12. BÖLÜM

53 3 0
                                    

Mal Ebrar sen burda mal mal şeyler düşünürken orda neler oluyo neler. Enes gelmiş karşımıza biz bakıp gülüyo. Ha? Gülüyo mu? Ney ney?

- Ahahahhahahaha Ebrar bu ne şimdi? Ahahahha ölcem yaa karnıma ağrılar giriyo yaaa offf ahahahahha.

Tolga'dan ayrılıp yanında durdum.

-Ne diyosun mal Enes?

-Yanındaki diyorum...

-Ne var aq yanımdakinde

Tolga baya sinirlendi belli oluyo O şerefsiz biraz daha konusursa Tolga ağzına sıçıcak haberi yok.

-Kızlarla takıldığını bilmiyodum canım yaa

Dediğini duydum ve yanımdan bişey fırlayıp Enes'in üstüne atladı. Ayy Tolgaaaaaaa :O Inanmıyorum ohaaa nasıl vuruyoooooo oha oha o kaslar daha önce nerdeymis :O Kendine gel Ebrar araya gir ve ayır şunları hadi!

-Hey hey Tolga canım sakin ol hadi. Hadi canım benim ugrasmana değmez. Bak bebeğim bile diyorum sana hadi lütfen ayrıl bırak ne hali varsa görsün.

Hay amk takmıyo bebe beni. Ohaaaa Enes Tolgaya mı vurdu ben mi yanlış gördüm?!?!? Hıh ne vurdu mu? Aha da siktim belanı Enes!!!

-Yeter laaannn ayrılın!!!!!!

Aralarına dalıp Enes Tolga'ya vurcakken o picin kolundan tuttum ve durdurdum. Sonra o kolunu alıp büküp kulağına o Tolga'ya vurduğun elinin parmaklarını tek tek götüne sokmamı ister misin? dedim. Nasıl bi kızım ben yaaa.s.s Enes gülüyodu. Vay göt beni takmazsin sen haaa?!?!?! Kolunu normale çevirip seyine tüm gucumle bi tekme attım. O anki acıyla kendini yere attı bunu fırsat bilen ben dizlerinin üstüne çökmüş Enes'in saçlarını tutup kafasını kaldırdım. Wuhuuuu benim kaslı erkeğim geliyo bak nasıl da anlasiyoz yaa :) Tolga gelip bi sağdan bi soldan geçiriyodu. Bi dakka Tolga hiç iyi gözükmüyo.

-Tamam Tolga yeter hadi bak Hasan hoca fln gelcek hadi bebeğim yeter zaten ağzı burnu kaydı.

-Olmaz!

-Tolgaaa! İyi gozukmuyosun.

-İyi...

Hassiktir!

Tolga gözlerimin önünde kendinden geçti. Tam yere düşüyodu ki hızlı bi hareketle tuttum. Etrafımızda kavgayı izleyen onca millet nerdeydi şimdi?? Gamzenin sesini duydum.

-Ebrar Ebraaarrr!

-Gamze ambulansı ara çabuk!

Elleri titreyerek 112'yi çevirdi. Konuşurken sesinden çok endiselendigi anlaşılıyodu. O bu kadar endiselendiyse beni düşünün artık. Ellerim titriyo, boğazıma bi yumru oturdu. Gözlerimden istemsizce yaşlar dokulmeye başladı.

-Tolga... Ben... ben seni seviyorum. Böyle olmasını hiç istemezdim. Gözlerini aç nolur. Sana bisey olmasın nolur nolur...

Hıçkıra hıçkıra ağlıyodum. Tolga'nin üstüne kapanmış bağıra çağıra ağlıyodum. Ambulans sesi duyulmuştu. Allahtan çok uzak sayılmayacak bi yerdeydi hastane. Bu arada Hasan hoca olanlardan yeni haberdar olmuş olacak ki yanımıza geliyodu. Aslında olay zaten toplam 20 dakikalık şey yani. Hasan hoca gelip Ebrar naptiniz siz? dedi. Ordan napmisa benziyosak?

-Hocam arkadaş kaşındı bizde kaşıdık! Ama sonu böyle olmamalıydı.

-Tamam kızım sakin ol şimdi sana hesap sormuyorum arkadaşın iyilessin ikinizi de bi güzel sorguya cekicem.

Ahh bide şimdi hesap soraydi.

-Ailesine haber verdin mi kızım?

-Hayır.

-Biz haber verelim o zmn.

-Hocam şimdi haber vermeyin hastanede ne olduğunu öğrendikten sonra haber verelim Sinem teyze çok üzülür.

-Tamam o zmn.

Ambulans okulun bahçesinden içeri girdi. Ambulansın içinden hemşireler att'ler ya da herneylerse artık koştur koştur indiler. Tolga'yı hemen sedyeye aldılar. Bende yanında gidiyodum. Bide müdür yardımcımız Behlül hoca geliyodu. Ama o arabasıyla gelcekti. Bana da arabayla gitmeyi teklif etti ama ben Tolga'nin yanından ayrılmak istemiyodum. Ambulansa bindim. Hemen hareket etti. Çok hızlı gidiyodu. Ee yani normal olarak. O hemsiremsi kadınlar da tolgayla ilgileniyolardi. Hele hele karıya bak mudahele etcem ayağına her tarafını elliyo bebeğimin. Neyse Tolga iyilessin de gerisi önemli değil. Orda genç hemsiremsi olanlardan biri yanındakine;

-Ay kız ne kadar tatlı cocukmus acaba nesi var? Ayy ben hastanede buna özel ilgi gösteririm. Ayy inşallah bişey olmaz.

-Evet çocuk tatliymis. İnşallah canım genç yaşta yazık olur çocuğa. Şu kız kim ki?

diyip bana bakmaya başladılar bense zaten baştan beri onlara sikici bakışlar gönderiyodum.

-Bana merak eden gözlerle baktıklarını görünce

-SEVGILISIYIM.dedim

Kadınlar birbirlerine bakıp tekrar Tolgayla ilgilenmeye başladılar. Hastanenin bahçesine giriyoduk. Giriş kapısındaki kasisten geçmiştik çünkü. Ambulans acil kapısına yaklaştı ve herkes bi aceleyle Tolga'yı ambulans dan çıkarttılar. Hastaneden içeri girdik. Tolga'nin başında büyük bi kalabalık vardı. Doktor olan adam emirler yağdırıyodu. Önce hastayı acil müdahele odasına alın. Sen şunu götür sen şunu getir herkese bişey diyodu. Tolga'yı odaya gotururlerken bende arkalarından gittim. Ama beni odaya almadılar. Kapının önünde beklerken içerden birileri çıktı. Tolga'nin durumunu sordum. Doktorun bişey bulamadığını bi kaç test yapılacağını fln söylediler. 5 dk bile olmadan da Tolga'yı odadan çıkardılar. Yatağının yanına koşup elini tuttum. O arada hemsirelerden biri ailesini sordu. Benim onun sevgilisi olduğumu ailesinin gelmeyeceğini fln söyledim. Test yapılacak yere gelmiştik. Tolga'yı içeri aldılar. Artık içerde naptilar bilmiyom ama yaklaşık yarım saat belki daha fazla sonra tekrar çıkarıp odaya götürdüler. Bu sefer içeri girdim. Kısa süreli de olsa. Tolga'nin yanına gidip elini tuttum. Ağlamaktan gözlerim sismisti,rimelim akmisti ama hala ağlıyodum durduramiyodum kendimi.

-Tolga ne olur sana bisey olmasın. Uyan. Aç şu gözlerini. Sana bisey olursa ben dayanamam. Benim yüzümden kavga ettin. Benim yüzümden oldu hersey. Oysaki ben böyle olmasını hiç istemezdim. Çünkü seni seviyorum.

Ben böyle konuşurken içeri doktor girdi hatta odaya daldı da diyebiliriz hemen toparlandım. Bakın hanımefendi hastamiz...

Bu Ben OlamamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin