7. BÖLÜM

98 5 0
                                    

Ebrarcığımızı multimediaya koydum bakarsınız canlarım bide okuyanlar lütfen beğensin beğeniler çok düşük biraz destek lütfen.

Bu da bana sesleniyodu mk bu ne yaa ben neymisim böyle derken gözümü açtım veee...

Veee karşımda kaslı,yakışıklı,beyaz tenli gibi (buğday tenli de diyebiliriz), yeşil gözlü bi çocuk. Ben ayaklarımı çekince yanıma gelip oturdu. Noluyo lan? Sen kimsin? Buraya oturamazsin!

-Bi kes be ne çok soru sordun hoca oturttu bende meraklı değilim sana.

Bana bide bana atar yapıyo göte bak hele yaa. Hemen hocaya seslendim hocam bu uyuz kim geldi böyle yanıma oturdu sonra bebeye dönüp ne curretle dedim sinirli sinirli. Hoca sakin ol Ebrar yeni arkadaşınız Tolga dedi. Hocam sağolun gerçekten çok rahatlattiniz beni! Ebrar sus ve düzgünce otur işte senin yanın hariç boş yer yoktu napıyım? Bi an baya yüksek bi sesle ofladım. Bu ne yaa hayatımın içine ettiniz.  Ben ne güzel buraya ayaklarımı uzatıp kendimi huzurun kollarına birakiyodum. Çocuğa dönüp "Hoşgeldin Tolga" dedim igneleyici bi sesle. O da "Pek hosbulmadım cadı" dedi. Sinirlendim bi anda çıkıştım; 1 benim yanımda oturuyosan bana adam gibi davrancaksın 2 sinirimi bozmuycaksin adam olcaksın. Bu arada adım da Ebrar. Tamam dedi öküz sadece tamam harbi bu benden de öküz çıktı. Dönüp müzik dinlemeyi sever misin? dedim. Cevabı tabi ki evet oldu müzik dinlemeyi sevmeyen insan mı olur? Peki ya sen? dedi. Kulakligimi tutup sence? dedim. Gülümsedi. Oha gülmek ne kadar yakışıyo bu bebeye. Sakin Ebrar ne diyon sen yaa kafan iyice gitti senin.

- Hangi tarz müzikleri seversin?

- Sanane bundan sevdiğim müzik tarzına göre mi yanına oturmama izin vercen?

- Şartları unuttun herhalde Tol-ga!

- Uff tmm rap ama daha çok Eminem peki ya sen?

- Rock.

-Wuu belli oluyo zaten :) Sormam bile hataydı :)

Bak yine gulmustu o guldukce bana bişeyler oluyodu. Hiç normal şeyler değil bunlar.

- Neyse seni bu kadar tanımam yeter.

- Bence de hayır biraz daha soru sorarsan beni nüfusuna falan alacağını dusunecegim.

-Kes be salak!

Zil çaldı. Ohh git aptal çocuk. Gamzeyle konusmuyodum uzun zamandır yanına gittim hemen ama Eren'le anlasamadigimiz için hemen ordan ayrıldık sessiz sakin rahat bi yere geçtik. Öyle havadan sudan konuştuk tenefüs boyunca. Tenefüs boyunca diyom ama tenefüs zaten 5 dakika yani. Bugün yine sessiz sakindi Ecem' de hiç gelmemişti yeni arkadaşım olarak. Çıkış vakti geldiğinde yeni çocuk arkamdan geliyodu. Noluyo lan takip mi ediyo bu beni. Bi anda arkama dönüp bağırdım;

-Heeeyy yeni bebe burda mı oturuyosun?

- Adım Tolga. Ayrıca oturduğum yerden sanane?

-Bu tarafta oturan pek kimse yok da ondan dedim aptal!

-Hee burda oturuyom yeni taşındık şu turuncu gibi olan apartmanın 8 numarasına.

Ohaa bebe bizim apartmanı gösteriyo ohaa bide 8 dedi.

-Sanssizliga bak yaa aynı apartmanda oturuyoz hatta kapı komsusuyuz :(

-Aaa o tatli kibar kadın senin annen miydi? ( az anasına cekseymis)

- Olabilir. Ben odamdan çıkmadığım için bilmiyom.

-Asosyal! Apartmana yeni birileri taşınıyo senin haberin yok.

Böyle atisirken apartmana gelmiştik bile. Asansörü çağırdık ve bindik. Asansör fazla dardi. Cantalarla binince birbirimize baya yakın duruyoduk. Asansör bi anda sarsıldı ve...

Bu Ben OlamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin