Benden hepinize karne hediyesi. Umarım beğenirsiniz. Multi yeni karakterler
"Sevgili kızım. Davetiye mi bekliyorsun kalkmak için? Hayır söyle de ona göre bi davetiye bastırıp getircem. O da olmadı son çare seni vinçle söküp alıcaz o yataktan. Ya bir sabah olsun kendin uyan da şöyle güzel bir kahvaltı hazırla bize. Her sabah seni uyandırmak için yarım saat erken kalıyorum. Malum seni uyandırmak epey bir zamanımı alıyor ya. Allahım hâlâ uyuyor!"
"Anne sus artık. Allah rızası için. Sen de bir sabah olsun beni kafamdan aşağıya su dökerek uyandır. Senin dırdırından daha güzel bir uyandırma şekli."
"Hadi be ordan!"
Annem beni uyandırdığına emin olduktan sonra saçlarını savurup çıktı odamdan. Allahım annem mi manyak ben mi çok normalim?
Annemin manyak olduğuna karar verip odamdan çıktım ve tuvalete girdim. Rutin işlerimi hallettikten sonra tuvaletten çıkıp salona geçtim. Annem kahvaltıyı hazırlarken babam da benim gibi ayakta uyukluyordu. Benim kime çektiğimi anlamak zor değildi.
Babamın yanına geçip oturdum. Babama sarılıp uyumaya karar verdiğim an annem anlamış gibi arkadan bağırdı.
"Uzak dur kız kocamdan!"
"Aman yemedim Kocanı! "
Okul sezonu bir hafta önce bitmiş yaza başlamıştık. Lise bir olmuştum. Anıl, Yıldız ve Rana ablayla beraber aynı okulda olacaktım artık.
Ama şu an önümüzde kocaman bir yaz vardı değil mi? Kim düşünür ki okulu!
Annem babamı ve beni yemeğe çağırdığında aynı anda telefonuma mesaj geldi. Sabah sabah.
Tabiki Kardelenden.
Ya rüyamda seni gördüm! Hemde Anılla beraber. Bismillah dedim bi kalktım rüya olduğunu anladım.
Hemen cevap yazdım ve kahvaltıya gittim.
Kabus görmüşsün.
...........
Bugün yıldız ile beraber yaz tatilimizin ilk macerasını yaşayacaktık. Sahile gidip biraz turist kesmek. Saçmalamayın. Tabiki de eve kapanıp sezonluk dizilerimizden birine başlayacaktık. Yıldız benden bir yaş büyük olsa da çok iyi anlaşırdık. Aman Allah bozmasın.
Yıldızlara giderken bir markete uğrayıp iki paket cips ve büyük boy bir kola aldım. Dizi ortamı için çok gerekli bence.
Kapıyı çaldığımda kapıyı Seda abla açtı.
"Hoşgeldin Eylül! Gel. "
"Hoşbuldum Seda abla. Yıldız nerde? "
"Odasında. "
Kafamı sallayıp koşa koşa Yıldızın odasına gittim. Yatağının üzerine laptopu koymuş ve diziyi açmakla uğraşıyordu.
"Eylül cips için kase getirsene. "
"Tamam. Sen de aç hemen."
Mutfağa geçip iki kase iki de bardak aldım.
Şimdi dizi izlemek için mükemmel ortamımız hazırdı.
Peki dizi izleyebildiniz mi diye sorun.
Asla. Bilin bakalım neden?
Dizimizi henüz açmıştık ki Anıl hissetmiş gibi odaya damladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAN KOMŞUM 2- VELET
Novela JuvenilEylül. Annesi kadar güzel ve kırmızı saçlarıyla oldukça dikkat çekici. Anıl. Babası kadar yakışıklı ve annesinden aldığı mavi gözleri ile bir o kadar da etkileyici. Bu iki velet küçüklüklerinden beri birbirlerine karşı olan elle tutulur cinsten çe...