28

1.3K 117 2
                                    

Převlékl jsem se a šel za klukama.
Ani jsem neklepal a vešel.Zapomněli zavřít idioti.

„Ale Jungkookimu ani slovo, bál by se ."Pošptal Tae.

„Máš 10 vteřin aby si mi řekl co mi nemájí říct."

"Jungkookie jak si se sem dostal víš já."Znervózněl.

„Dělej Tae mluv."
„Tae měl by si mu to říct."Řekl Jin a všichni přikývli.

„Fa-fajn.Už asi 3 dny mi píše nějaký stalker. Vše by bylo OK ,ale on vždy ví přesně co dělám.A já se bojím cokoliv udělat.Vím ,že máš hodně starostní a nechtěl jsem tě zatěžovat."

„Seš idiot to si mi měl říct hned. Božeeee ty si takový idiot Tae.Asi vím jak pomoct."

Vytahl jsem mobil a vytočil číslo.Kluci jen nechápavě koukali.

„Ahoj Yugyeome tady Jungkook. To je moje nové číslo tak si ho ulož. Prosím pomohl by si mi z něčím.
Skvělé máš teď čas?.
Super příď na adresu ************ zvonek 9 byt číslo 6. Díky zatím."
„Komu si volal?" Zeptal se Namjoon.
„Kamaradovi, jednou jsem jeho a jeho kamaráda zachránil před šesti týpky . Tomu jednomu dokonce život.A odvedl je do nemocnice. Pak jim pomohl zbavit se šikany. A začli se kamarádit. Jsou to super  kluci a často si píšeme někdy jdeme i ven ,ale teď jsme dlouho nebyly.
Je to Počítačový expert přes různou elektroniku."
„Proč si nám o nich neřekl." Zeptal se Jimin.
„Nepřišlo mi to důležitéé."
„Mám žárlit?" Zeptal se Tae dost nedůvěřivě.
„Ne Tae nemáš důvod" Poslal jsem mu vzdušnou pusu.

Zazvonil zvonek a já šel hned otevřít.

„Jak si se sem tak rychle dostal?"
Byl tu fakt rychle.

„ Byl jsem poblíš. No ale jsem rád ,že si se ozval 14dní pryč a ty nikde už jsem se začal bát."Pak pohled upřel na kluky.

„Joo Jinak toto je Yugyeom a Yugyeome toto Je Yoongii,Namjoon,Jin,Jimin,Hobi,a Tae."

„Hej proč si mě řekl posledního?"Postěžoval si Tae.

„Jel jsem po pořadí jak stojíte."

„Tak proč si nezačal mnou?"Vážně se teď uraží?Cute.

„Protože jsem  víc Swag a Boží." Díky Yoongi teď se bude hádat s tebou.
Mezitím co se hádali jsem Yugyeomovi vysvětlil celou situaci.
On přikyvl a hned pochopil.Vzal si od Taeho mobil a šel k Taeho počítači a vytáhl si i svůj.

„Wooow tak ten tě slušně vydírál ,Je to magor."

„Snažil jsem se ho ignorovat ,ale když popisoval vše co dělám prišlo mi to divné."Řekl Tae.

„To je jasné Hacknul ti počítač a mobil vyloženě tě přes to sledoval.Má to ,ale dobře zabezpečené není to žádný začátečník.Dejte mi chvilku najedu na to přes svůj počítač mám tam vlasní vytvořené aplikace dostanu se přes ně všude ,můj Notebook má větší teď cenu než to auto pře vaším barákem."

„Ono tam furt je???"Zeptal se Hobi překvapeně."

"Klid to je mojeho táty."řekl jsem a všichni vykulily oči.
„Uklidněte se máme dohodu a když se podíváte na mini logo vzadu u kufru je to otcovo logo firmy .Pak vám to vysvětlím ted je to jedno."

„OK táaaakže Hotovo  Adresa toho počítače je ******
ještě že má zaplý Mail zjistíme vám i jméno.
Shin Bin říká vám to něco?"

„Ne" odpověděl jsem.

„Bože Jungkooku jsi vážně idiot ?"
Zeptal se Jimin.

„Jungkookie je to s tebou vážně zlé." I Tae?
„Co?!" Nechápal jsem o co jim jde.

„Je to tvůj spolužák kterému jsi zlomil nos a donutil tě zpívat. Vím to i já a jsem ve škole krátce."

„Ahaaaaa no co nezajímají mě jména ostatních.
Proč jste na rovinu neřekli že je to Zlomený nos ? Jaj."
Všichni se na mojí odpověď plácli do čela.

„Sušenko máš dost."Zasmál se Yugyeom.Jen jsem si odfrkl.
„Jinak Tae Že? No tak zakódoval jsem ti mobil a počítač ,takže už tě nikdo neuvidí bez tvého potvrzení."
„Díky"Poděkoval Tae.

"Hej Sušenko zase se ozvi."
„Jooo neboj a pozdrav BamBama."
„Jasně měj se."

Rozloučily jsme se s Yugyeomem a šli za zlomeným nosem teda Shi.. něco Bin nevíím prostě je to zlomený nos.

Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪Kde žijí příběhy. Začni objevovat