Mia Martina feat. Waka Flocka - Beast
Allie X - Bitch
Bu yabancı his öylesine hızlı, öylesine şiddetli kanımda ilerliyordu ki ellerim titriyordu. Hem ağlamak hemde kahkahalarla gülmek istiyordum. Parmak uçlarımda yükselerek ensesindeki kısa saç tutamlarını kavradım ve dudaklarımızı birleştirdim. İlk defa birini öpüyor gibi heyecanlı ve kıpır kıpırdım. Yavaş başlayan öpüşmeye dayanamayarak ona sürtündüm. Onu hissetmeye ihtiyacım vardı. Dilimi ağzının içine iterek ne istediğimi ona belirttiğimde bir an bile durmadı. Parmaklarını kalçama indirip sapladığında boğazımdan sesler yükseldi.
Ne hissettiğimi tam olarak açıklayamıyordum. Üzerimden koca bir yük kalkmış gibiydi. O kadar mutlu hissediyordum ki içim içime sığmıyordu. Sadece onu istiyordum. Sonsuza kadar.
Hareketlerimiz aynı anda hırçınlaştığında daha fazlası için her şeyi yapabilirdim. Dudakları dudaklarımı bereliyor, dili ustaca damağımı arşınladıktan sonra dişlerini etime geçiriyordu. Nefes almak için geri çekildiğimde aramızda kısacık bir mesafe oluştu. Ve bu mesafe bile canımı yakmaya yetmişti.
''Sana dokunmayı ne kadar sevdiğimi bilemezsin.'' dediğinde çıldırabilirdim.
''Benim kadar olamaz,'' diyerek ağzına doğru inledim. Bacaklarımdan kavrayarak beni kucağına aldı ve arkamdaki masaya oturtturdu. İşte şimdi istediğim dilden konuşmaya başlamıştı.
Bacaklarımın arasında onu hissediyorum ama bu yetmiyordu. Gömleğinin yakasından tutarak onu daha da yakınıma çektim. ''Bay Ivanov, tekrardan sizin olmaya hazırım. Hatta buna can attığım söylenebilir.''
Parmağı yukarı sıyrılmış eteğimin üzerinde gezerken, ''Bayan Hernandez, bu takımın içinde ne kadar ateşli olduğunuzu söylemiş miydim?'' diye fısıldadı. ''Defalarca içinize girme isteğimi körüklüyor.''
Ah, lütfen bu ses tonuyla konuşmaya devam et ve ismin ağzımdayken geleyim.
Christopher iç çamaşırımı yana çekerek iki parmağını şişmiş katmanlarımda gezdirdi. Onun için ıslandığımı biliyordu. Yüzündeki o gülümseme bunu kanıtlar nitelikteydi. İki parmağını birden içime gömdüğünde nefesim kesildi. Kafamı arkaya atarak manasız bir şeyler geveledim.
Birazcık da olsa konuşma yetimi kazandığımda, ''Beni hazırlamana gerek yok.'' diye fısıldadım. ''Zaten damlıyorum. Sadece aletini içimde hissetmeye ihtiyacım var.''
Gözlerimin içine bakmayı sürdürürken durmadı. İçimde hareket etmeye devam etti. Derine darbeler yapıyor, kıvırıyor, yavaşça geri çekiyordu. Bende aynı hazzı ona yaşatmak isterdim ama parmakları o kadar iyi hissettiriyordu ki, sadece öylece durup onun verdiğini almakla yetindim. Boştaki eli çorabın bittiği yerden baldırımı okşuyordu. Tanrım, ona bakarak her an gelebilirdim. Christopher aniden parmaklarını içimden çıkardı ve boşluk hissine dayanamayıp neredeyse ağlayacaktım. Onları ağzına götürüp yaladı ve sonrasında tekrar derinlerime daldırdı.
''Christopher,'' diye inledim. ''Ovala beni, lütfen.''
''Yaptığımın bu olduğunu sanıyordum.''
''Oh, klitorisimi. Lütfen sevgilim.'' dedim anın büyüsüyle.
''Bana ne istediğini göster, Elizabeth.''
Bir an bile düşünmeden boynundaki elimi çektiğimde klitorisimi sıvazlamak için bacaklarımı iki yana açtım. Parmaklarım hassas etimle buluştuğunda kalçam kıvranmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOLİTA!
Genç KurguBuram buram testosteron kokan bu mekanda ellerim, ucu sertleşmiş göğüslerimi sıkarken gözlerim yukarıya çıkmak için sabırsızlanıyordu. Arkamdaki tanımadığım sert bedene kıçımla güzel bir muamele çekerken pişman değildim. Kendimi şarkının ritmine kap...