❤33. BÖLÜM❤EYLÜLÜ BIRAK BENİ AL! ❤

302 20 30
                                    

EYLÜLÜN AĞZINDAN

Gelen mesajın kimden geldiği yazmıyordu. Bir numaraydı. Ama zaten yazmasına gerek yoktu. Kimin gönderdiği gayet açıktı. Keyfimi kaçırmaya gayet yetmişti. Mesajda yazılan şunlardı.

Gönderen: 0534......
Gelen Mesaj: Bakıyorum gayet mutlusunuz. Tadını çıkarın. Çünkü bu mutluluk fazla uzun sürmeyecek! Eninde sonunda ayrılacaksınız! Ben ayırmasını bilirim! Serkan bana kalacak!

Serkan: Aşkım lütfen üzme kendini. Ya Ecenin saçma sapan konuşmaları. Hiç bir şey yapamaz merak etme.

Eylül: Serkan boş yere niye böyle bir mesaj göndersin?

Serkan: Keyfimizi kaçırmak için tabi ki. Bak zaten başarılı oldu. Keyfini kaçırdı senin ya boşver takma sen onu.

Eylül: Ama Serkan ya bir şey yaparsa.

Serkan: Ya boşver ciddiye alma ne yapabilir ki? Zırvalıyor işte.

Eylül: Kemalin mesajını da ciddiye almamıştık. Sonra ne oldu beni silahla yaraladı. Ya yine aynısı olursa.

Songül: Ulan bir durun anasını satayım! Ne mesajı? Ne Ecesi? Ne Kemali?

Güney: Gerçekten de biri bize neler olduğunu anlatabilir mi?

Songül ve Güneye mesajı gösterdik.

Songül: Ya kardeşim ciddiye alma şunu. Ruh hastası işte. Hiç bir halt yiyemez merak etme.

Güney: Aynen ya. Onun derdi Serkan sırf sen onunla sevgilisin diye seni kıskandığı için yapıyor. Yani ortalığı bulandırmak için yapıyor takmayın kafanıza.

Serkan: Ben zaten bu kızı takmayı çoktan bıraktım. Eylül de bir anlasa.

Eylül: Aşkım ne yapıyım ya öyle görünce birden of kafam karıştı.

Serkan: Ya karışmasın kafan. Bütün günümüzü Ece hakkında konuşarak mahvedemeyiz hadi bakalım sil şu mesajı. Kapatalım bu konuyu.

Eylül: Doğru söylüyorsun ya boşver.

Mesajı silip telefonumu bıraktım.

Güney: Ee napıyoruz şimdi?

Serkan: Valla ben acıktım.

Güney: Aynen bende ya okuldan gelincede bir şey yemedik.

Songül: Aynen önce bir şeyler yiyelim.

Eylül: Anlaşıldı Eylül ve Songül mutfağa gider.

Songül: Aynen kardeşim hadi yemek falan yapalım.

Güney: Zehirlenmeyiz demi?

Songül eline yastık alıp Güneye fırlattı.

Songül: Güneeeyy kaşıntın tutmasın.

Güney: Ahh aşkım tamam ya şaka yapmıştım.

Serkan: Valla ben aşkımın elinden yemek yedim muhteşem yapıyor yani tek kelimeyle harika.

Eylül: Yaa canım benim ben sana hep yaparım.

Serkan: Bir tanemm.

Eylül: Balımm...

Güney: Ayy bu aşk böcükleri başladı yine vıcık vıcık. Serkan... Serkaaaannn...

Serkan: Haaa ne oldu?

Güney: Ağzını kapa sinek kaçacak.

Serkan: Ne alaka yaa.

❤BANA AŞKI ÖĞRET❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin