Q&A + 10 faktaa

210 14 17
                                    

Nyt taas aluks toooosi iso kiiitooos❤❤❤ Tän kirjan lukukerrat lähenee jo 150😚😚 Kaikki kommentit ja votetukset on mulle tosi tärkeitä. Mut että tästä ei tuu mitään romaanii ni mennään ny heti siihen asiaan.

@Hlayer55

Mp. Minecraft?

-Ihan jees. Siihen liittyy mulla tosi outoja muistoja ja en oo pelannu moneen vuoteen.

Elsaaa05

Mp. M&M?

-Ne on parhaita ja mun idoleita❤❤❤ (Kukaa ei varmaa osan arvata😂)

Mp mä?

-Oot tosi kiva ja kaunis ja hauska ja muutenkin yks mun parhaista kavereista😚😘

LilySkywalker05

Mp mä?

Oot tosi kiva ja hauska vaikka ollaankin nähty vaan 2 kertaa😙

@sartsusaruu

Mp koulu?

-Itteäni koulu ei paljon kiinnosta mutta muutama aine esim. Musiikki ja liikka on tosi kivoja eli ihan okei🏫

Ja nut koska kysymyksii tuli niin vähän (ja koska mulla on tylsää) niin teen vielä 10 faktaa itestäni.

1. Oon 05 eli 12. Meen siis ens vuonna kutoselle vaikkakin täällä meillä se on jo yläkoulua.

2. En käytä farkkuja muuten kun shortseina.

3. Pelkään hissejä ja vettä missä ei nää sen pinnan alle.

4. Mulla on brunetet hiukset, vihreät silmät ja pisamia. Oon myös 152cm pitkä.

5. Mun lempi aineet koulussa ( järjestyksessä) on musiikki, liikunta, matikka.

6.Oon yleensä tosi ujo, enkä ikinä melkein uskalla mennä puhumaan kelleen ketä en tunne.

7. Harrastan tanssia.

8. Mun unelma ois laulaa jossain bändissä ja toinen mun unelma on oppia soittamaan kitaraa ja rumpuja.

9. Rakastan lukea ja luen joka päivä. Rakastan myös musiikkia ja M&Mää

10. En tykkää mun kokonimestä joka on siis Eveliina Lumi Tuulia. Ja mun lempinimi on Epu. Keksin sen joskus 1 vuotiaana ja se on jäänny siitä asti. En oo ikinä tykännyt kun mua kutsutaan Eveksi.

Jos teillä on vielä jotain kysymyksiä niin tähän voi milloin vain kommentoida ja vastaan niihin aina kun kerkeän.❤❤👌
Uus luku tulee tän viikon sisällä..

~Epu



I don't wanna fall in loveWhere stories live. Discover now