❤41. BÖLÜM❤HER ŞEY BİTTİ!❤

307 15 8
                                    

SERKANIN AĞZINDAN

Gecenin bir yarısı Eylülün çığlığıyla uyandım. Aceleyle kalktım. Koşarak Eylülün odasına girip kapıyı açtım.

Serkan: Eylül! Ne oldu!

Yanına gidip yatağına oturdum kendisini sıkıyordu. Bağırıp bir şeyler söylüyordu.

Eylül: Hayır! Hayır ne olur yapmayın ne olur! Abi lütfen öldürmeyin beni lütfen! Ya bırak beni bırak! Ah! Hayır yapma bırak!

Serkan: Eylül! Eylül canım uyan! Eylül rüya görüyorsun kalk! Eylül! Bir tanem geçti uyan!

Ellerimi yanaklarına yerleştirdim onu uyandırmaya çalışıyordum. Birden bağırarak kalktı. Göz yaşları akıyordu.

Serkan: Eylül... Geçti canım... Buradayım tamam sakin ol.

Eylül: Serkan! Serkan onlar geldiler Serkan!

Serkan: Canım kimse yok burada kabus mu gördün?

Eylül: Serkan o adam buradaydı. Yine beni kaçırmaya çalıştı. Kafama silah dayadı. Serkan aynı adamdı gördüm.

Ağlamaya başlamıştı onu kendime çekip sımsıkı sarıldım. Bir yandan saçlarını okşuyordum.

Serkan: Şişş tamam geçti bir tanem geçti... Bak kötü bir kabustu bitti. Ben buradayım meleğim kimse sana bir şey yapamaz.

Eylül: Serkan yine aynı yerdeydik biz. Yine ellerim ayaklarım bağlıydı. Dövüyorlardı beni.

Hala rüyanın etkisindeydi. Aynı şeyleri söyleyip duruyordu.

Serkan: Tamam... Tamam bir tanem geçti tamam. Bak kimse yok burada sadece rüyaydı. Sadece kötü bir rüyaydı.

Eylül: Serkan çok korkuyorum. Yine gelecekler. Kafama silah dayamıştı. Öleceksin demişti bana. Tekrar tekrar tekrar öleceksin demişti. Tetiği çekmişti. Silah boştu beni korkutmak için yapmışlardı. Sonra da dövmüştü beni. Serkan çok korkuyorum.

Serkan: Korkma bir tanem korkma buradayım ben. Bak onlar gelemez. Hiç bir şey yapamazlar sana. Yanındayım korkma.

Bir yandan onu sakinleştirmeye çalışıyordum. Bir yandan da dediklerini düşünüyordum. Neler yaşatmışlardı bu kıza böyle. Biraz zaman geçtikten sonra kendine gelmişti. Ama hala yanındaydım elimi tutmuştu. Bırakmıyordu. Bende saçlarını okşayıp sakinleştirmeye çalışıyordum.

Serkan: Korkma bir tanem buradayım ben.

Eylül: Serkan onlar gelemez demi? Hepsi rüya mıydı?

Serkan: Gelemezler güzelim sen merak etme. Hepsi sadece kötü bir rüyaydı. Ama geçti bak ben yanındayım.

Eylül: Gerçek gibiydi.

Serkan: Tamam güzelim. Ben sana su getiriyim sakinleş biraz olur mu?

Eylül: Hayır hayır. Serkan ne olur gitme çok korkuyorum.

Serkan: Tamam güzelim buradayım gitmiyorum.

Eylül: Tamam.

Serkan: Meleğim hadi bak uyu artık ben buradayım.

Eylül: Gözümü kapatmaya korkuyorum ya onlar gelirse?

Serkan: Gelemezler güzelim hadi uyu sen.

Eylül: Serkan?

Serkan: Efendim bir tanem.

Eylül: Şeyy... Ben uyuyana kadar yanımda kalır mısın?

❤BANA AŞKI ÖĞRET❤ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin