Macin nk.Alma nukahti Martinuksen olkapäätä vasten. Mustasukkaisuuden aalto menee lävitseni nopeaa tahtia. Yritän sanoa itselleni sen olleen vahinko ja Alma ei tiedostanut mihin nukahti. No ei se toimi. Mä en ees tiedä mitä mun ja Alman välillä on. Me ollaan suudeltu muutama kerta. Mut musta tuntuu et me ollaan vaan kavereita. Haluisin ehkä jopa olla enemmän.
Me ollaan kohta Tukholmassa. Siellä meillä on kaks keikkaa ja ollaan siellä viikko. Sitten me mennään Berliiniin ja sen jälkeen on tauko.
Meidän kone laskeutui Tukholmaan ja nyt me ollaan menossa taxilla hotellille. Alma nukkui vieläkin ja minä sain kunnian kantaa häntä. Tietenkin, koska Martinus työnsi Elsaa. Niin mä tiesin kaikelle on tarkotuksensa. Miettikkää nyt jos Elsaa ja Almaa ei ois adoptoitu meidän naapuriin niin meillä olisi muutama biisi vähemmän. Ja silloin keikat ois kylläkin lyhyempiä, mutta kuitenkin.Ja meillä ei ois Martinuksen kanssa hyviä kavereitä, kuin Elsa ja Alma on. Kaikelle on syynsä.
Laskin Alman hitaasti hänen ja Elsan huoneen sängylle ja lähdin minun Tinuksen ja isän huoneeseen. Siellä vaihdoin vaatteet koska meidän pitäisi kohta lähtä kiertämään Tukholmaa.
Vaihdoin päälleni mustat farkut ja valkoisen t-paidan. Lähden Elsan ja Alman huoneelle missä Elsa on jo hameessa ja topissa, mutta Alma nukkuu vielä.
-Alma herää! Kuiskaan.
-Ei se noin herää anna kun mä, Elsa sanoo.
-Alma varo!!-Huomenta, Alma sanoo hiljaa ja pyyhkii samalla silmiään.
-Miten te teette ton? Kysyn ihmeissäni.
Alma mumisee jotain mistä en saa selvää ja lähtee vaatekaapilleen. Hän ottaa sieltä jotain vaatteita mitä en nähnyt ja lähtee vessaan vaihtamaan ne. Kun Alma tulee ulos huomaan hänen laittaneen mustat fatkkushortsit ja valkoisen croptopin siihen päälle vielä mustan bomberin.
Lähdemme aulaan ja sieltä rappusia pitkin alas tällä kertaa me ei juostu. Ovesta ulos ja Tukholmaan. Täällä on tosi lämmin verrattuna Troforsiin. Martinus ja Elsa halusivat mennä jonneen puistoon joten mä ja Alma mentiin jätskille.
-Kaks suklaa jäätelöö kiitos, sanon myyjälle.
-Se olis 70 kruunua, kiitos.
Ojennan rahat myyjälle ja kiitän.-Marcus voiaanko mennä tonne? Alma kysyy ja osoittaa huvipuistoa. Nyökkään ja me lähdetään kävelemään.
Ostimme rannekkeet ja Alma vaati saada ostaa omansa. Joten suostuin.
-Mennään tohon! Alma huutaa ja lähtee vetämään minua vuiristorataa kohti. Naurahdan vähän mutta suostun kuitenkin.
Me ollaan kierretty muutamissa laitteissa ja ainakin omasta mielestäni meillä on ollut ihan kivaa.
-Alma mennäänkö maailman pyörään? Kysyn.
Alma nyökyttää päätään innokkaana.-Sä oot ihan ku pikkulapsi, naurahdan.
-Ite oot! Alma nauraa.
Näytämmä rannekkeemme työntekijälle ja pääsemme mintunvihreään "vaunuun".
Alma ottaa puhelimensa taskusta ja alkaa ottamaan kuvia.Olemme huipulla ja sitten laite pysähtyy.
-Marcus eikai tää vaa menny rikki? Alma kysyy ja huomaan hänen äänestään paniikin.
-Olemme todella pahoillamme mutta maailmanpyörässä on pieniä teknisiä ongelmia. Pääsette ihan kohta liikkeelle, kuulutus kuuluu jostain. Oikeasti mietin että mistä koska tuntuu että täällä ei kuulu mitään.
Huomaan Alman silmistä että hän pelkää. Siirryn Alman viereen, enkä mirti hetkeäkään vaan painan huuleni tuon vastaaville.
Oon toooooosi pahoollani että uutta osaa ei oo tullu yli viikkoon mulla ei vaan oo ollu motia ja tääkin luku on vähän muita lyhyempi. Mutta vielä kerran oon tosi pahoillani. Toivottavast tajuutte. Ja vielä kiiitos koska tähän kirjaan on tullu jo kohta 80 votea ja 500 lukukertaa ei oo kauaa enää. Yritän tehä uuden luvun mahollisimman pian❤ Ja muuten käykää kattoos mun ja ElsaGunnarsen05 ig slime käyttäjä.~Eveliina
YOU ARE READING
I don't wanna fall in love
FanfictionKaksoset Elsa ja Alma adoptoidaan ja samalla siirretään Suomesta Norjaan. Elsa on aina ollut kilttikoulutyttö joka ei riko mitään sääntöjä. Alma on taas Elsan vastakohta. Elsan unelma toteutuu kun he pääsevät muuttamaan Gunnarsien naapuriin. Almall...