TİM MARCO'YA KARŞI

108 32 6
                                    

Açığa Çıkarılabilecek Bilgiler

Tanrı Temsilcileri: Dünya'da belirli bir topluluğu mitolojik bir tanrıya inandırarak, onların yıllarını Astral'de güç olarak kullanan, ve inandırdığı tanrının güçlerine sahip olan kişilerdir. Bu kişiler kürelerle güç kazanmazlar. İnandırdığı tanrının özelliklerini taşırlar (Bkz: Kraliçe Desire - Medusa)

İllüzyon Güçler: Rakibe uygulandığı müddetçe kişinin gerçeklik duyusunun önüne geçer ve duyularını kapatır. Çıkmak için kapanan duyuların açılması gereklidir. Bunun için pek çok alternatif vardır. İllüzyona kapılan kişinin illüzyondan çıkabilmesi için önce olduğu durumun farkında olması gerekmektedir. Gördüğü illüzyon ona verdiği her türlü zarar yıllarından düşer ve zarar gördükçe ciddi beyin hasarı oluşabilir.

Ares'in Gözyaşları: Tim'in elinden kaçan bir tanrı temsilcisinin, Tim'de kalan gücüdür. Tim'in ellerinin kızıl renkte parlamasını sağlar ve istediği her silah, bu kızıl ışığın şekil almasıyla oluşur. Mitoloji inancında Dünya'da savaşan insanların haline üzülen Ares, ağlarken damlattığı her göz yaşı, Dünya'ya bir silah olarak dönmüştür. Bu silahlar öncelikle masumları korumak için yapılmıştır ama zamanla bu silahlar kötü kişilerin eline geçmiştir. İnsanların işine karışan Ares, Zeus tarafından cezalandırılmıştır. (Ares: Yunan Mitolojisinde Savaş Tanrısı)

Cennetin Bekçisi: Marco'nun Mavi Zümrüdüanka Kuşu gücüdür. Tüm vücudu mavi alevlerle yanar ve ona ona uçmabilmesi için kanatlar verir. Sahip olan kişiye ve kişinin sahip olduğu vicdana göre iyileştirme gücü vardır. Cennetin Bekçisi, yalnızca iyi niyetli olanların cennete girmesine izin verir. (Blue Phoneix: Yunan Mitolojisinde Cennetin kapısının önünde bekleyen bir kuş)

Karanlık Sanatlar: Astral'in yaşam enerjisi bulunmayan kısmında doğan kişilerin güç haritalarında bulunan güçleri açığa çıkarıp kullanması ve ustalaşması durumudur. Astral tarihinde karanlık sanatlarda ustalaşabilen, aydınlık bölgede yaşayan tek kişi Tim'dir. Tim'in aydınlık sınırda yaşayabilmesinin sırlarını bilen herkes ölmüştür. Astral halkının inancına göre Tim kehanetteki çocuktur ve Astral'de süren savaş onun sayesinde son bulacaktır.

  TİM VS MARCO  

 Tim ve Marco arenanın sınırında, birbirlerine sırtları dönük şekilde bekliyorlardı. Asuna karşılaşma için işareti vermişti.

- 58. Muhafız Karşılaşması başlasın.

Tim ve Marco tek bir zıplamayla arenanın orta bölgesinde, havada bileklerini çarpıştırdılar. Bileklerinin çarpışması çevreye sert bir rüzgar etkisi verdi. Tim ve Marco aynı anda birbirlerini ileri ittiler ve yere indiler. Birbirlerine doğru koşmaya başladılar.

Marco ardı ardına, hızla Tim'e saldırıyordu. Tim ise saldırılarını savuşturuyordu. Marco sol elini yumruk yapıp Tim'e doğru savuracakken, Tim Marco'nun yüzüne sert bir yumruk attı. Marco'nun sol eli havada kalmıştı. Tim, Marco'nun sol elini tutup çekti. Marco'nun eliyle kendi elini birleştirerek bir el mührü çizdi. Marco, kendi eline bakarak hızla mührü bozdu ve Tim'e saldırmaya devam etti. Marco bu sefer sağ elini yumruk yapıp Tim'e savurdu. Tim hızla Marco'nun çenesine bir yumruk daha atıp Marco geriye doğru düşmeden sağ elini yakaladı. Marco'nun eliyle 2. bir el mührü çizdi. Mühür çizildikten sonra Marco, vücudundan bir enerji akışı hissetti. Yıllarının bir kısmını kaybettiğini hemen anladı. Anında geri çekildi. Marco;

- Bana ne yaptın böyle ?

Tim;

- Birazdan anlayacaksın.

Uyuyan HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin