Nabrali jsme síly a odplazily se do koupelny. Tae spíš dokulhal 'znamení dobře odvedené práce' .
Pustil jsem vodu a neodpustil si narážku. „Dáme druhé kolo?" mrkl jsem na něj.
„Dělaš si srandu chceš ať se moje prdel rozpadne?" Řekl z vražedným pohledem „ Neeeee do čeho bych pak zas...." Nenechal mě domluvit. „Příště jsem nahoře." Řekl s jistotou v hlase.
„Možná " Šeptl jsem a hned mě probodl pohledem.
Zvedl jsem ruce na znamení ,že se vzdávám 'stejně budu nahoře'. Osprchovali jsme se a sešli ruka v ruce dolů 'Tae dokulhal' .
Dole už seděli kluci ' a do prdele' .
„Jak dlouho?" Zeptal jsem se .
„Promiň nedali si říct" Řekl Jin a ušklíbl se.
„Tae poklona tobě" Řekl Yoongi a všichni se uklonily . „C-Cco?" zakoktal Tae.
„Po tom co jsme slyšeli ti skládame poklonu za to ,že můžeš ještě chodit." Řekl teď Namjoon a Tae je probodl pohledem zatím co já zadržoval záchvat smíchu. „Zabiju vás!!!" „ Tae zabiješ nás ,až budeš moct běhat takhle nás nechytneš." Yoongi to zabil. Nevydržel jsem to a propadl v záchvat smíchu.
„ Příště je řada na tobě tak se moc nesměj!" Hned co to Tae dořekl mě smích přešel.
Podíval se na něj vyděšeně na co se začali smát ostatní . Sedli jsme si a Jin šel uvařit Večeři.
*******„Ještě ,že je Sobota" Řekl Tae u večeře a já hned věděl na co naráží.
Uchechtl jsem se.
„Podnikneme dnes něco ? Noc je mladá" Začal Hobi .
„Něco doma nechce se mi chodit."
„ Tae nechceš? Nebo nemůžeš? "
Opět se nad Yoongiho prohlášením všichni zasmály.
„Co tak si dát domácí karaoke soutěž ???" Navrhl Jimin.
„ A výherce pak půjde do té školní soutěže ve středu." Dodal Jin.
Všichni souhlasily ,až na mě.
„Ani nápad mě z toho vynechejte"
Sice miluju zpěv a tanec ,ale nikdy jsem před nikdým nespíval a ani to nemám v plánu.
„Proč?? Když jsem u vás rok/dva zpátky spal slyšel jsem jak tvoje mamka s někým volala a říkala ,že jí mrzí ,že už si tolik nespívaš jak kdysi ,že si to prý miloval a miluješ a máš úžasný hlas. "
Řekl Namjoon a já ztuhl 'to ,že moje mámka řekla ano vím ,že měla ráda můj zpěv ,ale táta to zakázal ,že chlapi nezpívají a netančí a taaak a ona nic nenamítala'.
„Za prvé neposlouchej cizí rozhovory. A za druhé všechny matky tvrdí ,že jejich děti mají krásný hlas." zasmál jsem se .
„Moje máma mi řekla ,že mám rači zůstat u rapu ,prý babične kvůli mě hučí v naslouchátku. Přitom zpívám skvěle ,ale rap mě baví a skládání ."*Nahodil SWAG pohled* Všichni se zasmály opět Yoongiho prohlášení ,ale pa to odignorovali to a věnovali se mě.
„Alee to posoudíme mi jestli si dobrý nebo ne " odporoval mi Namjoon.
„Vůbec jen si to užíjte budu porotce. "
„No taaak Kookie bude sranda" Jin se přidal.
„Neee stydím se nechte tak."
„Když o tom tak přemýšlím slyšel někdy někdo z vás ho zpívat ,protože já ne" Jimin začal spekulovat.
Všichni zakroutily hlavou.A začaly soutěžit ,když si uvědomily ,že mě nepřesvěčí.
Ji zpívá opravdu hrozně vtipně. Namjoon a Yoongi a Hobi Rapovali mají talent.
Hobi chvilkami i zpíval šlo mu to.
Jin má krásný hlas zpíval skvěle.
Jimin ten má taky božský hlas takový roztomilý ale dokáže být u toho dost sexy.
Když začal zpívat Tae bylo to pro mě jako nebe jeho hrubý uklidňující hlas byl příjemný na poslech.
Všem jsem tleskal a hodil návrh ,ať vystupujou všichni jako skupina na co souhlasily.Sobotu a Neděli trávily trénováním na středeční soutěž.
ČTEŠ
Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪
FanficKookie se přestěhoval, kvůli určitým důvodům. Jeho povaha se za 3 roky velmi změnila, ale zároveň vůbec. Jak se Kook vypořádá se svým živote? A jaké příjemné překvapení ho čeká???