Tam yanağına yumuşak güzel bi öpücük kondururken kapı açıldı. Fena yakalandık!
-An.. Anne!
-Hmm tamam bişey yok gelmedik farzedin bizi :) Rahatsız etmeyelim daha fazla :)
Tam kapıyı kapatıp çıkarken bıkkın bi sesle
-Anneeeee
-Tamam sustum kızım
Sustum desem de kıkırdıyodum. Kızımı bu şekilde görmek beni mutlu ediyodu. Onu duygusuz sanıyodum ama öyle olmadığını gördüm. Kızımı sayılı kez gülerken gördüm. Ama bu hepsinden daha güzel içten ve mutlu bi gülüştü. Çok da yakışıyolardı.
-Hadi gelin içeri. Hoşgeldiniz.
-Hosbulduk kızım. Oyy benim oluşum. Özledin mi anneni bakiyim?
-Anneeee bebek miyim beeen?? Şaka maka ama çok özledim hepinizi.
-Oğlum iyisin demi?
-İyiyim babacım saol.
-Daha iyi olcan inşallah.
-İnşallah Hakan amca inşallah.
Hakan amca ve Sinem teyze birlikte;
-Kızım sana ne kadar teşekkür etsek az. Helak oldun. Başından hiç ayrılmadın. Hakkını nasıl ödeyeceğiz?
-Öyle demeyin yaa Tolga iyilessin yeter.
Kapı çaldı. Kim gelir ki daha?
-Ebraaarrr ve yanlış hatirlamiyosam Tolgaaa. Geçmiş olsun Tolga. Ben Ebrarin hastane arkadaşı dert ortağı İrem.
-Saol İrem.
-Iyi gozukuyosun iyilesceksin inşallah.
Hep bir ağızdan;
-İnşallah.
-Benim arkadaşım da yan oda da inşallah o da uyancak iyilescek o zaman sizi tanıştırcam.
İrem dik,umutlu durmaya çalışıyodu. Aynı zamanda Tolga'nin da kafasını dağıtmaya çalışıyodu. Helal lan bu kıza. Cidden çok başarılıydı. Canim benim yaa. İyi ki tanıştık onla da. Arkadaşlığımız burdan sonra da devam eder inşallah.
-Neyse ben kacayım odayı daha fazla kalabalık etmeyim. Bi ihtiyaç bişey olursa koridorda falan olurum zaten ben.
-Tamam canım saol. Zaten biraz sonra bizde çıkarız bu koca bebeğin dinlenmesi iyilesmesi ve bizim hepimizi mutlu etmesi lazım daha.
İrem gulumseyip dışarı çıktı. Tolga da gülüyodu. Onun gülüşü beni benden alıyodu. İçim eriyodu sanki. O gülüş o kadar sıcaktı ki. Sanki beni sarmalıyodu,içine hapsediyodu. Gözlerimi kırpmadan izlemek istiyodum onu.
Tolga:
Demek benim için helak oldu demek başımdan hiç ayrılmadı. Demek beni gerçekten seviyodu. Bu dik sert kimseyi sevmeyen dayanıklı kız beni seviyodu. Bunu istiyodum ama ona karşı bende bişeyler hissediyo muyum? Asıl sorun bu. Onun beni sevmesini istiyosam onla mutluysam o olmayınca kendimi eksik hissediyosam onu seviyorum demektir. O gülünce zaman duruyosa onla konuşunca kalbimin ritmi değişiyosa onu seviyorumdur.
Ahahah bütün bunları yaşarken ona hiçbişey hissettirmememle ise gayet başarılı bi oyuncuyum. Bunları düşününce yüzümde bi sırıtış oldu.
-Hayırdır Tolga bey yoksa uyurken huri falan gördünüz de o mu aklınıza geldi gülüyosunuz? ;)
-Hı? Ne? Huri mi? Haa evet ben o huriyi Ankara'ya geldiğimden beri görüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Ben Olamam
RomanceAşırı rockçı, asosyal, hayattan kopmuş bir kız... Büyük bir aşk... Bu aşk için atlatılan zorluklar. Ebrar: Hayatımda ilk kez aşık oluyorum. Onu delicesine seviyorum. Ona bişey olmasını istemiyorum. Sadece benim olsun sadece benle olsun istiyorum. T...