EYLÜLÜN AĞZINDAN
Adamla Serkan kapışmaya devam ediyordu silah bir ben bir Serkan arasında gidip geliyordu. Allahım ne olur bir şey olmasın.
Eylül: Serkan dikkat et! Serkan!
Serkan: Eylül! Dikkat et! Lan bırak! Eylüüülll!!!
Silah patlamıştı Serkan bir anda üzerime yığıldı. Adam kaçmıştı. A-ama... A-ama Serkanın üzerinde kan vardı.
Eylül: Serkaaann! Serkan! Sevgilim kalk ne olur kalk Serkan! Hayır! Serkan lütfen kalk!
Serkan: E-Ey-Eylül i-iy-iyiyim k-ko-korkma.
Gözleri kapanmak üzereydi başını dizlerime koydum ellerimle yüzünü avuçladım.
Eylül: Şişş konuşma ne olur yorma kendini. Sevgilim lütfen bırakma beni Serkan ne olur.
Göz yaşlarım durmadan akıyordu.
Güney: Serkan! Serkan kardeşim dayan ne olur dayan.
Songül: Serkan kardeşim...
Eylül: Ya bir şey yapın Songül! Ya bir şey yapsanıza! Ambulans çağırın bir şey yapın ne olur ölmesin lütfen ölmesin!
Güney: Songül ambulansı ara çabuk! Kardeşim... Kardeşim ne olur dayan.
Songül: Tamam tamam hemen arıyorum... Alo burada yaralı var acil ambulans lazım! Adresi veriyorum....
Eylül: Serkan ne olur kapatma gözlerini lütfen bak ben buradayım! Bak elini tutuyorum ne olur dayan!
Elini sımsıkı tutum
Serkan: E-Ey-Eylül s-se-seni ç-çok s-se-seviyorum...
Dedi ve gözleri kapandı ve kapanmasıyla hıçkırıklara boğulmuştum. Tuttuğum eli boşluğa düştü.
Eylül: Hayır! Ya hayır! Serkan! Serkan uyan ne olur uyan ya hayır! Ne olur! Ne olur ölme! Serkan kalk! Serkan kalk ne olur kalk! Sevgilim lütfen bırakma beni!
Güney: Gözleri kapandı! Ya gözleri kapandı nerede kaldı bu ambulans Serkan kardeşim dayan!
Eylül: Serkan ne olur bak ben seni çok seviyorum aşkım ne olur dayan! Ya Serkan bir tanem lütfen aç gözlerini sevgilim lütfen! Serkan ne olur dayan lütfen ölme Serkan lütfen ölme!
Songül: Serkan kardeşim dayan! Lütfen ambulans gelene kadar dayan!
Bir süre sonra ambulans gelmişti iki tane ambulans görevlisi elinde sedye ile içeri geldi. Serkanı sedyeye koydular elini tutuyordum.
Eylül: Sevgilim bak ben buradayım ambulans geldi. İyileşeceksin hiç bir şey olmayacak söz veriyorum hiç bir şey olmayacak.
Ambulans Görevlisi 1: Hanfendi çekilin lütfen işimizi yapamıyoruz.
Evden çıkmıştık dışarda bekleyen ambulansa doğru gitmeye başladık.
Eylül: Sevgilim bak hastaneye gidiyoruz hiç bir şey olmayacak.
Ambulans Görevlisi 2: Ambulansa geçirmemiz lazım. Lütfen çekilin.
Eylül: Bende geleceğim sizinle!
Güney: Bende gelmek istiyorum kardeşim o benim!
Songül: Sevgili bırak Eylül gitsin bak biz taksiyle takip ederiz. Hadi canım gel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤BANA AŞKI ÖĞRET❤
RomantizmErkeklere olan güvenini kaybetmiş bir kızla, ona aşık olup güvenini kazanmaya çalışan çocuğun hikayesi... Eylül yaşadığı bir olaydan sonra erkeklere olan güvenini kaybediyor.... Peki Eylül karşısına çıkan Serkan sayesinde ilk defa bir erkeğe güveneb...