2.

2.3K 155 12
                                    

Asi po 3 minutách dorazil učitel, kterého mám na škole asi jediného rád. Ostatní jsou staré protivné krávy. Dorazil ze slovy: „Děcka musím vyplnit nějaké papíry, takže máte volnou hodinu. Seďte na místě a pokuste se držet klapačky!" S Jiminem jsme si plácli a on vytáhl mobil, že se jde dokoukat na film, který večer nestihl, to znamená, že mi nebude věnovat pozornost. 'Super a já mám dělat co?'
Vytáhl jsem taky telefon a všiml si, že mi přišla zpráva, na jedné chat stránce, kterou mi Namjoon stáhl. Prý proto abych si z někým psal, když už si nechci založit jiné sociální sítě. Jsem podle jeho slov "divný". Nechápu o co mu de, prostě nechci aby mě otravovaly ty pipky ze školy a žít trochu v realném světě. Otevřel jsem tu stránku s domením, že to je Namjoon nebo Yoongi ale nebyl.

VictoryT👑: Ahojky 😘
Kookie🐰: Ehm... Ahoj?
VictoryT👑: Zrovna u tebe bych nečekal že si založíš tuto stránku 😏
Kookie🐰: Aaaha já si jí nezaložil, ale založil mi jí kámoš a známe se nemáš na profilu žádné informace ????
VictoryT👑:známe 😉
Kookie🐰: ale kdo si ????
VictoryT👑: to ještě nemusíš vědět to se dozvíš časem, co si takhle psát??
Kookie🐰: Hele nevím kdo si a už teď vím, že nemám zájem si psát nemám čas na hovadiny měj se
VictoryT👑: ale no taaaaak nebuď takový ..
pojď si psát a dozvíš se kdo jsem to chceš ne ?
Kookie🐰: chci ti nakopat prdel za to že furt otravuješ
VictoryT👑: jseš Jeon Jungkook ???!
Kookie🐰: né tvoje teta tak snad vidíš v mojem popisku o mě kdo jsem
já ho mám na rozdíl od tebe vyplněný a dej mi už pokoj
VictoryT👑: ok v tom případě mi dej prosím šanci a piš semnou prosím
Kookie🐰: jelikož mám volnou hodinu a nudím se budiž chvíly si s tebou psát budu ale nezvikni si
VictoryT👑: hodný chlapec za to by sis zasloužil odměnu 😈😘😏
Kookie🐰: ještě si to můžu rozmyslet...
VictoryT👑: neeeeeeeeee
Kookie🐰: ok řekni mi něco o tobě ať vím že si nepíšu s 60 letým chlápkem co si nad tím mastí kládu
VictoryT👑: ale něco za to budu chtít😏
Kookie🐰: pěstí ? Joo to mi vyhovuje 😄
VictoryT👑: neee chtěl jsem fotku si zlý 😭
Kookie🐰: Fotku ?
VictoryT👑: anooo😍
Kookie🐰: potřebuješ honící Materiál pedodědo????????
VictoryT👑: je mi 19let jsem kluk jediná věc v které jsi se strefil i když o tom honění pouvažuji 😏😏😏nejsem starý a pozítří se s přáteli stěhuju do Soulu
Pošleš mi teda fotku?
Kookie🐰:A to ti mám jako věřit ? Stím honěním si to víc posral
VictoryT👑: chceš se za ty dva dny setkat? Jako důkaz
Kookie🐰: neeee díky važím si svého pozadí nechci být znásilněn někde v keři
Kookie🐰 poslal fotku.

VictoryT👑: neeeeeeeeee Kookie🐰: ok řekni mi něco o tobě ať vím že si nepíšu s 60 letým chlápkem co si nad tím mastí kláduVictoryT👑: ale něco za to budu chtít😏 Kookie🐰: pěstí ? Joo to mi vyhovuje 😄VictoryT👑: neee chtěl jsem fotku si zlý 😭Ko...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Kookie🐰: uží jsi to
VictoryT👑: Omgggg Jsi to vážně ty ???
fajn tak tohle jsem nečekal... jsi úžasý
Kookie🐰:what??? ale díky😏
a taky by s mi mohl poslat foto ať víc že fakt nejsi peďák???
VictoryT👑: ještě chvíly počkej kdyžtak dnes večer 😉nebo zítra
Kookie🐰: proč??
VictoryT👑: to se taky pak dozvíš 😄😉
VictoryT👑:Musím jít účitelka si všimla telefonu 😵 a já nechci psát test pa ještě napíšu❤
Kookie🐰: nevadilo by mi kdyby ne ale zajímá mě kdo jsi takže to vytrpím čus
.
.
.
.
A to srdíčko si odpusť díky
VictoryT👑:❤
Kookie🐰: každé srdíčko pro tebe znamená jedna rána si na 2
Zobrazeno

Nooooo tak jsem se alespoň nějak zabavil. Za chvilku končí hodina tak se ještě prospím.

*******

Jsem v říši snů, když mě budí něčí loket v žebrech. Otevřu oči a probodnu Jimina pohledem, protože to způsobil. Ten pohodí hlavu ke dveří, kde vstupuje čarodejnice, nazývající se učitelka. Vejde, postaví se za katedru a začne něco mlít. Já jí nevnímám, její ječák, co má mi trhá uši.
Nikdy jí moc nevnímám je to stará, zlá, uječená bába.
V půlce hodiny usínám, ale to skoro všichni, jenže já měl podepřenou hlavu rukou a když jsem upadal do spánku ruka mi sjela a třídou se ozvalo zadunění mé hlavy, která se střetla se stolem. Leknutím se narovnám a protřu zraněné místo, no aspoň jsem pobavil třidu. Jimin vypadá, že to nerozdýchá.
V tom ke mě přistoupila ta stará čarodějka a začala na mě prskat a to doslova. „ Jak si to jako představuješ spát v hodině?!" Vyprskla na mě a já si utřel obličej od jejich slin. 'Nechutný!' Půlka třídy se zasmála při mém pohledu u utírání. Ona se zatvářila dost naštvaně. „Nemůžu za to, že vaše hodiny jsou nezáživné a nutí člověka stárnout v extrémní rychlosti! Lépe řečeno nám berou všechen život." Řekl jsem s klidem v hlase. „ Jak se semnou jako bavíš spratku?" Řekla až celá zrudla a zase na mě prskla a mě došla trpělivost. "Přestaňte na mě laskavě prskat! Váš nával slin už mě oslepil, díky." Řekl jsem trochu přidrzle. „Ty spratku jak se to bavíš ze starším člověkem? Co s tebe jednou bude HM?" zařvala. „Doufám, že né nějaký protivný senilní učitel." Řekl jsem v klidu, při čemž jsem na ní mrkl.
To už ale vypadala, že jí exploduje žílka na čele a krku. S pěnou u huby zařvala přes celou školu. „Jeon do ředitelny hned!!! A pan Park taky!!" Na co jsem na ní udiveně zamrkal a hned začal protestovat. „A proč Jimin?" řekl jsem dost naštvaně. „
Protože se tu ten tvůj přiblblý kamarádíček celou dobu směje." Ofrkla si, to zas stoupl tlak do hlavy mě a nehodlal jsem se krotit, protože moje kamarády urážet a tahat do záležitostí za nic nebude. „Tak poslouchejte, směje se vám půlka školy a do ředitelny je neposílate ale, protože je Jimin můj kamoš, tak ho tam pošlete a laskavě ho neuražejte a nenazývejte přiblblým! Taky vás nenazývám starou, protivnou, uschlou kukuřicí, jak většina školy, jelikož VÁS to vystihuje!" Při tom jsem se na ní snažil prskat jako ona na mě, nebudu jediný od slin. Ale asi jsem tu bábu rozhodil jelikož ukazovátkem, které používá jenom ona, jako ve středověku. Švihla mě s ním dost silně přes obličej. 'Kurva tak to bolí jak kráva. Já tu čarodějnici asi spalím svěcenou vodou!' Pomyslel jsem si, ale nechtěl jsem projevit slabost, jelikož celá třída se postavila na nohy a otevřela pusu, tak sem musel udržet svojí tvář. Podíval jsem se jí do očí a nahodil výsměšný úšklebek, na co jí málem vypadli oči zdůlku a nervama se začala klepat, švihla pravítkem o zem a se slovy "Končím!" odešla z areálu školy. Já jako správný gantleman jí přitom mával a pak si všiml, že do naší třídy čumí celá škola. ,Asi nás bylo slyšet upsss!' A taky nahrávání telefonů celé situace tomu nepomohlo. Já jsem jen kývl rameny a sedl si, podívál jsem se na Jimina on jen řekl tiché „Díky Kookie!" Já se jen pousmál, chtěl jsem mu odpovědět, ale přerušil mě řvoucí Jimin s rozklepaným hlasem. „BOŽE KK-Kkookie teče ti k-krev!"

Pád na lavici inspirace ze školy od Míny 😂😂😂😂 95Yuki-chan 💙💙💙

Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪Kde žijí příběhy. Začni objevovat