100 Okuma Şerefine..:) Arkadaşlar okuyan, destekleyen herkese teşekkürler. Bi bölüm daha sizlerle... İyi okumalar.
Saat sabah 6'da mesaj sesiyle uyandım. Kim ki la bu? Uyuyamamis bana mı mesaj atmış napmis bu saatte? Telefonu elime alıp o uzun ve baya zor olan şifremi uykulu bi şekilde zar zor açtım. Bilmediğim bi numara. Aslında bu çok normal çünkü gamze annem ve babam dışında kimsenin numarası yok. Mesajı açıp uykulu gözlerle okudum.
Ebrar dün yaşadıklarımızı düşündüm de bence birbirimizle uğraşmayı bırakırsak baya iyi arkadaş olabiliriz.Sabaha kadar bunu düşündüm ve hiç beklemeden sana mesaj attım.
Ecem...
Ahahah şaka mı lan bu? Sabah sabah hiç komik değil. Hem benim uykum var. Sadece "bi siktir git Ecem" yazdım. Telefonun sesini kapatıp uyumaya devam ettim. Yaklaşık 2 saatim vardı. 2 saat hiç az değil uykuda 5 dakka bile önemlidir. O 2 saatlik uykuda bile Ecem'in o saçma mesajını düşünmüştüm rüyam o mesajla ilgiliydi. Ecem'le kendimi yakın arkadaş olarak görmüştüm ki alarm çaldı. Zamanlama harikaydı :) Yine aynı şekilde hazırlanıp evden çıktım. Sabah okulun kapısında beni Ecem bekliyodu. Yok abi bu kız dayaga doymadi. Onu gormemezlikten gelip yürümeye devam ettim ama koşup bana yetişti Günaydın dedi ama yine takmadim. Bi anda önüme eğildi ve resmen ayaklarima kapanıp özür diledi hemde okulun bahçesinde yaptı bunu. Bu kız kafayı yemiş olmalı ama hoşuma da gitmedi değil yani benim yüzümden bütün bi okula rezil oldu. İyi tmm tmm kes şu rezilligi dedim ve yürümeye devam ettim. Vay be ne havalı oldu böyle. Böyle havalı havalı yürüyerek sınıfa gittim. Ama aklıma takılan şu ki Ecem kolay kolay vazgecmezdi kim ne dedi ne yaptı da bu kız böyle yaptı? Belki de bu bi oyundu. Düşüncelere dalmıştım ki fizik hocasının o sinir bozan sesiyle kendime geldim. Ebrar kızım diyodu. Ebrar'ı dudaklarını büze büze soyluyodu. Bide pembe ruju ve kırışmış yüzüyle hiç ilgi çekici değildi. Ne var anlamında kafamı salladım. Tam bana soru soracaktı anlattığı konuyla ilgili ama ben susdurdum. Hocam iyi değilim sorunuzu cevalayamiycam dedim. Bütün hocalar beni bu değişik halimle kabullenmisti ama bu hoca da bi problem vardı anlamiyodu beni. Aman boşver kim takıyo ki onu. Tak kulaklığı sırtını duvara ver ayaklarını uzat ve huzur. Bu uyuz kadının değişik sesi uykumu getirmisti. Yavaş yavaş göz kapaklarim kapanıyodu. Sanırım uyumusum ki fizik hocası gitmiş sıra dil anlatım hocasina gelmişti ve bu kadın bizim sınıf hocamizdi. Bu da bana sesleniyodu mk bu ne yaa ben neymisim böyle derken gözümü açtım veee...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Ben Olamam
RomanceAşırı rockçı, asosyal, hayattan kopmuş bir kız... Büyük bir aşk... Bu aşk için atlatılan zorluklar. Ebrar: Hayatımda ilk kez aşık oluyorum. Onu delicesine seviyorum. Ona bişey olmasını istemiyorum. Sadece benim olsun sadece benle olsun istiyorum. T...