43

1.2K 86 1
                                    

Hned co Namjoon vyslovil ty slova jsme se začali bavit.
Tím myslím tři flašky alkoholu už padly.
Všichni jsme byly v náladě.

„Hej kluci už vás nějaký ten pátek znám a vím o vás vše ,až na jednu věc o nikom z vás nevím kdy jste přišli na to že jste teplý?„
Nad Jiminovou otátkou se všichni zamysleli.

„Hmmm zajímavé taaaak kdo začne ???" -Hobi

„Hej proč všichni koukáte na mě???!" Řekl Jin naprosto nechápavě.
„Protože se o naší mamku zajímáme." Hned co to Tae dořekl jsme se všichni zatvářili jako neviňátka a přikývli.

„Faaaaajn." Upil z flašky a začal mluvit.

„Taaaak když jsem byl v prváku  holky po mě celkem šli ,ale nejevil jsem moc zájem. Ale pak tu byla holka která stála za to.
Zpřátelili jsme se chodili ven a taaak.
No pak jednou když jsme byly venku mi dala pusu ale semnou to ani nehlo ,ale nechtěl jsem být za ubožáka tak jsem spolupracoval a polibek prohloubyl.
Po té mi navrhla ,že zajdeme k ní a ,že mě zaučí.Tak jsem souhlasil.Přece jen byla to kráska školy.
Když jsme byly u ní chvilku jsme se líbali a pak mě zkoušela i dráždit ,ale semnou to ani nehlo byla z toho nervózní a tak se sebrala a odešla si zapálit.
No já chtěl jít za ní ale ve dveřích se oběvil sexy kluk jen s ručníkem kolem pasu a můj kamarád se probudil k  živitu. Všiml si toho a zkousl si ret nad mojí reakcí.
Zeptal se mě kdo jsem a řekl ,že jsem sladký a jesli bych nechtěl ze svým problémem pomoct ,když jeho sestra není k dispozici,bez váhání jsem souhlasil šli jsme k němu do pokoje kde jsme začali no když jsme se oba blížili k vrchlu jeho segra vešla do pokoje.
Ze slovy„ Jine jsi ta.....dy  ooo kurva tak proto si na mě nereagoval takže nejsem vadná ok ,ale tak jako můj bratr? Shit du si zapálit další." Hned co to dořekla a zavřela se její bratr uchechtl a mi pokračovali.
Po té jsem se u něj osprchoval rozloučil se i s ní a šel domů.Od té doby jsem se s ní tolik nebavil oboum to bylo divné a od toho kluka dodnes nevím jméno ,ale bylo to boží."
Dořekl Jin a ušklíbl se.
Všichni měli otevřenou pusu a vyvalené oči.
„M-máma není nevinnaá?" -Já.
„Vždyť od tebe jsem čekal spíš ,že nějaká romantická slaďárna s první láskou." Yoongi.
„Jakto že o tom nevím?"-Tae.
„Tak to mě poser." Namjoon.
Všichni byly v šoku přeci jen Jin byl vždy taky ten anděl party.
„Wow tak tohle jsem nečekal."-Jimin.

„Kdo další??" Řekl Jin a nervózně se poškrábal na zátylku.
„Nesnaž se to zakecat Jine."-Hobi.
„Tak to je ale zabité. Borka si přitáhne kluka domů s úmyslem ho ojet a místo ní si sním užije jeho bratr.Umírám." Yoongi propadl ve výbuch smíchu a Namjoon taky po chvíly i ostatní.
„Ty se nezdáš Jine." Řekl jsem pomezi smích.
„Fajn Fajn Fajn deť další.Namjoone." -Jin.

„Hej. Proč já? No to je jedno tak fajn. Na školu přišla nová učitelka byla mladá a pěkná no ale moc jsme si spolu nepadli. Jednou mě nechala po škole.
Když jsme byly spolu sami v jejím kabinetu.
Tak prostě se to stalo a já jí přetáhl.Ona řekla ,že to bylo skvělý ,ale mě to zas tak nepřišlo.V ten den jsem o tom hodně uvažoval a tak jsem si pustil porno ,ale to  mi taky přišlo takové né moc wooow a tak jsem se rozhodl experimentovat a najel na gay porno to se mnou hnulo a hodně.Tak jsem si uvědomil ,že jsem gay.Na další den jsem přetáhl svého spolužáka."Řekl jako běžnou věc ojíždět učitelky a spolužaky.

„Ehm Ehm Ehm proč jsem něco takového čekal?" -Jin s pocker face.

„To všichni.To všichni  ,ale vážně učitelka?"-Hobi

„Taaaak protooooo paní Kim pak na tebe byla taak hodná!!Mě to přišlo hned divné, že by si tě ta pěkná zlá kráva která všechny nenávidí tě najednou měla ráda jako jediného." -Yoongi.
„Vážně Joone važně?Paní Kim vážně?" Řekl jsem a na obličeji jsem měl pocker face.

„S kým se to bavím ach bože." -Jimin.

„Hehe. No jo a další na řadě je Yoongi." -Namjoon.

„Nic tak super. Na jedné párty jsem se opil a vyspal se s klukem.Vše jsem si pamatoval a uvědomil si že se mi to líbilo víc jak s holkou a to o dost a taky ,že se mi dost líbí můj kámarád.No a teď s ním chodím konec." -Yoongiho strašně zaujatý tón byl fakt super ,no Jimin ho hned objal.

„Já si to uvědomil, když jsem se načapal u pokukování po svých spolužácích.Pak jsem se zabouchl do Yoongiho a vše bylo jasné." Řekl Jimin s úsměvem jak sluníčko a dal Yoongimu pusu na nos.

„Já to věděl tak nějak od mala. Nikdy jsem neřešil kluk holka líbilo se mi prostě oboji.Prostě to tak prišlo."-Hobi.

„Jste na řadě vy dva."-Jin.

„Nooo já si to uvědomil těsně předtím než Kookie odjel, a to tak že jsem se zamiloval do Jungkooka a on si mi pak odjel.Dost to bolelo ,ale držel jsem to v sobě."Řekl Tae trošku posmutněle.
„Ale o to mám větší radost ,že jsme teď spolu, ale ty roky být zamilovaný furt do jedné osoby bylo frustrující."Řekl už šťastněji.Byl jsem z něho na roztopení.Snědl bych ho.Daroval jsem  mu můj široký úsměv a pusu.Od kluků zaznělo jen jednohlasné awwwww.

„Abych řekl pravdu já sem na tom stejně. Kolik jsem probrečel když jsem odjížděl." Řekl jsem a podrbal jsem se na zátylku.Tae mě obejmul a já mu to opětoval.

„Jaaj jste až moc přeslazení Hoši."Řekl Hobi s neutralním obličejem.

„No ale uvědomil jsem si ,že jsem teplej když jsme se já a Tae koupali v jezírku kousek od naší ulice nahý, a já mu koukal na frantíka." Řekl jsem  a trošku nervózně jsem se uchechtl.
Tae zamrzl a začal se červenat.Namjoon poprskal vše kolem sebe když zrovna pil a ostatní se smáli jak o život.
„Ahaaaa tak proto ,když jsem vás tehdy přišel vyzvednout s ručníkama které jste zapoměli se Kookie červenal jak rajče." Řekl Jin a pokračoval ve smíchu.

„Ale na Jina faaaakt nikdo nemá."-Yoongi.
„To teda ne.". -Namjoon.
Všichni od kývly a Jin jen zmatneně přehazoval hlavu ze strany na stranu.
Pak jsme pokračovali v pití dokud všichni neusli bůh ví kde."

Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪Kde žijí příběhy. Začni objevovat