#GÖZDEN UZAK#

3.8K 228 55
                                    

*Selamun Aleyküm*

Büyük bir heyecan vardı üstümde , ilk kez namaz kılmanın verdiği heyecanla , içimdeki huzurun tefsiri altındaydım ve elim ayağım titriyordu , acemice akşam namazımı kılmayı başarmıştım ve son rekatta da selam verdikten sonra kapıda öylece dikilen Ömere gözüm ilişti . benimle göz göze gelince aninden kafasını eğip mutfağa geçti .ardından öylece baka kaldım ve Meryem teyzenin sesiyle irkildim .

" Allah bu saccedanin üstünde seni daim etsin yavrum , Allah kabul etsin " dedi kafası önde seccadeye bakarak . Aybüke arkasından fısıltı şeklinde Amin dedi ve dualarımızı da yaptıktan sonra seccadelerimizi topladık ve ben odama geçip bu tarihi telefonuma kaydetyim sonuçta hayatımı değiştirecek bir tarihti.

" Hande abla ben bir arkadaşıma uğrayıp geliyorum "dedi ve üstüne birşey aldı.

"Tamam canım iyi eğlenceler " dedim ve Aybüke tam gidecekken arkasından.

" Aybüke "dedim ayağa kalkarak .

" efendim Hande abla?"

" herşey için çok teşekkür ederim . b..ben sizin hakkınızı nasıl öderim " dedim mahcupça. Ve Aybüke birşey demeden boynuma atladı sıcak bir şekilde. Sonra ikimizde yan yana kapıya ilerledik. Uğurlamam için kapıda bekledim . o da ayakkabılarını giyinip çıktı

" Allaha emanet ol ablacım " dedi ve tam giderken içerden Ömer çıktı.

" abicim nereye ?" dedi ömer biraz kapıdan uzakta durarak.

" Abicim Meleklere gidiyorum " dedi ve asansörü çağırdı.

" iyi bakalım dikkat et yolda giderken önüne bak tamam mı " dedi göz kırparak.

" Ah abi ah , hala tanımdın mı beni " dedi çocukça.

" tamam tamam hadi Allahısmarladık" dedi ve mutfağa geçti ömer Aybükede asansöre binip gitti .
Bende oturma odasına geçip öylece kanal gezmeye başladım. Ama hiçbirşey bulamadım . Meryem teyze içerden

" Hande " diye seslenince bende onun yanına yatak odasına gittiğimde camın önünde birşeylerle uğraşıyordu .

" efendim meryem sultan ?" dedim yanına giderek. Çiçeklerle uğraşıyordu ,

" kızım mutfakta en üst dolapta kocaman bir saksı koymuçtum onu kapta gel " dedi çiçekle uğraşarak. Ve aklıma Ömer geldi. O da mutfaktaydı . ben mutfağa gitmeden odaya geçip aynaya baktım . gayet güzel görünüyordum . sonra heyecanla mutfağa ilerledim.
Masa da oturmuş birşeyler yazıyordu kağıda . bende dolabı açıp saksıyı almaya çalıştım ama yetişemedim. Sonra çareyi tezgaha çıkıp almakta buldum.ayağımdaki terlikleri çıkarmadan ısşak tezgaha çıkmıştım .heyecandan hiç birşey düşünemiyordum . tezgahın eni dar olunca dolabı tutarak ayağa kalktım ve saksıyı aldıktan sonra aşağı inmeyi düşünüyordum. Öylece kilitlenmiştim. Sonra yukardan birşeyler düşecekken aniden kalkıp tutayım derken dengemi kaybettim ve arkaya doğru aşağı düştüm. Hayır bir dakika ben nerdeyim . kapalı olan gözlerimi açtığımda Ömerin can alıcı elasıyla buluştum. Onun kucağındaydım . rüya değildi bu . şuan onun kollarının arasındaydım ve gözleri gözlerimde . Allahım bu an hiç bitmesin , neoluur. Derken biri arkamızdan öksürdü bu Meryem teyzeydi. Bize alarm veriyordu. Ömer hemen telaşla beni aşağı indirdi ve ikimizde kafamız önde , ben saçlarımı düzeltirken Ömer de eli ensesinde ne yapacağını şaşırmış öylece Meryem teyzeye bakıyordu.
Meryem Teyze ise ikimize de sinirle bakıyordu. Onu hiç bu kadar sinirli görmemiştim .

" oğlum gel iki dakika şöyle" dedi odayı göstererek . önde o arkasından Ömer gitti bende öylece biraz önce ki durumu düşünerek aptalca gülümsüyordum. Teni tenime değmişti. Kokusu burnumda hala . gözleri , elalığı gözlerimdeydi hemde korkmadan bakıyordu elası adeta dalmıştık birbirimize . sonra kapı eşiğinde durup konuştuklarını dinlemeye başladım. Pek anlaşılmıyordu ama kapalı olan kapıya biraz daha yaklaşarak sesleri netleşti .

DAVETSİZ MİSAFİRİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin