" Tak asi je čas na vysvětlení ohledně toho ve škole." Všichni zmlkli a Tae spustil ....... „ Noo jde o to ,že jak za mnou všechny ty holky přišli snažil jsem se dostat za Jungkookem ,ale oni mi nedali pokoj. Když mě to po pár minutách lezlo fakt na nervy a chystal se odejít ze slovy: že jdu za tebou ,tak se mě najednou začali na tebe vyptávat typu: Odkud se známe? Jak moc se známe ? A taaaak bylo vše v pohodě než se mě začali vyptávat na to ,jestli jim pomůžu tě dohodit ,a jesli jim s tebou nezařídím rande. Noo a ,že si měl kdysi něco s jednou holkou a ta tě prý chce zpět. Prý i dostane a já se začal bát a řekl , že si gay a říkal věci typu ,že nejsi takový jak se dělaš ,že si byl kdysi takový lehce ublížitelný ,ale nevěřily mi tak jsem jim ukázal fotky. Ty slepice to pak předělali do různých Verzí. N-no a vzniklo z toho to ,ž-že jsem tě ponižoval ,ale to jsem nechtěl. Přísahám. Chtěl jsem jen ,aby ti daly pokoj a aby věděli ,že nemají Šance.
V-víš já musel jsem si tě pojistit."
Dořekl to a z hlavou upřenou do země byl rudý ,ale zároveň smutný. Nevěděl jsem co říct jestli ty slepice zabít nebo brečet za to co jsem Taemu udělal ,nebo být šťastný za to ,že mě chtěl pro sebe. Nevím co dělat jen jsem zařazené seděl do chvíle než se ozval hlas za mnou byla to Ji a Hobi jak dlouho tam asi stojí ? „Tae co citíš k Kookimu?" zeptala se Ji s milím úsměvem. Já byl furt v šoku a čekal na Taeho reakci. Totálně zrudl, z hluboka se nadechl „Asi jsem se do něj zamiloval.... Ne určitě.Jungkookie Miluju tě."Všichni se začaly culit mě naběhl obří úsměv na tváři a hned jsem skočil okolo jeho krku „Pabo" vydal jsem ze sebe . Tae obmotal ruce okolo mého pasu a silně mě objal.
Ani jsem si toho nevšiml ,ale všichni odešli a mi zůstaly sami. Odlepil jsem se od Taeho a vzal papírek co byl na stole byl na něm vzkaz. "Šli jsme ven máte si toho co říct vrátíme se večer. Jin." Pak hned podtím ,jiným písmem psané , jde vidět že narychlo psané. " Děti né moc nahlas. Namjoon" To je debil jako by jsme spolu měli teď spát hned co si to Tae přečetl po mě se mi vrhl na rty.
Když jsme se odtahly pro vzduch promluvil „ JungKookie co ke mě cítíš ty? I když řekneš ,že nic snažit se nepřestanu jen víš chci to vědět"Řekl a stále se mi díval do očí zrudl jsem „ No víš Já ......"Omlouvám se ,že jsem 4dny nevydala. Byla jsem pryč a nebyla tam WIFI a data mi na SK nešli.
Aleee poctivě jsem každý den psala ,což znamená ,že dneska vyjdou ještě 3 kapitoly možná 4. 😁😁😁😁
ČTEŠ
Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪
FanfictionKookie se přestěhoval, kvůli určitým důvodům. Jeho povaha se za 3 roky velmi změnila, ale zároveň vůbec. Jak se Kook vypořádá se svým živote? A jaké příjemné překvapení ho čeká???