❤39. BÖLÜM❤MAVİ PRENSİM❤

218 19 11
                                    

1 HAFTA SONRA

SERKANIN AĞZINDAN

Tam bir haftadır Eylülden tek bir haber yoktu. Polisler araştırmaya devam ediyordu. Bu 1 hafta içinde Songül ve Güney bizim evde kalmıştı yine her gün olduğu gibi içerde ki koltuklara oturduk. Çok halsiz ve bitkindim. Günlerdir ne gözüme uyku giriyor ne de bir şey yiyip içiyordum. Ağlamaktan halim kalmamıştı kim ne isterdi ki benim sevgilimden? Şu an ne durumda iyi mi? Kötü mü? Aç mı? Tok mu? Hiç bir şey bilmiyordum. Elimiz kolumuz bağlı polisten bir haber bekliyorduk.

Songül: Serkan polisi aradın mı bugün?

Serkan: Demin aradım hiç bir haber yok.

Güney: Umarım en kısa zamanda bulunur.

Nazan: Oğlum bir haftadır perişan ettin kendini. Ne uyuyorsun ne bir şey yiyorsun. Hadi dinlen biraz.

Serkan: Şu an yemek ve uyku düşünecek halde değilim anne.

Tevfik: Oğlum perişan ettin kendini.

Serkan: Eylül de orada perişan olmuştur baba.

Defne: Anlamıyorum kim ne ister ki bu kızdan? Ece kesin olarak bir şey yapmamış demi?

Güney: Yok Defne kaçırıldığı akşam gitmiştik biz.

Serkan: Ama hiç bir şey bilmiyordu.

Gerçekten de Ece bir şey yapmamıştı.

#FLASHBACK# #1 HAFTA ÖNCE#

Hastaneden çıkıp bir taksi çevirdik. Ben öne Songül ve Güney arkaya bindi. Ecelere doğru yol almaya başladık. Varınca parayı ödeyip indik. Kapıyı yumruklarcasına çaldım. Ece kapıyı açar açmaz Songül saçlarına yapıştı.

Ece: Ahhh ne oluyor be! Ya bırak!

Songül: Gebertirim kızım seni! Öldürürüm yeminle! Sen kaçırttın demi Eylülü! Söyle nerede kardeşim! Nereye götürdün onu söyle!

Ece: Ya ne kaçırması ne diyorsun sen hiç bir şey anlamıyorum! Ya Songül bırak!

Songül: Bilmemezlikten gelme! Senden başka kim yapacak pislik! Söyle ne yaptın kardeşime! Konuş!

Songülü geri çektik Ecenin kolunu sımsıkı tuttum.

Serkan: Bana bak! Eylül kaçırıldı! Kamera kayıtlarına baktık adamın biri kaçırmış! Senin köpeklerin demi onlar! Sen yaptırdın! Sen ayarladın her şeyi!

Ece: Ne! Ne diyorsun sen Serkan! Eylül mü kaçırıldı! Bak yemin ederim benim hiç bir şeyden haberim yok!

Güney: Yalan konuşma! Senden başka kim yapacak! Ece doğru söyle!

Ece: Ya yemin ederim ben hiç bir şey yapmadım! Hatta isterseniz geçin evi arayın! Bir dakika bırak kolumu!

Serkan: Ece doğru konuş!

Ece: Serkan bak istersen adamlarımın hepsi burada bak kapıda ki kulübede bir de arka bahçede var! Ya ben Eylülü kaçırsam sizden mi saklayacağım! Ararım sizi zevkle anlatırım nasıl işkence ettiğimi! Bu benim hoşuma gider! Eylülü kaçırmış olsam şu an burada olmazdım! Size telefonda eziyet ediyor olurdum!

Songül Ecenin suratına sert bir tokat yapıştırdı.

Songül: Ulan Allah seni kahretsin be! Hoşuna gitti demi! Birde gelmiş burada yüzsüz yüzsüz Eylülü kaçırsam böyle yaparım şöyle yaparım diye anlatıyor! Gebertirim kızım seni!

❤BANA AŞKI ÖĞRET❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin