7

2K 150 16
                                    

Rano mě nevzbudil budík, ale nervozita. Skoro vůbec jsem nespal, jsem až moc natěšený na ty dva, doufám, že jim mé 17-ti lété já nebude vadit, přece jen jsou zvyklý na něco jiného, no co.
Šel jsem si dát sprchu, oblékl jsem se a snažil se abych dnes vypadal dost dobře. Normálně to moc neřeší, ale dnes je vyjimečný den. Když už jsem měl vše nachystané, sešel jsem dolů. Kufry od rodičů už byly u dveří, mamka byla v kuchyni a něco vypisovala, pak si mě všimla a přišla ke mě se širokým úsměvem.
„Kookie zlatíčko dneska ti to mooc sluší a k tvému dnešnímu vzhledu by se ti hodily navlnit vlasy jdeme!" 'Co, že se tak stará divné, ale tak zkusit to můžu.'

„A vůbec jakto, že si tak brzo vzhůru?"
Zeptala se když mi točila vlasy
„Stěhuje se sem Tae a Jin." tato slova stačila.
„Tak to je úžasné zas budete spolu!" zasmála se, ale v jejím hlase šel znát smutek. Chtěla abych si našel přitelkyni. I když to se jí asi nikdy nesplní. Zasmál jsem se s ní.

***
„Hotovo!" Usmála se a plácla mě přes záda. Koukl jsem se do zrcadla a musím uznat slušelo mi to. Vzal jsem si věci a rozloučil se s rodiči. Převzal jsem si peníze a šel na sraz s klukama.
Překvapivě jsem tu byl první. Pak přisli kluci zároveň a vykulili na mě oči.
"Já snad ještě spím! Že by náš opozdilec Jungkook tady byl jako první? No já určitě spím!" řekl Yoongi a Namjoon jen hleděl. Pak se přidal Jimin: "Ale Kookie dnes vypadáš pěkně! Snědl bych tě!" Uculil se. Za to mě i jeho zpražil Suga pohledem. Všechny jsem je odignoroval a rozešel se směr kavárna.
****
Sedíme a já kluky zasvětil do situace. Všichni u mě spí.
„Ale počítáte s tím, že o postel se nedělím!" Řekl jsem z úšklebkem „A já na zemi!" Řekl hned Suga, na což Namjoon hned odvětil. „Ty dokážeš spát všude, takže nekecej!" Všichni jsme se zasmáli a Yoongi se chtěl bránit, ale mávl nad tím rukou. Je až moc liný se hádat. „Už to mám, ale promyšlené! V pokoji pro hosty bude Jin, Tae a myslím že Hoseok. Je tam manželská postel a rozkládací gauč. A v ložnici od rodičů bude Jimin a Yoongi!" Po této větě jsem mrkl na Najoona a ten nenápadně ukázal palec nahoru. Ti dva jen mlčky, celý rudí seděli. „A co já?" zeptal se Namjoon. „No ty budeš v obýváku na gauči." Odpověděl jsem se smíchem. „A nemůžu spát s tebou? Stejně máš manželskou postel!" Zeptal se se štěněčím výrazem. "Ještě si to rozmyslím, ale moc nadějí tomu nedávej!" Zasmáli jsme se všichni.
****
Vyšli jsme z kavárny a mířili si to do školy. Vzali jsme to přes park a já dokonce přes trávu. 'No co je to kratší!'
Přišla mi zpráva od Taeho.
VictoryT👑: Jak pak ses vyspal?
Kookie🍪: nooo jo dobře ty a Jin?
VictoryT👑: no jo šlo jen mě naštval Jin, zakázal mi vařit prý bych něco spálil cssss
Kookie🍪:chytrý Jin
VictoryT👑: jsem uražený
Kookie🍪:aleee no taaak
Zobrazeno
Kookie🍪:Jak to napravím ?
VictoryT👑:pošli mi foto sebe co teď vyfotíš 😄
Kookie🍪: zase ???no jooo raní erekce je svině 😂😂😂
Ale OK
Kookie🍪 poslal fotku

VictoryT👑: Jak pak ses vyspal? Kookie🍪: nooo jo dobře ty a Jin? VictoryT👑: no jo šlo jen mě naštval Jin, zakázal mi vařit prý bych něco spálil cssss Kookie🍪:chytrý Jin VictoryT👑: jsem uražený Kookie🍪:aleee no taaak Zobrazeno Kookie🍪:Jak to ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

VictoryT👑: OMG tak teď už jí mám určitě 😂ale nee fakt si k sežraní 😍
A já ještě v posteli a máma Jin vaří 😂
VictoryT👑 poslal fotku

'Asi budu mít za chvíli velký problém v kalhotách, jestli mi pošle ještě jednu takovou fotku!'Kookie🍪:díky ?¿😂 a Tae mám se tě dneska bát ??? VictoryT👑:možná 😉Kookie🍪: už jsem ve škole tak se měj volá mě ředitel asi kvůli včerejšku tak když t...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

'Asi budu mít za chvíli velký problém v kalhotách, jestli mi pošle ještě jednu takovou fotku!'
Kookie🍪:díky ?¿😂 a Tae mám se tě dneska bát ???
VictoryT👑:možná 😉
Kookie🍪: už jsem ve škole tak se měj volá mě ředitel asi kvůli včerejšku tak když tak končím dnes  o půl 3 tak můžete přijít před školu
VictoryT👑:tak to abychom si pohnuli 😄
Zobrazeno

*****
„Tak se posaďte pane Jeone " řekl ředitel a snažil se vypadat jako boss.
Já se posadil a neschodil z obličeje pocker face.
„Ohledně toho, co se včera stalo s paní profesorkou Kim Song Lee nebudeme to nějak rozmazávat. Na této škole již nepracuje a doufám, že to půjde vyřešit v klidu a nebude se to opakova." 'Si jako myslí, že to budu řešit a ještě dostanu trest. Tak to vůbec asi neznají člověka jménem Jeon Jungkook! Mě srát nebudou.'
„A já zas myslím, že to řešit vůbec nebudeme." řekl jsem povrchně a prohrábl si vlasy, aby na něj vykoukly stehy. „Jungkooku přece tě nemůžu nechat bez trestu!" řekl a vydechl. Najednou už mluví neformálně. Jsem tu celkem často takže se už docela známe.
„Hele važně se mi nechce srát s  blbostma. Mám lékařskou zprávu, plný internet videií a otce pravníka. Řekl bych, že jediní, co vyjdou z této situace blbě bude tato škola a paní učitelka, takže já si teď vezmu věci a odchazím na hodinu! A budeme dělat že nic." Mrkl jsem na něj a odešel. Žádné zdržovačky, kvůli jedné čarodějnici.

Zbytek dne už uběhl rychle a zbývalo se jen přezout a vyjít před školu, kde nejspíš už čekají kluci.

Dneska vyjde asi ještě jeden k večeru kde už se setkají 😄😄😄

Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪Kde žijí příběhy. Začni objevovat