Ležely jsme s Taem v jeho posteli ,a mazlily se .
Vyrušil nás můj telefon.Zvedl jsem ho se zvědavosní.Proč mi volá?
„Ty z jehož semena jsem spočnul ,co máš na srdci ???" Řekl jsem na oko procítěně.Tae na mě hodil pohled na čem jedu.A přitom ten mimozenšťan je tu on.
„Zítra se ke mě stav co nejdřív.Jinak taky tě zdravím ,ty který měl jít původně do kapesníčku.."Odpověděl normálně.Jako bylo to vtipný uchechtl jsem se, i Tae který vše slyšel.
„Proč bych měl?"Zaptat jsem se musel.
„Něco s tebou proberu a vyjdeme si vstříc tak dojeď auto bude před tvým domem." Hovor hned po dokončení věty, ukončil.„Jestli tam jdeš jdu taky." Řekl Tae rozhodně.Byl roztomilý ,když se snažil být vážný.
„Klidně ,ale počkáš ve vedlejším parku ,vedle firmy."Odpověděl jsem s jistotou v hlase.
„Fajn ,ale..." Nedokončil větu jelikož jsem ho políbil a zachumlal se v jeho hrudi a pak společně s ním usnul.**********
Další den jsme posnídaly došli se převléct a vyrazily.
Jak Otec řekl tak bylo.
Auto na nás čekalo.Nasedli jsme a vyjeli.Vyšli jsme z auta a já Taeho poslal do parku.Sice měl nesouhlasný pohled ,ale šel.Vešel jsem do firmy a šel si jak pán rovnou do kanceláře.
Ani jsem nezaklepal a vešel.
U stolu stála jeho "sekretářka".„Ok jsem zde tak ty zmiz a ty začni mluvit."Řekl jsem a první ukázal na ní a podruhé na otce.
Mám úctu k druhým. Noooo k jak kterým ,ale mám .Ale už od pohledu byla zlatokopka s makeupem až v nose.
„Jak se to semnou bavíš ty parchante víš kdo já jsem?"Řekla a otec sledoval jak zareaguju.
"Jo vím , ta co jí píchá můj otec, a taky:,Rozvracečka manželství,Špatně botoxovaná zlatokopka."Řekl jsem s úsměvem na rtech a milým tónem.
Šla mi vlepit facku ,ale co jsem nečekal se stalo.
„Nebij ho za to že mluví pravdu."
Řekl otec a ona s 'cssss'odešla.
„To jsem asi neměl." Pak řekl nejistě.
„Šak pak jí koupíš náramek nebo nahrdelník neli oboje ,a bude na tobě zas jezdit jak nově vytuněné auto."Řekl jsem z úsklebkem.A asi mojí narážku pochopil začal se smát.
„To je fakt." dodal.Sedl jsem si naproti něj a rukou ho pophnal ať začne mluvit.
„Mám pro tebe návrh ,že když už nechceš ty holky"Podíval se na mě s nadějí ,ale já se usmál a kývl na znamení ,že to je pravda,a tak pokračoval." a si teplý jak radiátor,tak mě napadlo ,že bych ti domluvil nějakého solidního chlapce s dobrým postavením."Řekl s úsměvem.
„Asi ti to pořád nedošlo ,ale mám přítele." Řekl jsem normálně.
„A není to jedno díra jako díra." Řekl posměsně.
„Není ja miluju teplo Taeho dírky."Řekl jsem s perverzním pohledem .On si povzdechl.
„Fajn nechám vás dva na pokoji za půl roku vám koupím i váš vlasní dům ale."Podíval se na mě.
"Ale?" Nadzvedl jsem obočí.
„Ten jeden půl rok budeš bydlet semnou v mé nové vile. Můžeš si tam třeba vodit i toho tvojeho lízače prdelí."Řekl a já se podíval ma něho dost překvapeně.
„Co? Teď jsme jsme se nastěhovali a ..." Dál jsem nedořekl nebo někdo zaklepal a vešel Tae on prostě nemůže počkat.
„Dobrý den jsem tu s Jungkookiem."
Řekl a schoval se za mě.„Počkaaaaaaaaaat není to ten co kdysi jako malý když jste u nás na zahradě furt si hráli ,a on je ten co si neuměl obléct tričko a zamotal si do něj nohy a pak řval na zemi ,že je mořská robo pana ,protože si při pádu strčil hlavu do krabice a házel sebou jak lachtan????"Zeptal se a já si na to úplně vzpoměl a začal jsem se smat.Tae se nervózně poškrábal ma zatylku.„Jop to je on,ten od koho si mě odvedl."Řekl jsem a poslal jsem pak Taeho na chodbu ze slovy ,že už jdu.
Když jsem dořešil vše zbilé s otcem odcházel jsem ale zastavil mě.
"Mám otázku.Si alespoň ty ten nahoře že jo?"Zeptal se s nadějí v hlase.
„Většinou jo ,ale Tae už mi tu jeho velkou kladu tam taky parkrát dal.Takže se dá říct ,že se střídáme nebo spíš máme dny kdy ho nechám být nahoře ,ale málo kdy."Řekl jsem to jako normální běžnou věc.
„ Stačilo říct jo.Takové věci se otci neříkají."Řekl znechuceně.
„Co už." Řekl jsem a z úsměvem si to kráčel za Taem.I'm back.
Úspěšně jsem odpracovala celé zadané směny o prázdninách a mám konec.
Což znamená ,že budu zase pravidelněji psát.😄😄😄😄
Chci gratulace!!! ⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇.😁
ČTEŠ
Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪
Fiksi PenggemarKookie se přestěhoval, kvůli určitým důvodům. Jeho povaha se za 3 roky velmi změnila, ale zároveň vůbec. Jak se Kook vypořádá se svým živote? A jaké příjemné překvapení ho čeká???