CHAPTER 15 - Dirty Texting

87.3K 1.4K 480
                                    

This chapter for u, kitty deppheads
Luv u,

From: Piç Kurusu

Belki kurumama yardım edersin?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Belki kurumama yardım edersin?

Uykulu gözlerim sonuna kadar açılırken sert bir şekilde yutkundum. Pekâlâ, sakindim. Ya da değildim, sikeyim, bu da neydi böyle! Su damlacıklarının gittiği bölge... İç geçirdim, sıcak mı olmuştu?

To: Piç Kurusu
Dilim seve seve damlacıkları yok etmeye yardım edebilir. Bilirsin, dilim bu konularda harikalar yaratıyor.

Ulu Tanrım, onunla böyle mesajlaştığıma inanamıyordum. Azgın veletler gibi birbirimize fotoğraflar yolluyorduk. İşin garip tarafı bu hoşuma gidiyordu. Cevap saniyeler içinde geldi.

From: Piç Kurusu
Öyle mi dersin? Haydi ama güzelim, benimkinin hakkını yeme. 
Ve evet onunla yakından, çok yakından tanışma şerefine nail oldum.

Nasıl hakkını yerdim? Hünerli dilinin yaptığı şeyler... Kadınlığım hatırladığı hazla sızladı. Bacaklarımı birbirine bastırırken tuşlara yöneldim. Bir şey yazamadan bir mesaj daha geldi.

From: Piç Kurusu
Bacaklarını birbirine bastırma.

Ne? Bunu nereden biliyordu? Elimde olmadan bacaklarımı birbirine bastırmayı kestim ve etrafa bakındım.

To: Piç Kurusu
Bunu nasıl biliyorsun lanet adam?

From: Piç Kurusu
Lanet adam? Altımda zevkten çığlıklar atarken öyle demiyordun.

Saniyeler içinde bir mesaj daha geldi.

From: Piç Kurusu
Hatta, "Christopher, ah, harikasın." dediğini hatırlar gibiyim ;)

Seni siktiğimin piç kurusu. Beni nasıl deli edeceğini çok iyi biliyordu. Ayrıca o aptal emoji de neydi öyle! Sorun şu ki, bunları yazarken ki piçimsi gülümsemesini hayal edebiliyordum.

To: Piç Kurusu
Siktir git piç kurusu
İğrençtin
Yalan söyledim
Ayrıca çok kötü öpüşüyorsun

Cevap gelmedi.

***

Önemli bir toplantı için son hazırlıkları hallediyorken gözümden uyku akıyordu. Çerezlerden iki-üç tanesini ağzıma attım ve dün hazırladığım ön sunum dosyalarını masaya özenle dizdim. Ardından elimdeki kağıda bir tik daha attım, her şey hazırdı.

LOLİTA!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin