9

1.8K 139 6
                                    

„Taaak milí Kookie udělej 'zakeřné ušklebení' třeba Taemu na krk pořadný cucflek, za to, že si ho nesl na zádech, jako trest!"
„Fajn!" řekl jsem a pohodil rameny. To není tak strašné, jak jsem čekal. Je to celkem OK, ikdyž Tae OK nevypadá. Je roztomilý, jak zrudl. Na čtyřech jsem k němu přišel a on se nahl tak, abych měl lepší přístup k jeho dokonalému sexy krku. 'Kooku kroť se nebo tu někoho znasilníš!' V duchu jsem se opět seřval a svými navlhlími, teplými rty jsem se přisál na Taeho krk, který byl taky dost teplý. Myslím, že si to dost užíval, jelikož se za zády podepřel rukama, aby nespadl. Taky jsem cítil jeho zrychlený dech a slyšel jsem ho hlasitě polknout, na což jsem se uchechtl do jeho krčku.
Když už jsem si myslel, že by mohla moje značka už být dost vidět, odtáhl jsem se. Sedl jsem si zpět na místo a Tae celý rudý se trošku usmál a já s ním.
„No myslím, že si od Kookiho taky nechám udělat značku, když jsem viděl Taeho pohled jak si to užívá!" Řekl jakože "zamýšlený" Hobi a všichni přikývli na souhlas. „Možná jindy." řekl jsem a mrkl na Hobiho, všichni pak propukli v smích, když mi Hobi poslal vzdušnou pusu. Roztočil jsem flašku. Jimin dává úkol Hobimu. „Vykousni se s Kookiem!" A na to se hned napil. Jimin byl už dost opilý, má slabou výdrž. Vždy odpadne jako první. 'Jak ho zítra dostanu do školy, to nevím!'
„Tak jdem na to!" Zaculil se Hobi. 'Zdá se mi to nebo se na to dost těší?'
Naklonili jsme se k sobě a přitiskli své rty k sobě. Spíš Hobi se na moje dost vrhl. První jsme se líbali, poté mě svým jazykem donutil pootevřít pusu a dostal se s ním do mých úst. Já spolupracoval a naše jazyky se proplétaly při prozkoumávání úst. 'Myslím, že za střízliva bych to neudělal, ale jsem dost v náladě. Jsem po alkoholu vždy jen víc odvážný!' Po chvíli jsme se odtrhli, no Hobi držel můj spodní ret v zubech a pak ho pustil. Mrkl na mě a já jen nechapavě zamrkal a pousmal se. 'OK to bylo divný, ale líbá fakt dobře!'
Hobi pak roztočil a opět padla na Jimina. Dává úkol Yoongimu. „Yooooooongi můj, co by si řekl na to, kdyby jsi se teď vykousl se mnoooou!" Všichni vykulili oči a Namjoon se začal hodně smát. "No myslím, že Jimin má dost! Du ho uložit!" Všichni souhlasili až na Taeho ten zmizel. Tak jsem se šel po něm podívat. Kluci se zatím snažili dostat Jimina do postele, ikdyž dost těžko, přes jeho protesty.
*****
„Tae!" Zaklepal jsem na dveře od koupelny v mojem pokoji, jediné byly zamklé. Uslyšel jsem odemknutí, dveře se ozevřeli a v nich stál Tae s neutrálním výrazem. Popadl mě za zápěstí a vtáhl dovnitř. Zamkl a přitazil mě ke stěně. „T-Tae!" Řekl jsem nervózně, vypadal děsivě, ale zároveň sexy!

„Kookie vysvětli mi, proč mě tak rozhodilo a naštvalo, když si se líbal s Hobim? A proč mi při tobě tak buší srdce?" Řekl temným hlasem, který nutil moji krev vřít. „Tae." šeptl jsem, spíše vydechl. Nevěděl jsem, co říct. Moje krev a srdce bylo v jednom ohni. „SAKRA!" zařval až jsem se lekl. Pak očima sjel na mé rty. „Seru na to!" řekl a s tím se mi na ně přisál.

Trošku kratší kapitola ,ale ta další bude delší 😅😅😅

Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪Kde žijí příběhy. Začni objevovat