❤40. BÖLÜM❤YOSUN-DENİZ GÖZLÜM❤

262 18 26
                                    

SERKANIN AĞZINDAN

Hastaneye varmıştık. Ambulans durdu kapı açıldı. Eylülü indirirken hemen arkamızdan Songül ve Güney de gelmişti. Eylülü hastaneye geçirdik. Onu kontrol etmek için bir odaya aldılar bizde beklemeye başladık.

Serkan: Ya o hali gözümün önünden gitmiyor. Nasıl kıymışlar ya dövmüşler resmen!

Songül: Kardeşime kalkan elleri kırılsın inşallah!

Güney: Şerefsizler!

Serkan: Ya ne haldeydi! Kim yapar böyle bir şeyi aklım almıyor!

Güney: Tamam kardeşim sakin ol. Tutuklandılar hepsi cezasını çekecek. Yakında belli olur kimin yaptığı.

Serkan: Bir elime geçseydiler var ya!

Güney: Şişş tamam kötü bir kabustu bitti. Bak Eylül kurtuldu bulduk onu. Sen buna sevin kardeşim düşünme onları.

Serkan: Tek avuntum bu zaten. Biraz daha orada kalsaydı hiç düşünmek istemiyorum. Daha ne yapacaklardı kim bilir!

Songül: Hadi düşünme bunları artık. Bak Eylül seni böyle görmesin üzülür.

Serkan: Tamam tamam iyiyim ben.

Biz böyle konuşurken odadan doktor çıkmıştı hemen başına gittik.

Serkan: Doktor bey nasıl durumu?

Doktor: Hastamız bir çok yerinden darbe almış. Aç ve susuz kalmış. Bitkin düşmüş. Yaraları için merhem yazdık. Ağrıları olabilir. Bunlar için de ağrı kesici ilaçlar yazdık yemekten sonra düzenli olarak kullansın. Şu anda serum verdik uyuyor. Birazdan kendine gelir.

Serkan: Peki görmek istiyorum.

Doktor: Tabi geçebilirsiniz geçmiş olsun.

Songül: Teşekkür ederiz.

Doktorun söyledikleriyle şok olmuştum. Canım yanmıştı. Ne yapmışlardı benim meleğime gözlerim dolmuştu. Kendimi toparlayıp kapıyı açtım içeri girdim. Melekler gibi uyuyordu. Yatağına oturdum. Elini tutup öptüm.

Serkan: Bir tanem benim. Nasıl kıydılar sana meleğim...

Songül: Canım kardeşim benim...

Güney: Şişş tamam aşkım ağlama bak iyi olacak.

Songül: Görmüyor musun halini Güney.

Güney: Tamam canım tamam geçti.

Aradan zaman geçmişti. Odada sadece ben kalmıştım. Songül ve Güney dışarıda bekliyordu. Eylül gözlerini kırpıştırdı. Biraz kıpırdanıp gözlerini açtı.

Eylül: Serkan...

Serkan: Buradayım güzelim.

Eylül: Hastaneye mi geldik?

Serkan: Evet canım serum verdiler sana iyi olacaksın.

Eylül: Serkan o adamlar yakalandı mı? B-Ben çok korkuyorum.

Serkan: Şişş tamam geçti bir tanem korkma ben yanındayım. Polisler onları götürdü merak etme.

Eylül: Tamam.

Serkan: Eylül aşkım kim yaptı sana bunları?

Gözleri dolmuştu elini tuttup öptüm. Yanağını okşadım.

❤BANA AŞKI ÖĞRET❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin