Çıkışta yine tek başıma yürürken arkamdan gelen sesle bi an irkildim veee o da ne? Minnacik sevimli mi sevimli bi kedi. Oyy yerim ben bunu ki. Noluyo mk ben nasıl tepkiler veriyom oyy yerim fln töbe töbe. Ama sunun tatliliga bak. Etrafıma bakindim çevrede beni tanıyan kimse yoktu. Kediyi kucağıma alıp ilerdeki banka oturdum. Kediyi öyle bi seviyodum ki tipden tipe sokuyodum. Kedi de halinden memnun gibiydi kucagimdan kalkmak istemiyodu. Bi anda bi öksürük sesiyle başımı kaldırdım. O da ne Enes karşımda duruyodu. Enes de beni seven ama karşılık alamayan bi Ebrarzede. Onu reddettigim günden beri benle ugrasiyodu ve şuan elinde bi telefon pis bi siritisla karşımda duruyodu. Beni kediyle oynarken videoya almıştı. Normalde gayet sert bi insanimdir. Ama kediyle oynarken bildiğin kendimden geçtim tipten tipe girdim. Aslında kediyle olan videomu istediğine izlettirsin çok önemli değil ama beni o halde gören dusmanlarima gün dogardi herhalde. Kediyle oynamamı videoya alması problem değil ama düşmanlarımın gözündeki güçlü sert Ebrar varken yerine şebek ve bi kedi yüzünden kendini kaybeden Ebrar'ın geçmesini istemem işte problem buydu yoksa kediyle oynamam da bi problem yoktu.
Gayet rahat bi sesle sen napıyosun burda Enes?
- Seni videoya alıyodum canım yaa. Gerçekten kedi de sende çok tatliydiniz.
- Ahh oyleyizdir Enescim.
Enes:
Bu Ebrar niye bu kadar sakin ki yaa. Kalkıp üstüme yurumeyecek mi? Off hadi bi kalksa üstüme yürüse...
Ebrar:
Yavaşça ayağa kalkıp üstüne yürümeye başladım. Bak Enes o kediyle benim videomu napcan bilmiyom ama bence yapma!
Bi anda bişey oldu ne olduğunu anlamadım ama Enesle üst üste yere düşmüştük. Hay ben senin! La bu ne yaa bi kere de düzgün bişey olsun derken bi flaş patladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Ben Olamam
RomanceAşırı rockçı, asosyal, hayattan kopmuş bir kız... Büyük bir aşk... Bu aşk için atlatılan zorluklar. Ebrar: Hayatımda ilk kez aşık oluyorum. Onu delicesine seviyorum. Ona bişey olmasını istemiyorum. Sadece benim olsun sadece benle olsun istiyorum. T...