„Víš já ... tebe taky ty Pabo" začaly jsme se zas líbat boj o dominantost začal.
Dlouhý boj ,a nikdo nevyhrával rozhodl jsem se ho trošku potrápit.
Obkročmo jsem si na něj sedl a začal jemně pohybovat nahoru a dolů, dopředu a do zadu.
„Ach.." vzdychl mi do úst tím je pootevřel a umožnil mi vstup jazykem . Pomalu jsem začal vyhrávat ,ale pořad nebylo vyhráno. Hned co jsem prozkoumal jeho krásně vlhkou teplou pusinku, jsem rozpojil naše rty od sebe. Hned co jsem popadl dech jsem mu začal pokládat jemné polibky na krk.
Přejel jsem jazykem od klíční kosti, až po bradu a vrátil se k polibkům na krk. Nepřestával jsem pohybovat pasem, jelikož jsem ,už cítil jeho vztyčený úd dráždící ten můj a můj zadeček.
Vzdychy se staly náruživější ,když jsem se mu přisál na krk.
Po pár mojich značkách jsem chytil lem jeho trička a doslova jsem ho z něj serval."o můj bože to bylo moje...achhhh" Chtěl si stěžovat ,ale protlačil jsem svým už tvrdým kamarádem na jeho a poté se opět vrhl na jeho rty. Své nohy jsem stáhl na zem a klekl si před Taeho. (ne nevykouří mu ho zatím😅😂😂😂) Jeho nohy jsem si obmotal kolem boků a chytil pod zadkem. 'Nezapomněl jsem ho zmáčknout ,na co mi jeho sexy hrubým hlasem vzdychl' a zvedl jsem se i sním. Automaticky mi dal ruce okolo krku.
Za ustálého líbání jsem i sním vyšel do pokoje kde jsem ho položil na postel a lehl si nad něj. Opět jsem odpojil naše rty a polibky ,sáním a jemným okusováním, ze jména klíční kosti jsem šel níž. Zastavil jsem se u jeho bradavek jednu jsem chytil mezi prostředníček a ukazováček a jemně jí žmoulal a hládil.
Druhou jsem opečovával svou pusinkou ,kterou jsem jí nejdříve cucal poté různě olizoval a nakonec jemně zkousl. Jeho vzdychy byly pro mě víc než Vánoce .
Když jsem si řekl ,že jeho bradavky mají dost obě ruce jsem položil na jeho ZIP od kalhot který jsem následně rozepl a sundal mu je .
Když kalhoty ležely někde na zemi do ruk jsem vzal jeho stehna a masíroval je a různě hladil ,a jezdil sněma podélně nahoru a dolů . Své ústa jsem znovu nasměroval na jeho bříško a líbal každou část každý rýsující se sval a užíval si chvíle.
Z bříška jsem jel níž ,až jsem se zastavil na jeho podbříšku přesně řečeno u lemu boxerek . Jazykem jsem projel od boku k boku u lemu boxerek a nasledně mu je zuby stáhl. „Kookie ach.. ty se nezdáš"Uchechtl jsem se a jeho špičku údu si vzal do pusy obkroužil jí jazykem a jemně jí sál. Jazykem jsem přejel po celé jeho délce ,až jsem si ho strčil do pusy celého ,až po kořen. Začal jsem rychlými pohyby nahoru a dolů ,ať si můj krk zvykne a nespustím dávicí reflex ,protože Taeho velikost mi trhala krk. Po chvíli jsem si zvykl a spomalil na co nesouhlasně zaskušel ,tak jsem přidal zoubky a pak zamrčel a tím zbůsobil vybrace okolo jeho penisu a ho donutil vzdychat tak ,že ho slyšeli určitě i ve vedlejším městě. Když se blížil k vrcholu mé ústa opustily jeho úd. „Co si kurva myslíš ,že děláš dodělej to" zavrčel a já si neodpustil uchechtnutí.„Ale Ale v klidu dodělam co jsem začal" Hned co jsem to dořekl jsem před něj strčil své dva prsty. „Fajn pro tentokrát si vyhrál" Zavrčel a prsty mi začal olizovat a sliňit. 'Bože ta jeho pusinka' Vytáhl jsem z jeho pusinky prsty a začal ho líbat. Strčil jsem do něj jeden prst trošku se zakroutil ale byl v pořádku . Chvíly jsem sním pohyboval a pak přidal i druhý. Tae mi sundal tričko a pak i kalhoty. Své rty jsme od sebe neodlepily a já přidal třetí prst ,skučel. Přestalo to, když jsem našel jeho slastné místečko a soustředil se jen na něj. Odlepil jsem od sebe naše rty ,abych mohl slyšet tu rajskou hudbu jeho vzdychů.
Vytáhl jsem z něj prsty na co mě probodl pohledem. Já vztal a šel do pokoje rodičů. Slyšel jsem jak Tae něco řval ,ale neopouštěl svojí pozici.
Když jsem se vrátil a vruce držel lubrikant Tae se ucechtl a hned zase zvažněl.„Dělej" zavrčel „Kampak spěcháš lásko?" Zeptal jsem se ho provokativně. „Chci už jednoho králíčka cítit v sobě" Řekl sexy hlasem a úšklebkem. Já neodolal a hned otevřel výko . „Já sám" Řekl a vzal mi z ruky krabičku.Stáhl mi Boxerky a předčasně řekl „Au" ale pak si olízl rty 'sexyyy' A dal si lubrikant do ruky ,odložil krabičku a začal natírat můj pulzující úd a pumpovat. Po chvíly se vyvalil a já přesně věděl co dělat. Špičkou jsem kroužil okolo jeho vztupu a poslouchal jeho nadržené vzdechy .
„Dej to tam na jeden náraz" Řekl na co jsem jen zamrkal a přikývl. Vzal jsem do ruky jeho úd a různě másírova a pumpoval a palcem si hrál z jeho špičkou ,aby necítil jen bolest.
Na jeden náraz jsem mu ho tam narval, až po kořen na co sykl od bolesto ,ale jeho ústa neopoštěli vzdchy jelikož moje ruka neopostěla jeho úd.
Zahýbal zadečkem co jsem vzal jako znamení a začal přirážet .Okamžitě jsem se musel podepřít oběma rukama o postel jelikož je dokonale úzký a každý příraz mi způsoboval kolabs mysli.
„ Ach....ach....achhhmm....mmm.....achhhh" vzdychy se ozívaly celým domem z obou stran. „JungKoo..ach..kie....ach .....máš ....ach ......dokonalé...achh vzdychy achhh"
„To bych...achhhh ....ti měl....achhhh..... Říkat já.....achhhh"
Když už jsem se blížil k vrcholu Tae se udělal na své břicho ,které jsem následně olízl . Jeho dírka se ztáhla a mě se ruce podlomily na lokty a po pár přírazech se udělal do jeho nitra.
Volně jsem si na něj lehl a oba jsme rozdýchavaly právě prožitý orgasmus.
„ Si dokonale úzký" Řekl jsem mezi rychlým dýcháním. „ Milují tvoje teplo ve mě." Co to dořekl jsem se uchechl.Ještě předním chtěl být nahoře.Když jsem popadl dech vytáhl jsem z něho svůj úd a a lehl si vedle něj.
„Miluju tě"
„Já tebe taky "
Na co jsem se políbily .65+ 😂😂😂(Dělám si srandu krotila jsem se )
(Asi jsem na tom hoooodně špatně,protože mě to ze všech kapitol bavilo psát nejvíc.)
ČTEŠ
Neznámý není neznámý 🍪Vkook🍪
FanficKookie se přestěhoval, kvůli určitým důvodům. Jeho povaha se za 3 roky velmi změnila, ale zároveň vůbec. Jak se Kook vypořádá se svým živote? A jaké příjemné překvapení ho čeká???