"תביאי לי את זה עכשיו !"צרחתי עליה בכעס ומרוב עצבים נהייתי אדומה .
"ומה תתני לי בתמורה ?" התגרתה בי ,חיוך זחוח של ניצחון עלה על פניה.
"את החיים שלך!אם את עושה את זה אני ארצח אותך !"
היא צחקה.לי הצחוק שלה היה נשמע הסרטים המצוירים שבאם הרע חושב שהוא עומד לנצח ואז צוחק בקול רם צחוק מרושע.היא נרגעת מצחוקה ,נאנחת בהנאה עם חיוך מסופק.
"נראה לי שלא הבנת מותק ,את לא ממש במצב לאיים ""
"אנחנו כבר נראה..." אני אומרת וחוזרת מהחדר עם הפלאפון שלה בידי ,וכמו שתי משוגעות אנחנו מוצאות את עצמנו מאיימות אחת על השנייה עם הפלאפון .
"הפסקת אש "אני מציעה
"אוקי" היא עונה ואנחנו מחליפות בינינו את הפלאפונים במהירות ,אני הולכת משם ומחייגת לסופי לאחר מספר שניות היא ענתה
"היי" אני אומרת "היי אפריל ,מזל טוב !"היא עונה ,על שפתי עולה חיוך "תודה ,תודה "
"רוצה לבוא איתנו היום לשחייה לילית בבריכה ." "שנייה אני בודקת אם אני פנויה ..באיזה שעה ?"
"20:00"
"קבענו"
כולנו הגענו לבריכה בשמונה בדיוק ,את האמת ?קיוויתי למצוא שם ערמת מתנות או משהו בסגנון ,אז כשראיתי שיש רק את דברים שקבענו עליהם די התבאסתי,כי קיוויתי שהשנה זה יהיה שונה מכל השנים שייכזבו באופן קבוע ,אני פשוט צריכה להפסיק לצפות.
גייסון התייצב מולי במכנס בגד ים ירוק שהבליט את עיניו ,הוא הוריד את חולצתו באיטיות ,הצביע על הקוביות שלו ואמר בחיוך "זו המתנת יומולדת הכי טובה שהיית יכולה לבקש "לא ידעתי מה יותר מתאים –לצחוק או לבכות ,ניסיתי להסתיר את פרצוף האכזבה שעלה על פני אך לא ממש הצלחתי
"מה זה הפרצוף באסה הזה ,שחררי ,יש לך היום יומולדת" כן,ובגלל זה ציפיתי למתנה שהיא לא הקוביות שלך ,לפני שהספקתי לומר משהו גייסון כיסה את עיני בידיו הגדולות "מה אתה עושה ?!"נבהלתי
"שש..הכול בסדר בייב "הוא הוביל אותי ואני פשוט הלכתי ,
הוא הוריד את ידיו מעיני לאחר כמה דקות ,
מולי התגלה מחסן מפוצץ בבלונים ומעטפה תלויה על אחד הבלונים שהיה בדיוק באמצע יותר גדול מכולם היה כתוב עליו "I love you" "תפתחי את המעטפה",הלכתי לעבר המעטפה ,הורדתי אותה מהבלון ופתחתי לא יכולתי להאמין למראה עיני "כן בייב,את קוראת נכון ,2 כרטיסי טיסה לפריז!"אמר בחיוך "וואו!וואו!אני אוהבת אותך כל כך!!!!"גייסון.."אמרתי בחיוך מאושר ,אבל מה זה ?למה הלחיים שלי רטובות ,יו אני בוכה מרוב אושר ,"בחיים שלי לא חשבתי שמישהו יעשה משהו כזה בשבילי "אמרתי וקפצתי עליו הוא חיבק אותי חזק "בשביל הכל "ענה "טוב ,מחכים טוב מחכים לנו ,לא נעים.." "מה אכפת לי "ענה וחיזק את אחיזותו "אני הולכת "הודעתי "לא את לא " "מה תעשה לי ?" התגרתי "רוצה לבדוק ?" שאל "מר גייסון אתה בכלל לא מפחיד אותי "
"אה כן?" "כן",צווחה יצאה מפי כאשר הוא הרים אותי כמו שק תפוחי אדמה ובמהירות מצאתי את עצמי זרוקה בתוך הבריכה "אוי אני גייסון ואני מאוד בוגר!"חיקיתי אותו והוא צחק.
סופי ולוקאס ישבו בפינת הבריכה ודיברו הם היו נראים כמו זוג ,בסוף הערב הם הוכיחו שהם זוג –בנשיקה
YOU ARE READING
sweet escape/בריחה מתוקה
عاطفيةלפעמים אני מרגישה שהחיים האלה גדולים עלי בכמה מידות, שאולי הייתי רוצה חיים עם פחות אקשן חיים משעממים כמו של רוב התלמידות מין שגרה כזאת שכל שאר האנשים היו רוצים לברוח ממנה, הבעיה שאצלי אין דבר כזה שגרה ואני לא דווקא בטוחה שזה רע ,טוב, רק לפעמים א...