❤22. BÖLÜM❤ÇOK YAKINDA❤

429 19 4
                                    

SERKANIN AĞZINDAN

Sorgu başlamıştı Eylül'ün stres olduğu her halinden belliydi biz de içerde kalmıştık çünkü biz de ifade verecektik ilk olarak Eylül'e sormaya başladılar...

Polis 1: Kemal Yılmaz senin neyin oluyor?

Eylül: Üvey babam...

Polis 2: Peki seni onun vurduğunu söylemişsin bu doğru mu?

Eylül: Evet doğru beni o vurdu...

Polis 1: Peki şahitlerin var mı?

Eylül: Evet işte buradalar, sevgilim Serkan, arkadaşlarım Songül ve Güney... Zaten o gün hep beraberdik yolda bir anda çıktı karşımıza senin için sürprizlerim falan var dedi hatta tartıştık biz sonra da işte durum bu...

Polis 2: Evet çocuklar sizler şahit misiniz?

Serkan: Evet memur bey gözümüzün önünde sevgilimi vurdu ben şahidim...

Songül: Kardeşim neredeyse ölüyordu o pislik yüzünden memur bey bende şahidim...

Güney: Her şey gözümüzün önünde oldu memur bey bende şahidim...

Polis 1: Peki çocuklar o gün beraber olduğunuzu kanıtlayacak bir şey var mı? Bu işimize yarayabilir

Serkan: Evet evet var benim telefonumda beraber çekilmiş resimlerimiz var tarih yazıyor zaten...

Polis 2: Ben o resimlere bakabilir miyim?

Telefonumu çıkarıp fotoğrafları açtım polise uzattım

Serkan: Buyrun resimler bunlar...

Polis 1: Evet tarihler uyuşuyor peki çocuklar... bu adamın seninle ne derdi vardı Eylül? Neden vurdu seni?

Serkan: Ben söyleyim memur bey o pislik herif bu kıza-

Eylül: Bilmiyorum!! Benimle ne derdi var bilmiyorum!!

Neden böyle bir şey yapmıştı Eylül neden söylememe izin vermedi ki!!

Serkan: Eylül ama-

Eylül: Serkan!! Memur bey ben bir şey bilmiyorum sevmiyor işte beni anlaşamıyoruz öz babam değil sonuçta...

Polis 2: Emin misin söyleyeceklerin bu kadar mı?

Eylül: E-Evet bu kadar

Serkan: Eylül sen ne diyo-

Eylül: Serkan uzatmayalım istersen başka bir şey yok anlattım işte...

Polis 1: Sen sevgilisiydin ilişkinize mi karşıydı?

Eylül: Evet zaten başka bir şey yok demi Serkan?

Serkan: Evet memur bey ilişkimize karşıydı sevgili olmamızı istemiyordu zaten!!

Eylüle sinirlenmiştim neydi şimdi bu yaptığı...

Polis 2: Peki kanıtınız var mı yani herhangi bir şey silahı olduğuna dair ya da başka bir ipucu

Serkan: Hayır silahı olduğunu kanıtlayamıyoruz işte o sorun ama gözümüzün önünde oldu dedik ya...

Polis 1: Bu işimizi biraz zorlayabilir elimizde kanıt olmaması ama şikayetçi olduğunuz için işlem yapacağız tabi ki ama dediğim gibi işimiz zor...

❤BANA AŞKI ÖĞRET❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin