8.

234 15 6
                                    

Alman nk.

Me päätettiin sitten olla totea ja nyt Elsa istuu ilman paitaa ja mä jouduin käydä ulkon ahuutamassa kanaminäni paljastumisen eli toisin sanoen "Olen kana".

Nyt on minun vuoro pyörittää ja se osui Marcukseen.

-Totuus, Mac sanoo ennenkuin kerkeän edes kysyä mitään. Nyökkään ja alan miettiä hyvää kysymystä.

-Mikä on sun noloin tapahtuma 10 vuotiaasta tähän päivään? Kysyn samalla virnistäen.

-No joo tota se oli aika noloa kun tein kerran maalin vastajoukkueelle mutta nolointa oli se kun kompastuin lavalla oman lauluvuoron aikana. Silloin oli vielä joku ohjelma kuvaamassa sitä, Marcus sanoo. Ja me muut kolme repeämme nauruu.

-Hei me unohettiin ihan kokonaan! Tinus huutaa.

-Mitä? Kysyn nauruni seasta.

-Niin... tota meillä alkaa kiertue tossa koulun lopun jälkeen ja me haluuttais sut sinne mukaa, Marcus pamauttaa.

-Oikeesti? Elsa kysy.

-Joo joo, Mac selventää.

-Mä oon aina halunnu lähtä kiertueelle! Huudan ja hyppään halaamaan poikia. Molemmat heistä naurahtaa niinkuin Elsakin.

Mac ja Tinus lähti vähän aikaa sitten ja nyt me istutaan Elsan kanssa syömässä iltapalaa. Huomenna pitäis mennä kouluun ja Marja ja Tom tulisi kotiin.

-Sä taidat todella pitää Marcuksesta, Elsa ilmoittaa.

-Niin pidän. Jopa enemmän kun laulamisesta, naurahdan. Elsa naurahtaa myös.

-Pitäiskö meiän mennä nukkumaan? Elsa kysyy. Nyökkään.

// skip huomiseen kouluun//

Aamulla laitoin mustat farkut ja puaisen topin. Niiden päälle laitoin mustan bomberin. Elsa laittoi taas valkoiset farkut, mustan topin ja farkkutakin.

Heilutan käättäni kun nään pojat ja he tulevat tänne.

Koulupäivä meni normaalisti.

// skip kevätjuhlan aamuun//

Me ollaan Elsan kanssa meikattu. Elsa kiharsi mun hiukset ja sille mä tein nutturan.

 Elsa kiharsi mun hiukset ja sille mä tein nutturan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Toi eka oranssi on Elsan ja keskimmäinen on Alman.

Mulla on hihaton vaalean oranssi polviin asti yltävä mekko ja Elsalla saman värinen missä on hihat. Me päästiin Gunnarseiden kyydillä. Tom ja Maria tulee vähän myöhemmin. Molemmilla pojilla on mustat puvut. Marcuksella on vaalean sininen kaulispaita siellä alla ja Martinuksella valkoinen. Kummalakaan ei oli kravattia tai rusettia.

Ekana salissa on stipendien jako. Elsa sai sen. Ja sitten 10 luokan esitys.
Sen jälkeen me ollaan luokassa todistusten jaossa.

Elsa sai kolme 10 ja loput ysejä.

Itse sain kolme 7, kaksi 8 ja loput ysejä. Ihan okei todistus. Nyt kotiin pakkaamaan ja juhlimaan huomenna on lähtö.

Pakkaan mukaan hygienia totteet, meikit, kaikki vaatteet mitä tarvitsee ja muutaman mekon. Otan mukaan myös kenkiä.

-Elsa ja Alma? Te lähdette huomenna niin me haluttais antaa teille lahjat, Maria sanoo.
Tom antaa meille rasiat. Avaamme ne ja siellä on ihanat kaulakorut. Molemmat on hopeiset sydämmen missä on timantteja ympärillä.

-Kiitos! Sanon ja halaan Mariaa ja sitten Tomia. Elsa tekee saman.

-Menkää nukkumaan. Te joudutte herätä aamulla tosi aikaisin, Maria sanoo. Nyökkäämme ja toivotamme hyvät yöt. Me mentiin ensin pesemään hampaat ja suihkuun. Sitten herätys 4.35 ja nukkumaan.

Taas luku! Yay! Onko kukaan tulossa Kotkan meripäiville ens viikolla. Mä oon koska no täällä asun. Ensiinnyn myös Kotkan hyrrissä meripäivä paraatissa. Nähään siellä jos tuutte😚

~Epu

I don't wanna fall in loveWhere stories live. Discover now