Tänään on mahtava päivä! Ja että te tiedätte miksi niin kerron. Mä Marcus ja Martinus lauletaan paikallisessa kahvilassa tänään. Ja video mun ja Marcuksen laulusta on päätynyt youtubeen. Siinä on joein miljoona näyttökertaa. Ajatelkaa miljoona!
Laitoin päälleni farkkushortsit ja niiden kanssa valkoisen topin missä on pieni flamingon kuva. Laitoin myös punaruudullisen fanellin vyötärölleni. Korjasin vähän meikkiäni ja sitten lähdin naapuriin. Koputin oveen ja Emma avasi sen. Emma halasi minua ja sitten päästi mut sisälle. Kuulin kolinsa rappusista ja sieltä juoksi Marcus musta t-paita puoliksi päällään. En voinut olla kiinnittämättä siihen huomiota.
Hän syöksyi halaamaan minua ja sen jälkeen Martinus ruli alas. Hänellä oli kaikki vaatteet kunnolla päällä.Olimme perillä kahvilassa ja se oli täynnä meidän ikäidiä nuoria. Myös Luke, Sam ja Elsa on täällä.
Is it over? I just gotta know. Cause I'm reaching. But where did you go? Tears arw falling while I'm calling.
Me oltiin laulettu kaikki laulut ja me ollaan sairaaan väsyneitä.
-Hei Alma, Marcus sanoo.
-Niin.
-Meiän manageri... ja me myös ajateltiin jos me teihtäis yhteinen levy. Siis kolmestaan, niin suostutko sä siihen. Hän takerleti.
-Tottaki mä suostun! Huusin ja juoksin halaamaan Marcusta.
-Niin tulisitko sä huomenna meille ja me lähdetään sitten sieltä nauhoittamaan yhtä biisiä? Martinus liittyy keskusteluun.
-Tottakai! Huudan ja hypin paikoillani. Pojat ja Elsa vain nauraa vieressä.
// Skip huomiseen Gunnarseneille//.
Mä oon just nyt Gunnarseneilla ja meidän pitäis lähtä kohta.
-Eli siis Alma? Mac kysyy.
-Niin?
-Me nauhotetaan tänään kaks biisiä. Like it Like it ja First kiss nimiset niissä on sulle omat kohdat tehty.
-Okei, vastasin
Me ollaan juuri... nyt saatu äänitettyä biisit ja voin sanoa että oli kivaa. Haluasin tehdä tätä ikuisesti, niinkuin tein aina äidin kanssa.
-Maa kutsuu Almaa! Martinus huutaa.
-Oon hereillä, mumisen. Huomaan että olen huoneessa kahdestaan Macin kanssa.
-Tota Alma.... haluisitsä. Tai siis niin haluisitko lähtä huomenna jonnekkin kahville? Mac takeltelee.
-Ainiinku treffeille? Kysyn virnuillen.
-Joo, Mac vastaa hiljaa. Tottakai suostun. Pidän tosta pojasta enemmän kun mun pitäis.
-Joo voinhan mä, sanon. Marcus hymyilee ja me lähdemme ulos.
-No ananas suostuko se? Martinus hyppää jostain.
-Musta tuntuu että sä kyllä kuulit, Mac sanoo.
-Niin kuulin! Naurahdan ja menen autoon keskelle istumaan.
Taas uus luku! Toivottavast tykkäätte. Ja yritän saada tehtyy uuden luvun ainakin nyt kahen viikon sisälle mut en oo varma onnistunko.
~Eveliina
YOU ARE READING
I don't wanna fall in love
FanfictionKaksoset Elsa ja Alma adoptoidaan ja samalla siirretään Suomesta Norjaan. Elsa on aina ollut kilttikoulutyttö joka ei riko mitään sääntöjä. Alma on taas Elsan vastakohta. Elsan unelma toteutuu kun he pääsevät muuttamaan Gunnarsien naapuriin. Almall...