Sabah uyandığımda Halamın sesleri geliyordu salondan. Hangi halan diye soracak olursaniz eğer. Eylül halam. Babamın tek kız kardeşi. Evet adaşım!
Yataktan fırladıģım gibi koşarak onun yanına gittim.
Annem ile mutfakta sohbet ediyorlardı.
"Halaaaammm!"
Halam bana döndüğünde koşarak gidip ona sarıldım.
"Hoşgeldin Halacım. "
"Hoşbuldum canım."
Hep beraber bir kahvaltı yapmıştık. Kahvaltı sırasında Halamın tek gelmediğini anladım. Eda abla ve poyraz abi ile gelmişti. Ama eda abla Seda ablada, Poyraz abi de Rüzgar abilerdeydi.
Zaten ben kendimi bildim bileli halam, poyraz ve Eda birbirinden ayrilmazlardi. Babam onların küçükken de hep beraber olduklarını söylemişti. Tıpkı babam, Rüzgar abi, Seda abla ve Alara ablanın da hep beraber olduğu gibi.
(Bu arada hatırlamayanlara da sòyliyim Eylül Metenin, Eda Sedanın, Poyraz da Rüzgarın kardeşiydi)
Bugün Rana abla, yıldız ve ben denize gidecektik. Ama hâlâmlar geldiği için sonraya ertelemistik. Onun yerine bugün hep beraber birseyler yapmaya karar vermiştik. Bilin bakalım ne yapıyoruz?
Rüzgar Abilerin bahçesinde toplanıp keyfimize bakacaktık. Aramızda en büyük bahçeye sahip olan Rüzgar abilerdi. Saat 14:00 civarında bahçede toplanmıştık.
Anıl bey hariç tüm çocuklar burdaydı. Ama Anıl bey? Yok!
Babam ve Rüzgar amca mangalın basindayken ben hamakta etrafa bakıyordum. Yanımdaki ağırlıkla hamak sallaninca oraya döndüm. Poyraz abi gelmişti.
"Eylül?"
"Abi?"
"Sesin çıkmıyor bugün?"
Birşey demedim. Omuzlarımı silkmekle yetindim.
Poyraz abi Ayağıyla hamağı sallarken konuştu.
"Anılı gördün mü ya? "
"Yok. Görmedim. Beyfendinin Götünde kurt var. Durmuyor yerinde."
Poyraz abi kıkırdarken ne dediğimin farkına vardım.
"Pardon abi."
"Yok canım. Haklısın. Sabah kahvaltıdan sonra çıktı. Bidaha da görmedim."
"Nereye gittiğini söylemedi mi?"
"İşim var dedi. Sonra gitti."
"O zaman kesin Nur hanımın yanına gitmiştir."
"Niye öyle dedi?"
"Onun Nur dan başka işi mi var Allah aşkına?"
İkimiz de gülmüştük. Bu sırada Ece teyze seslenmişti.
"Sofraya geldin!"
........
Yemekler yendikten sonra herkes bir tarafa dağılmıştı. Babamlar erkek erkeğe toplanmış çay içerlerken minikler oyun oynuyordu. Hanımların ne yaptığını Söylememe gerek yok herhalde. Onlar yaz planları yaparken bir anda dünya sorunlarindan çıkan bir muhabbet yapıyorlardı.
Rana abla, yıldız ve ben de kurban olarak masayı topluyorduk.
Son tabakları da alıp içeri girecekken evin bahçe kapısında ayaklı bir muşmula gördüm. Pardon Anılmış. Ah tabii yanındaki kereviz suratlı ördek götünü de unutmamak lazım. Bu da götten bacaklı da nur oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KOMŞUM 2- VELET
Teen FictionEylül. Annesi kadar güzel ve kırmızı saçlarıyla oldukça dikkat çekici. Anıl. Babası kadar yakışıklı ve annesinden aldığı mavi gözleri ile bir o kadar da etkileyici. Bu iki velet küçüklüklerinden beri birbirlerine karşı olan elle tutulur cinsten çe...