15

1.6K 120 0
                                    

Chvíly jsme se toulal a snažil uklidnit jak mi prišla zpráva od Jina.

PinkPrincess💪: si v pohodě?
Kookie🍪: jo jen jsem chtěl být chvilku sám jo a Ta osoba může do konce týdne zůstat řekl jsem vám že tam můžete být a já své slovo držím. Jen ať na mě nemluví už nikdy.
PinkPrincess💪: Jo řekl jsem mu to ale nemuví sním nikdo spíš jsou na něj všichni naštvaní a nechce nám říct proč to udělal jen  brečel a pak už nic neřekl ve škole byl úplě mimo
Kookie🍪: nezajímá mě už nic ohledně něj
PinkPrincess💪: přijdi prosím do večeře
Kookie🍪: OK

Zamířil jsem si to domů.
Procházel jsem přes park ,když se přede mě a za mě postavily Kluci z naší školy.
Kteří se dřív snažily šikanovat nějaké lidi ,ale já jim vždy zabránil.
„A hele koho tu máme Jeon Jungkook
znám jako silná pěst teď jako jen machrující buzernat" na co se zasmály.
„Věděl jsem že nejsi takový chlap jak ze sebe děláš a proto si s tebou pohrajem,když si nám v tom bránil"řekl a  všichni se začly přibližovat bylo jich 8
„Nemám na vás náladu takže mi zmizte z očí" řekl jsem s nezájmem.
„Nedovoluješ si nějak na to že si sám?"
A pokusil se mě udeřit pěstí ale já ho za ní potáhl a nabodl na mé koleno a pustil na zem a hned se na mě všichni vrhly. Schytal jsem pár ran ale semnou to ani nehlo 'nikdy nedvám bolest na jevo'  po pár minutách rvačky kdy jsem vyhrával mě ze zadu jeden žduch a já se břichem narazil o roh lavičky a oni začaly zdrhat.
****
Bolestně ale stále s kamenným výrazem jsem se dokulhal domů kde v momentě kdy jsem vešel do domu a zavřel se všichni ke mě rozběhly .

„Pane bože Kookie co se ti stalo"začaly se všichni starostně ptát.
A já s nezájmem odpověděl
"To víte kvůli nečích keců si teď všichni myslí že na mě mají najivky" zasmál jsem se ale oni ne, byly vyděšení mávl jsem rukou na  znak to je jedno a se slovy „du do vany" odcházel
Vyšel jsem do pokoje kde na postely seděl Tae a než stihl Cokoliv říct či se zeptat vešel jsem do koupelny a pak jsem jen slyšel jak přišli ostatní a řekli mu to a pak jen jeho pláč.
Osprchoval jsem se a pak vyšel jen v ručníku s doměnkou ,že  tam nikdo není.
Omyl seděli na postely všichi.
„DO PRDELE " zařval Yoongi když si vašiml Obří rudofialové modřiny na mojem břichu. Rychle jsem nacouval zpět do koupelny a oblékl si pyžamo i když původně jsem chtěl něco na doma.
Opět jsem vyšel a snažil se jim dát myšlenky že je vše ok „ mám hlad Eomma je jídlo ?" zeptal jsem se a Jin přikývl a Já se rozběhl dolů .
Snědl jsem večeři a šel koukat na TV ostatní po chvíly šli spát .
Ale já nechtěl  v pokoji nejspíš čeká Tae a já za ním nechci a tak mě něco napadlo.

Bunny🍪: Ahoj Růžovko
Pinky🐥: Jeeeee Kookie Ahooooj
Bunny🍪: Ji nezajdeme zítra ven ?
Pinky 🐥: Vážně ?? Chceš ??? Ráda😃
Bunny🍪: proč se tak diviš byla s tebou zábava 😄 tak zítra ve 4 v centru u nákupaku ???
Pinky🐥: joooo budu tam

S úsměvem na rtech jsem šel do pokoje a s nezájmem že mě sleduje si lehl a usnul.

Trošku večerní kapitola spíš už raní 😅😅😅😅

Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪Kde žijí příběhy. Začni objevovat