9.

240 18 7
                                    


Alman nk.

Herätys 4.35. Herääminen 4.37. Tasan. Sen jälkeen päälle boyfriend farkut ja musta perus toppi. Vyötärölle punainen fanelli. Meikiksi vain ripsiväriä. Ei muuta. Ja nyt kello on 5.20 ja kohta on lähtö. Vielä pitäisi syödä jogurtti loppuun ja sitten olen valmis ja niin on Elsakin.

// Skip lentokentälle//

Laitan valkoisen matkalaukun hihnalle jonka jälkeen me lähdetään turvatarkastukseen.

Turvatarkastus meni hyvin. Ja nyt me ollaan koneessa. Mä istun Marcuksen vieressä jonka vieressä istuu Tinus ja sitten Elsa. Erik istuu muutama rivi meidän edessä.

Marcuksen nk.  (Ette arvannu...)

Me ollaan istuttu koneessa nyt tunti ja hetki sitten Alma nukahti. Nytkin hän nojaa söpösti olkapäähäni. Kaikki tuossa tytössä saa tunteeni kiehumaan. Taidan olla ihastunut ja pahasti. Ei ei olen rakastunut. Todella hyvään ystävääni.
Huomaan kuinka Alma avaa silmänsä.

-Huomenta, sanon.

-Huomenta, Alma sanoo mutta ei nosta vieläkään päätään olkapäältäni. Ei sillä että se haittaisi. Päinvastoin.
Kohta meidän pitäisi olla jo Oslossa. Enää puoli tuntia.

Koneemme laskeutui Oslon lentokentälle. Haimme laukut ja lähdimme ulos. Ulkona meitä odotti taksi ja sinne me sitten menimme. Taksi vei neidät hotellille ja kirjauduimme sitten sisään. Meillä on kaikilla on yhteinen huone,missä on kuitenkin Elsalla ja Almalla oma huone ja meillä Tinuksen kanssa myös. Isä nukkuu yhteisessä tilassa olevalle sängyllä. Huoneessa on myös keittiö ja vessa.

Me ollaan oltu huoneessa jo tunti. Kuolen tylsyyteen.
Hakkaan tälläkin hetkellä päätäni tyynyy.

Alman nk.

Marcuson selvästi tylsistynyt. Tai miten pään tyynyyn hakkaamisen ottaa?
Naurahdan.

-Pitäiskö meiän mennä jonnekkin? Kysyn.

-Joo! Mennään pelaan futist! Marcus huutaa selvästi innostuneena.

-Martinus ja Elsa me mennään pelaamaa futista tuutteko te? Kysyn.

Elsa pyörittää päätään. Eli hän ei tule. Katson kysyvästi Tinukseen.
-En mä tuu. Jään pitään Elsalle seuraa, Tinus sanoo.

Nyökkään ja lähdemme Marcuksen kanssa ulos hotelli huoneesta.

Laitan nappikset jalkaan ja nappaan pallon Marcukselta.

-Hei! Lähden juoksemaan Marcuksesta pois päin.
Marcus saa mut kiinni ja alkaa kutittamaan.

-Lopeta! Huudan.
Marcus ei lopeta.

Vihdoin.

Marcuksen kasvot lähenevät omiani ja ennenkuin huomaankaan niin me suudellaan. Kun Marcus irtaantuu hän nappaa virnistäen pallon.

-Ei toi oo reiluu! Huudan.

-Ei me sovittu sääntöjä! Marcus huutaa.

Kohta alkaa sataa ja me juostaan kamojemme luo. Meistä kumpikaan ei vaihda nappiksia pois. Huoneesa me molemmat ollaan läpimärkiä. Martinus ja Elsa repeää nauruun. Katson heitä murhaavasti ja suuntaan huoneeseeni. Vaihdan päälleni mustat revityt farkut ja ja valkoisen topin. Niiden päälle laitan farkkutakin.

Huomenna on eka keikka. Jännää...

-Nyt syömään! Erik huutaa.
Lähdemme kävelemää läheistä mäkkiä kohti. Ja sade on siis loppunut.

Kun me ollaan saatu syötyä lähdemme kohti hotelli huonetta. Menen suihkuum ja pesen hampaat. Sitten menen nukkumaan ja nukahdan heti.

Kohta jo kymmenen osaa. Jjee! Ja kohta on jo 300 lukukertaa💙❤💚.
Nähään ens luvussa!

~Epu

I don't wanna fall in loveWhere stories live. Discover now