❤37. BÖLÜM❤OYUN BAŞLASIN❤

310 16 27
                                    

SERKANIN AĞZINDAN

Eylülle beraber konuşuyorduk. Yatağıma oturmuş elimi tutmuş vaziyetteydi.

Eylül: Aşkım rahat mısın? Bir şey ister misin?

Serkan: Yok canım istemem saol rahatım.

Eylül: Hıh dur unutmadan şuradan ilacını veriyim yemekten önce alman lazımmış bunu. Yemekten sonrası içinde ayrı var. Neyse ben hepsini biliyorum ayarlayacağım.

Yerinden kalkıp yatağın yanındaki çekmeceyi açtı. İçinden ilaç aldı. Sürahiyi eline alıp bir bardak su doldurdu. İlaçla birlikte bana verdi. Bitirince bardağı ona uzattım. Elimden alıp yerine koydu.

Serkan: Saol canım.

Eylül: Ne demek bal.

Gülümsedim ilacı tekrar çekmeceye koydu. Sandalyeyi yatağıma  yanaştırıp oturdu.

Serkan: Şimdi bana bir hafta sevgilim mi bakacak?

Eylül: Evet canım bakıyorum hoşuna gitti.

Serkan: Gider tabi güzelim bir hafta sevgilimle aynı yerde kalmak.

Eylül: Ayy Serkan sanki Bodrumda tatilde kalıyoruz hastanede kalıyoruz canım hatırlatırım.

Serkan: Olsun ben seninle samanlıkta bile kalırım.

Eylül: Samanlık ne alaka aşkım?

Serkan: Hani iki gönül bir olunca samanlık seyranlıkmış ya ondan şey ettim.

Eylül: Serkan ya.

Serkan: Ne ya sonuçta öyle bir şey var.

Eylül: Evet aşkım var.

Az sonra kapı açıldı gelen bizim şoför Ali abiydi. Elinde bir çanta vardı.

Serkan: Ali abi?

Ali: Geçmiş olsun Serkan.

Serkan: Saol abi.

Ali: Bunları Nazan Hanım yolladı. Sen ve Eylül diye biri içinmiş.

Serkan: Anladım abi saol.

Ali: Ben bunları bırakmak için gelmiştim.

Eylül: Ben alıyım o zaman onları.

Ali: Buyrun.

Eylül çantayı aldı.

Ali: Tekrar geçmiş olsun.

Serkan: Saol abi.

Ali abi çıkıp gitmişti. Eylül elinde çantayla ayaktaydı.

Serkan: Ne göndermiş canım baksana.

Çantanın zincirini açıp baktı.

Eylül: Burada kıyafet var senin için. Bak birde benim için de koymuş. Bir de 2 kitap ve tablet var.

Serkan: Anladım canım.

Eylül: Ben kıyafetleri dolaba yerleştiriyim o zaman.

Serkan: Tamam aşkım.

Eylül dolabı açıp çantayı önüne koydu bir yandan benimle sohbet ederken bir yandan kıyafetleri yerleştiriyordu.

Eylül: Şimdi kıyafetleri koydum aşkım kitaplarla tableti çekmecenin üzerine bırakıyorum canın falan sıkılınca veririm ben sana.

❤BANA AŞKI ÖĞRET❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin