EYLÜLÜN AĞZINDAN
Sahile gidip ondan hesap sordum. Şimdiyse yurda doğru yürüyordum göz yaşlarım durmadan akıyordu. Bana bunu nasıl yapmıştı? Hani onun ilk aşkı bendim? Hani beni hiç bırakmayacaktı? Bıraktı işte o kıza gitti. Hemde benimle birlikteyken... Ben güvendim ya. Ben onun sayesinde ilk defa güvendim. O bana aşkı öğretti. Gülmeyi hatırlattı. Benim yaralarımı saracak olan kişi o mavi gözlü çocuktu oysa ki. Meğer değilmiş. Meğer beni hiç sevmemiş. Hiç aşık olmamış bana. Ne geçecekti ya beni kendine aşık edip sonra hayatına birini alınca eline ne geçecekti? Nasıl yaptı bunu? Ona da bana baktığı gibi mi baktı? Onu da beni öptüğü gibi narin, kırmadan, incitmeden, tutkuyla mı öptü? Bu düşünce aklıma geldikçe çıldıracak gibi oluyordum. Yürümeye devam ettim içim paramparça olmuştu...
SERKANIN AĞZINDAN
Eylül beni bırakıp gitmişti. Ayrılmıştı işte benden. En çok canımı yakan da bana inanmaması olmuştu. Ya beni dinlemedi bile. Böyle bir şey yapacağımı nasıl düşünürdü? Hani bana olan güveni sonsuzdu? Her şey bir kağıt parçası mı yani? O kızı mahvedecektim! Onun yüzünden her şeyim benden ayrıldı. Şimdi nasıl inandıracaktım kendimi? Gözlerimden iki damla yaş süzüldü banka oturmuş ağlıyordum. Ben onu çok seviyordum. Ona bu kadar aşıkken nasıl ayrı kalabilirdim? Gözlerimi silip kalktım eve yürüyerek gittim. Anahtarımla kapıyı açtım.
Nazan: Hoşgeldin oğlum
Serkan: Hoşbuldum anne ben odamdayım
Nazan: Bir dakika bir dakika oğlum bir sorun mu var?
Serkan: Yok bir şey.
Nazan: Emin misin oğlum? Bilirim ben seni bir şey olmuş işte.
Serkan: Eylüllle ayrıldık anne oldu mu?
Nazan: Ne! Ne demek ayrıldık oğlum ne oldu?
Serkan: Ecenin saçmalık oyunları yüzünden sevgilim benden ayrıldı yeterli mi?
Nazan: Allahın belası kız! Kurtulamadık şundan.
Serkan: Mahvedicem onu! Beni her şeyimden ayırmak neymiş görecek!
Nazan: Oğlum tamam üzülme bak Eylül de anlayacaktır senin haklı olduğunu. Bak nasıl bir pislik yaptı o Ece bilmiyorum. Eylül şimdi sinirlidir. Siniri geçince konuşursunuz barışırsınız olur biter.
Serkan: Bilmiyorsun anne siniri falan geçmeyecek! Hepsi o aşağılık kız yüzünden!
Nazan: Oğlum bak-
Serkan: Odamdayım anne
Deyip hızlı adımlarla odama çıktım kapımı kapattım. Elimi yüzümü yıkadım pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım. Eylülü defalarca aradım ama açmadı bir sürü mesaj attım hiç birine cevap vermedi. Çaresizce öyle boş boş oturdum.
EYLÜLÜN AĞZINDAN
Yurda gelmiştim odama girdim hiç durmadan akan gözlerimden iki damla daha yaş süzüldü. Yatağımın üzerinde bana aldığı ayıcık vardı. Ranzamın demirlerine onun aldığı rengarenk balonları bağlamıştım. Elim boynuma gitti yine onun aldığı kolye. Hiç çıkmayacaktı buradan söz mü demişti. Söz demiştim. Bunların hepsini bana aşkını itiraf ettiği gün vermişti. Güzel ve özel bir anı olarak kalsın diye ama artık hiç birinin önemi yoktu. Hepsini ona geri verecektim. Çantamı yatağın üzerine fırlattım bir kutu çıkarmak için dolabımı açtım yine aşkını itiraf ettiği gün yurda gönderdiği elbise, ceket ve ayakkabı. Onları elime alıp yatağa bıraktım. Bir kutu çıkardım elbiseyi ceketi ve ayakkabıyı içine yerleştirdim. Ayıcığı elime aldım göz yaşlarım eşliğinde göğsüme bastırdım. Son bir kez bakıp onu da kutuya koydum. Kapağını kapatıp bir kenara bıraktım. Elim boynuma gitti kolyeyi çıkarıp çekmecenin üzerine bıraktım. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım aynada kendime baktım gözlerim kızarmıştı berbat görünüyordum aldırmadım. Dolabımı açtım pijamalarımı giyip kendimi yatağa attım Serkan defalarca aradı hiç birine cevap vermedim. Bir sürü mesaj atmıştı açıp okumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤BANA AŞKI ÖĞRET❤
RomanceErkeklere olan güvenini kaybetmiş bir kızla, ona aşık olup güvenini kazanmaya çalışan çocuğun hikayesi... Eylül yaşadığı bir olaydan sonra erkeklere olan güvenini kaybediyor.... Peki Eylül karşısına çıkan Serkan sayesinde ilk defa bir erkeğe güveneb...