8

2K 150 7
                                    

Kluci mě v tom nechali. Namjoon a Yoongi mi psali, ať je počkáme, že musí ještě něco probrat s učitelkou. Jimin šel na záchod, já jsem se přezul a nervózně vyšel ven. 'Sakra Jungkooku co to s tebou je? Jsou to kamarádi! A od kdy tě něco rozhodí?!' V duchu jsem se seřval a spatřil je. 'Božeee ten Tae! POČKAT CO? KOOKU NA CO MYSLÍŠ!' Znovu jsem se v duchu seřval a pořádně si natáhl. Pak mě něco napadlo, koukají blbým směrem, co takhleee...

Kookie🍪 poslal foto

Kookie🍪: Omg to jste vy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kookie🍪: Omg to jste vy.... sluší vám to 😏😏😏
Zobrazeno

Pak už jsem viděl rozhlížejícího se Taeho, ale to bych se nesměl otočit zrovna když se podíval, protože do mě zezadu někdo žduchl. Byl jsem připraven zabíjet, ale nemohl jsem, protože  to byl Yoongi s Jiminem a Namjoonem po boku. „Co děláš?" zeptal jsem se z vraždícím pohledem Sugy.
„To nám řekni spíš ty. Jsi nějak zkameněl neee?" Tae se začal s klukama rozhlížet a nakonec si nás všimli. Jin nám zamával a Jimin zamával zpátky. Kluvi mě začali táhnout k nim. V půlce cesty jsem se vzchopil a šel už normálně. Hned na to se mi hodil okolo krku Jin. „ JK ty si v reálu vyšší a svalnatější! A hezčí  než na fotce! Jooo a moc si mi chyběl!" Na to jsem se zasmál obětí mu oplatil. „Eomma ty si taky dost k sežrání." Na což jsem se zasmál a on zčervenal. Jimin se jen culil a Yoongi koukal pohledem 'CO?'. Hned začal nahlas přemýšlet. „Eomma co?" "To ti pak vysvětlím!" řekl jsem jeho směrem. Zatím co Namjoon skenoval pohledem celou maličkost Jina. 'Že by se Joonie zabouchl?'
Z přemýšlení a obětí nás vytrhl Tae když ode mě odtrhl Jina a naštvaně řekl. „ Jine to jsem chtěl udělat já a ty si mi to šlohl! Dokonce jsem ti o tom před chvílí říkal!" "Promiň nemohl jsem odolat!"Odvětil a zaculil se. Nakonec se šel seznamovat s Namjoonem. 'Žeby to bylo vzájemné?'
Jimin a Yoongi se přesunuli k Hoseokovi a začali se seznamovat, mě se kolem krku teď hodil Tae.  Všichni se zasmáli a já mu obětí oplatil, ale z nějakého důvodu mi začalo rychleji bušit srdce. Tae se na mě ještě víc natiskl, až jsem cítil každou část jeho těla, následně mi pošeptal do ucha. „Vyrostl si a hezky voníš Jungkookie!"
Můj dech se zastavil a srdce bušilo ještě silněji, snaží se mě provokovat? OK tuhle hru můžou hrát dva. Svým pasem jsem se na něj víc natiskl a jemně mu foukl na krk. Poté jsem co nejvíc sexy hlasem šeptl, přímo tak, že se můj dolní ret otřel o jeho lalůček. "Taky tě rád vidím!" A znovu jsem foukl. Hned se odtáhl a začal se chovat nervózně.

Pak  jsme se rozešli směr můj dům. Tae mi hned, co jsme vyšli skočil na záda, asi vím proč! Asi jsem to trošku víc přehnal no. (😈) „Odneseš mě až domůůúů!"
Zařval a já mu jen podepřel nohy. 'Je jako dítě! Jako sakra roztomilý a sexy dítě! Jungkooku ne!!!' Znovu jsem se seřval, co se to se mnou dneska děje sakra?
NamJoon celou cestu nabaloval Jina a Yoongi se nějakým způsobem dostal Jiminovi na záda a spal. Jimin si při tom povídal s Hoseokem. Tak tohle bude zajímavý den.
Přišli jsme ke mě a já jim ukázal, kde co je a jak. S Taem na zádech 'stále'! Pak jsme šli do obývaku, kde jsem Taeho hodil na gauč. On stejně vstal, že musí na záchod. Já šel mezitím udělat pití a občerstvení. Donesl ho tam, už tam seděli všichni a Yoongi vytáhl z batohu 3 Flašky nějakého silného alkoholu. Na co Jin vykulil oči. „Není na to Jungkook moc mladý?" Na což se jako pravý kamarádi dostali záchvat smíchu. Zbytek se jen nechápavě koukali. Když popadli dech nahodil  jsem Pocker Face. „Ten znás pije nejvíc a taky má nejlepší výdrž!"Zasmál se Yoongi znovu a já se zatvářil jako svatoušek. Jin s Taem mě sledovali s otevřenou pusou. Chvíli jsme kecali o všem možném a seznamovali se s tím Hoseokem, teď už s Hobim. Je s ním vážně sranda. Noo Namjoon a Jin ty ze sebe nespustili oči, stejně jako Tae ze mě.
***
Když už byla tma a my jsme byly v náladě, tak ani nevím kdo, ale někdo navrhl si zahrát flašku. Všichni jsme to odsouhlasili a Namjoon roztočil. Padlo, že dávám úkol Jinovi. 'Udělám ti radost, jako správný kamarád!' „Dej pusu Namjoonovi!" Oba na mě hodily pohled 'CO?'  a ostatní jen dodali sborové 'uuuuuu".
Nahli se k sobě a dali si dětskou pusu, že já neřekl pořádnou. Kazí mi plány! Pak oba celý rudí si mlčky sedli zpět. „T-točím" řekl Jin koktavě. 'Ježíš to je sladké!'Roztočil a padlo, že Yoongi dává úkol mě. A jsem v prdeli, ten zákeřný úšklebek na jeho tváři mě děsí.

„Taaaaak milí Kookie udělej........."

Tak jooo zítra čekejete další díl dám si na něm záležet 😁😁😁😁 mám jistý plán

Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪Kde žijí příběhy. Začni objevovat