Okuyanlar votelerse sevinirim canlarım. İnşallah hikayeyi begeniyosunuzdur değişik bişey yazmaya çalıştım aslında konu hep aynı içinde yaşanan olayları değiştirmeye çalıştım. İyi okumalar. .:)
Hoop bi anda Hasan hocanın sesiyle ayrıldık. Aha da sıçtık! Uff Ebrar niye problem ediyon ki? Adam alışık senin olay çıkarmana 3 yılı adama zehir ettin. Allahtan başarılıyım yoksa okuldan çoktan atılmıştım. Sormayın vallaha bende bilmiyom ders dinlemiyom, eve gidince ders çalışmıyom sınav gününden önce en fazla taş catlasin 1 saat çalışıyorum ve 2 yıldır okul birincisi oluyom. İlk yıl okula alışma sürecim fln çok kötüydü. Bide kimse benim böyle olduğumu bilmediği için benle ilgileniyodu da tabi. Baya bi çıkma teklifi de almıştım. Tabi hiçbirini kabul etmedim çünkü tarzım değil. Şu ana kadar aşık da olmadım öyle duygusuzum da. Hasan hocanın adımı söylediğini duyunca kibarca efendim hocam dedim. Normalde hiçbir hocayla böyle konuşmazdım. Hepsi alışıkdı bana artık tepki vermiyolardi benim bu umursamaz tavirlarima. Ama bu adamı seviyodum. Bunca olayıma rağmen bana hiçbişey yapmiyodu. Aslında başarılı olduğum için yapmiyodu ama olsun yine de iyi biri. Adam beni bildiği için direk sorusu Ecem sana bisey mi yaptı? dedi. Ne diyim mk hocam beni biriyle yatmakla suçladı mı diyim? Evet hocam beni ahlaksizca şeylerle suçluyo dememle adam Ecem'e dönüp terbiyesiz diye bağırdı. Tabi 3 yılda adam beni tanımıştı biri bana bişey yapmadığı sürece bende ona yapmazdım o yüzden bana inanıp hemen Ecem'e sinirlendi ve Ecem'i uyardı. Bi kez daha bana bulasirsa uzaklaştırma cezası alırmış. Wuhuu ben neymisim yaa :) Hoca beni yanına çağırdı ve beraber odasına yürüdük. Odaya girdiğimiz de Ebrar daha fazla seni koruyamam bu yaptığın doğru şeyler değil hergün bi olay. Tamam biliyorum onlar sana bulasmasalar sen onlara bişey yapmazsın ama biraz sabırlı olmalısın onlara karşı, hemen olay çıkarmamalısın. Sonra bana yaklaşıp bak üniversite sınavına 1 senen kaldı ve ben sana güveniyorum başarılı olacaksın zaten seni okuldan gondermememin sebebi de bu fazla basarilisin ama fazla da kavgacisin ben sana alıştım başka bi okula gidip sıkıntı çekmeni istmem dedi. Teşekkür edip odadan çıktım. Kapıdan çıkar çıkmaz da o anki halinin taklidini yaptım. Neymiş başka okula gidip sıkıntı cekmemi istemezmiş mis. O değil adam artık aileme bile haber vermiyo. Tabi ailem de alıştı bu tür şeylere ama yine de bi sürü konusuyolar. Sınıfa gelmiştim bi anda kapıyı açıp içeri daldım. Elimi kaldırıp pardon gibisinden bi hareket yaptım. Ders felsefeydi hoca da gayet uyumlu iyi biriydi. Ya da sadece bana karşı böyleydi çünkü benim bu hallerime alışmıştı. Aman salla yaa ne yaparsa yapsın. Sırama geçerken kulakligim bana parliyodu. Gel bana gel diyo resmen. Koşar adımlarla sırama geçip kulakligimi taktım ve hayattan koptum. Sadece kısa bi süre için olanları Gamzeye anlatıp tekrar müzik dinlemeye başladım. Tüm günüm böyle geçmişti. Çıkışta yine tek başıma yürürken arkamdan gelen sesle bi an irkildim veee o da ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Ben Olamam
RomanceAşırı rockçı, asosyal, hayattan kopmuş bir kız... Büyük bir aşk... Bu aşk için atlatılan zorluklar. Ebrar: Hayatımda ilk kez aşık oluyorum. Onu delicesine seviyorum. Ona bişey olmasını istemiyorum. Sadece benim olsun sadece benle olsun istiyorum. T...