„Víš no ... Chyběl si mi" řekl a měl jemný úsměv a zavřené oči
„Ty mě taky" usmál jsem se a s tím zavřel i ty svoje .
*******(Ráno)
Cítil jsem něco teplého a vlhkého na svých rtech ,ale byl jsem stalé ještě v malém spánku a raním stavu ( znáte ten pocit když ještě nejste pořádně vzhůru a nerozeznáte realitu od snu a říkáte si kdo jsem a kde jsem a co se děje *nebo jsem jediná*😅😅😅😅😅)
Pomalu jsem si začal uvědomovat ,že mě někdo líbá ,ale byl jsem si jistý že ty rty už jsem jednou okusil. Donutil jsem se otevřít oči a měl jsem pravdu na mojich rtech někdo přisatý byl.
Rychle jsem osobu odžduchl ,až spadla na zem.
„Co to sakra děláš?" okřikl jsem onu osobu a vyběhl z pokoje dolů do kuchyně kde ostatní už seděli.„Dobré ráno Kookie jak se vyspala šípková růženka?? A jsi v pohodě? Tváříš se jak by si viděl ducha. " Zeptal se mě usměvavý Jin opřený o linku a všichni mě sledovali.
„Jo spal jsem skvěle je mi fajn jen jsem měl divné a nečekané probuzení ."
„Co ??" Ozval se Tae s úsměvem ,který mu po mojí odpovědi spadl.
„Niiic jen jsem se probudil a moje rty ocucával Hobi." řekl jsem ironicky pak se jen ozvalo sborové „CO!!!" a všichni otevřeli pusu a koukali na mě jak na přízrak. Po chvíly svůj zrak přesunuli na přicházejícího Hobiho a ten v klidu a s úsměvem se posadil. „ No co poslali jste mě ho vzbudit a on vypadal tak roztomile a neodolatelně plus ,když jsem si vzpoměl na včerejsek a jak úžasně jeho rty chutnaly nemohl jsem odolat." řekl a zaculil se. Já nevěděl co říct „To ale neznamená že máš někoho olizovat Hobi měl by ses naučit krotit nebo ještě někoho přetáhneš." Řekl rozlobený Jin. Tae vypadal že je naštvaný „Nooo Kookie se mi líbí takže to je doost možné." Řekl a kousl si do chleba. Jimin s Jinem se začaly dusit. Namjoon vypadal že nechápe situaci a Yoongi dostal záchvat smíchu a mezi smíchem dodal „Taaak to dost pochybuju s Kookovou silou je dominant on tak spíš aby neznásilnil on tebe." Na co jsem ho probodl pohledem ,ale měl pravdu 'ale kdybych už měl někoho znásilnit byl by to Tae' na co to zase myslím !!!
*****
Jedli jsme a všichni jsi povídali až na Taeho ten byl nějaký zamlklý 'že by zas žárlil ale přece včera to bylo z opilosti ne?' povídal jsem si sám ze sebou v duchu v tom Jinovi zazvonil telefon.
„Prosím ........
Cože.....
Ale kde máme asi jako být???.....
Dobrá naschldanou" A s tím zavěsil a otočil se na nás.
„ Mám blbou zprávu domácí někam musel naléhavě odjet a klíče nám dá až za týden asi budeme muset do hotelu. "
Řekl a já ho probodl pohledem.
„Jine říkal jsem že mám na 4 měsíce volný barák což znamená že tu můžete zůstat tak nemel hovna typu hotel. " Řekl jsem jako masový vrah s upřeným bodavím pohledem na něj.
„A n-nebude.." snažil se něco říct ale já ho nenechal „Jine!" okřikl jsem ho a on zvedl ruce na znamení že se vzdáva a já se jen usmál.
„ A mužem tu zůstat taky ?" optal se Namjoon a já se musel zasmát ,asi si Jina vážně oblíbil. „Mě taky nevadí spát vedle Yoongiho." Řekl Jimin a všichni jsme ne něj hodily pohled a on chytl Yoongiho za ruku a zaculil se ,na co Yoongi zčervrnal. Divný jak dokáže být roztomilý. „Koneče jste se už dali dohromady?" Řekli a vydechly jsme dvojhlasně s Namjoonem na co se všichni ,až na ty dva zamilované zasmály. „OK stejně bych vás odsud nedostal ,když jsem tady teď sám by jste tu stejně furt byly jako vždy tak proč ne." Řekl jsem a všichni se začaly radovat.
„A když už jsme u toho, co kdyby jsme dnes místo školy ,aby jste tu nebyly sami ,když nastupuje až zítra ňekam šli?" Všichni souhlasily a po chvíly přemlouvání povolil aji naše Eomma Jin 'Namjoon děla divy povolil to jen díky němu' „A kam půjdeme?" zeptal se Jin „Co takhle do zábavního parku?" vykřikl najednou rozjasněný Tae „No jelikož Jimin vypadá že kocovina ho za chvíly zlomí navrhl bych něco klidnější na žaludek "řekl Namjoon a tím Taeho a Hobiho radost klesla „Co takhle Zoo a pak kino"Navrhl Jimin a všichni souhlasily na to jsme se šli chystat.Vím ,že jsem slíbila další díl už včera ,ale něco mi do toho vlezlo 😅😅😅aaaa jako omluvu další díl co bude , bude hooodně dlouhý😇😅😄😄😄
ČTEŠ
Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪
FanfictionKookie se přestěhoval, kvůli určitým důvodům. Jeho povaha se za 3 roky velmi změnila, ale zároveň vůbec. Jak se Kook vypořádá se svým živote? A jaké příjemné překvapení ho čeká???