2.

422 21 3
                                    

Tänään on mun ekat treenit poikien futisjoukkueesaa. Jännittää. Hetki... ei mua jännitä ikinä mikään. No kai mä sit täälä oon muuttunu... okei oon muuttunu aika tosi pajon. No kyt mulla on kuitenki kiire joten lähden. Yllätys.

Oon vihdoin kentällä ja no... kaikki tuijottaa.

-Pojat... tässä on Alma. Uusi joukkueessamme pelaava jäsen. Ja toivon että otatte hänet avosylin vastaan, Valmentajamme, olikohan Walker... en oo varma, mutta se kuitenkin sanoo.

-Joo eli siis oon Alma ja tulin tähän joukkueeseen koska tyttöjen joukkueessa ei ollut tilaa, kerron koska Mike omi oyytänyt minua kertomaan kotain itsestäni. Mike on siis meidän valmentajan nimi.

Kaikki joukkuelaisemme nöykkäilevät.

-Osaatko sä ees pelata? Yksi pojista kysyy.

-Ainakin paremmin kun sä, vadtaan.

-Uu.

-Nonii Luke ja Alma tehdään niin että pelataan yksi peli nyt heti alkuunsa niin nähdään kuka tän voittaa, Mike sanoo.

Peli loppui. Meidän joukkue voitti 5-2. Itse tein kaksi maalia.

-Kyllähän sä osaat pelata aika hyvin, Luke sanoo treenien jälkeen.

-Vedä sanas takas. Mähän oon paras! Huudan. Lukesta tuli näitten treenien aikana mulle jo tosi hyvä ystävä niinkuin Samistakin.

-Ei sen tarvii, kuulen Samin sanovan. Tota en kestö. Hyppään Samin selkään.

-Okei sä oot paras, tuo sanoo.

Martinus virnuilee vieressä. Hänkin on jo aika hyvä ystäväni, mutta Marcus vain pyörittelee silmiä.

-Nähään ens treeneissä! Huudan kun poistun ulos Martinuksen kanssa jutellen .

-No oliko nyt niin hirveetä niissä treeneissä? Elsa kysyy.

-No ei oikeestaan. En tiiä mikä muhu on menny, vastaan. Lähden ylös huoneeseeni ja avaan netflixin. Katson sirltä Degrassia ja kun huomaan kellon olevan jo melkein 12 niin sammutan sen. Käyn suihkussa ja pesen hampaat. Laitan hiukseni vielä letille ja sitten nukahdan melkein heti.


Herään taas liian myöhään ja tietenkin tuli kiire. Laitoin mustan t-paidan ja revityt farkut päälle ja meikkasin nopeasti. Elsa oli syömässä aamupalaa ja hänkin huomasi kuinka paljon kello on.

Juoksimme koululle. Kello on 5 vaille yhdeksän joten kerkeän mennä Luken ja Samin luokse. .

-Moi! Huudan.

-Nukuitko pommiin? Sam kysyy virnuillen.

-No mitä luulet?
Kellot soi ja me mentiin sisään. Ensimmöisenä olisi musiikkia.

-Noniin eli me tehdään ryhmätyönä että pari esittää meille muille harjoittelemansa laulun. Tänään pari valitsee laulunsa ja teillä on viikko aikaa harjoitella sitä, musiikin opettajanna Maria sanoo. Toivon että saan jonkun kivan parikseni.

-Parit ovat, Elsa ja Lily, Martinus ja Luke, Sam ja Lottie, Marcus ja Alma, Nic Ja Jonathan, Maria sanoi vielä muita pareja, kunnes parit alkoivat suunnitella lauluaan. Menin Marcuksen luo ja yritimme keksiä laulua jonka molemmat meistä osaisivat hyvin.

-Hei entä  Burn? Kysyn.

-Ai  Ellie Claudinin? Marcus kysyy.

-Joo just se, sanon.

-Joo se vois olla hyvä.

Hymyilen. Vihdoin. Kellot soi ja lähden ulos luokasta. Mitäköhän tästäkin tulisi.

// Skip viikko//

Me ollaan viikon aikana ystävystytty Marcuksen kanssa ja olen monen joukkuelaisemmekin hyvä kaveri jo. Nyt meidän pitäisi mennä musiikin tunnille. Mitenköhän se esitys menee.

Nyt on meidän vuoro. Me mennään Macin kanssa mikkien luo ja siitten musiikki alkaa jo soida. Mä aloitan ja sitten tulee marcua. Meillä on myös yhteisiä osuuksia.

Kun lopetammu luokka raikuu aploodeista. Oltiinko me oikeasti niin hyviä?

-Te olitte mahtavia, opettajamme sanoo. Vilkaisen Marcusta ja hän katsoo minua hymyillen.

Täs on nyt tää toinen osa. Toivottavast kelpaa. Ja jos mun kirjotuksessa on jotain paranneltavaa niin aina voi kommentoida ehdotuksia ja tietenkin mielipiteitä. Ens lukuun👐

~Eveliina

I don't wanna fall in loveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz