üzgünüm.Çok çok uzun zaman oldu.Yazmayı denedim. Hatta yazdım ama bazılarını sildim bazılarını yırtıp attım.Aynı şeyi içimdekiler için de denediğimde her şey daha da kötü oldu.

4 sene içinde teyzem nişanlandı,Minhyun ve Haeun çıkmaya başladılar,Youngho 2 takım değiştirip Kore'den Japonya'ya gitti,mezun oldum,sen orada gittikçe popülerleşip daha iyi yerlere geldin ve annemin şirketi kara para aklamaktan dava edildi.Hala belli bi sonuca varılamadı.

İlk iki sene gelmedin.Bir kere bile..Telefonda görüntülü konuşuyorduk bazen ama genelde cepten konuşurduk.Kore'ye dönüp Knights'a girmeyi istediğini söylüyordun.

Üçüncü senende annen gitti birkaç kere yanına.Sen sürekli hareket halindeydin.Çeşitli ülkelere maç için gidip geliyordun.Ve geçen sene 3 haftalığına Kore'ye döndün.Ama ben yoktum.Polonya'ya 6 aylığına eğitim için gitmiştim.

Gitmeden önceki gece olanları hatırlamıyormuş gibi davranıyorduk.Bir şey olduğu yoktu.Ne dudakların dudaklarıma değmişti ne de başka bi şey.Ama dile getirmediğimiz tuhaflıklar vardı.

Beni sevebilme ihtimalin vardı.Umutla dolmuştum.Bana karşı bakışların,cümlelerin,hareketlerin...
İstendiğimin,sevildiğimin kanıtlarıydı.

Yeni bi ilişkiye başladığını söyledin bana ilk senenin sonunda.Sesli arama olması benim için her açıdan iyi olmuştu.Halbuki ben tüm davranış ve konuşmalarımla fazlaca belli etmiştim seni sevdiğimi.Cesaretim vardı.Hatta bana onunla çıkmaya başladığını söylemeden o hafta içinde sana söyleyecektim her şeyi.Tüm kalbimi seninle doldurmakla hata ettim.

Bu ilişki uzun süremese de sana eskisi gibi davranamadım.İçimde sana,olanlara ve olmayanlara karşı kırgınlıktan doğan öfke vardı.Sen de fark etmiştin bunu.

Ben de hata yaptım.Birinin kalbini kırdım ve güvenini alt üst ettim.Benimle aynı sınıftaydı.Youngho her ne kadar yapmamamı söylese de onunla çıktım.4 ay kadar sürdü.Yormuştum,yorulmuştum ve hiçbir şeye değmememişti.Kırıldığım yerden kırmıştım.

Sana gelirken devrilmiş bir arabanın,boşa dönen tekerleğiyim ben.Bunu bir kere daha anladım.

Hayatına incecik dokunmak isterken kendi yıkımımı hazırladım.Her türlü kaybeden yine benim.

Youngho ile konuşmuşsun Knights seninle görüşmek için gün ayarlamış.Buraya geleceksin.Geri dönüyorsun.

Yaşamak,sana dair uzayıp giden bi özleme dönüşürken bekliyorum.Ben zaten hep bekliyorum Yoon.Hep bekliyorum da kapımın önünden kediler bile geçmiyor artık.

Reliquia ◇ Jung JaehyunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin