❤30. BÖLÜM❤AFFET BENİ❤

748 17 18
                                    

SERKANIN AĞZINDAN

Güneyin yanından sonra eve geçtim annemlere görünüp hemen odama çıktım kapımı kapatıp kilitledim. Eylülün verdiği kutuyu yatağımın üzerine bıraktım. Üzerimi değiştirip yatağıma oturdum kutuyu önüme aldım. Kapağını açtım. Ona aşkımı itiraf ettiğim gün yurda gönderdiğim elbise, ceket ve ayakkabı. Ne kadar güzel yakışmıştı yemyeşil çimen gözlerine. Elime aldım göğsüme bastırdım. Kokusunu içime çektim. Aynı onun gibi kokuyordu. Ona aldığım ayıcığı gördüm. Elime aldım gülümserken göz yaşlarım akıyordu. Ne kadar sevinmişti bunları aldığımı görünce. Sıcacık gülümsemişti. Gözümün önüne geldi o güzel yüzü. Keşke yine gelse bana öyle baksa. Şimdiki gibi öfkeyle değilde o günki gibi aşkla baksa... O kadar çok özledim ki. Ona aldığım kolyeyi koydum avucumun içine. Uzun uzun baktım. Bu kolye boynundan hiç çıkmayacaktı söz mü demiştim söz demişti. Keşke o güne dönsek. Mutlu kalsak. Kutuyu bir kenara bıraktım. Ayıcığı yatağımın üzerine koydum. Elbiseyi elime alıp uzandım göğsüme bastırdım. Kokusunu içime çeke çeke uyumak istedim sanki o yanımdaymış gibi...

EYLÜLÜN AĞZINDAN

Songülün yanından sonra yurda geçtim. Üzerimi değiştirip yatağıma uzandım. Serkanın dediklerini düşündüm. Ya doğruysa. Birde Ecenin dedikleri geldi aklıma. Sonra da o lanet fotoğraflar. Bir türlü çıkamadım işin içinden. Kafam çok karışıktı.

MESUDENİN AĞZINDAN

Kemalimle beraber evde oturuyorduk. Az sonra kapı çaldı kalkıp baktım iki tane polis gelmişti.

Polis 1: Kemal Yılmaz'ın evi burası mı?

Mesude: Evet memur bey ben karısıyım bir şey mi oldu?

Polis 2: Eşinizi çağırır mısınız? Hakkında şikayet var.

Mesude: Bir dakika bir dakika ne şikayeti.

Kemal: Mesude kim gelmiş karıcım? Aa polisler. Memur bey bir sorun mu var?

Polis 1: Bizimle karakola kadar gelmeniz gerekiyor hakkınızda şikayet var.

Kemal: Ne şikayeti memur bey.

Polis 2: Tutuklusunuz şöyle gelin karakola gidiyoruz

Ellerine kelepçe taktılar. Götürüyorlardı kocamı.

Mesude: Durun! Nereye götürüyorsunuz! Kim niye șikayet etsin benim kocamı! Bırakın!

Polis 1: Hanımefendi zorluk çıkarmayın lütfen!

Mesude: Memur bey kim şikayet etmiş kocamı?

Polis 2: Eylül Acarı silahla yaralamaktan tutuklu.

Mesude: Ne! Öyle bir şey yapmadı iftira atıyorlar kocama.

Kemal: Vallahide billahide ben bir şey yapmadım. O mendebur iftira atıyor bana. Ben niye vurayım kızımı memur bey.

Polis 1: Karakolda anlatırsın derdini yürü!

Kemali arabaya bindirip götürdüler. Bende hemen taksiyle peşinden gittim.

EYLÜLÜN AĞZINDAN

Yurdun bahçesinde oturuyordum. Telefonum çaldı. Arayan annemdi. Şaşırdım ne alaka şimdi?

Eylül: Efendim anne

Mesude: Kız Allah senin belanı versin!

Eylül: Anne ne diyorsun sen!

Mesude: Kemal abini şikayet etmişsin karakoldayız ifadesini alıyorlar şimdi. Ne yaptın kız sen! Benim kocam niye vursun seni yalancı!

❤BANA AŞKI ÖĞRET❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin