Történetek az internetről

5.6K 187 32
                                    

Szeasztok
Ma egy kis történetet hoztam az internetről,talàn lesz ebből bàr rész ha érdekesnek bizonyúl,remélem tetszeni fog

Egy kis fahàzikòban töltöm a telet a tulajjal,aki egyben egy régi baràtom is.Egész jól alakúlt,még el nem mentünk az erdőbe sétàlni.Kezdett eluralkodni a hóvihar.A szikla szìrt mellett jöttünk.Megcsúszott a làba és,lecsúszott.15 métert zuhanhatott,majd egy nagyobb szikladarab megàlìtotta.Még lélegzett,egy nyílt seb volt a làbàn,erősen vérzett.Òvatosan lementem,majd felvittem és vissza húrcoltam a kis hàzikòba.Nem lélegzett,vagy a fagy vagy az elvérzés végzett vele.Pròbàltam megmenteni,először a kisvàrosba akartam kocsival menni,de túl nagy volt hozzà a vihar,a kocsival meg se tudtam volna indulni.A mobilom lemerült,a hàzban nem volt àram,de térerő se volt.Fogtam egy àsót és elàstam a hóba,hogy majd mikor kijutunk egy rendes temetést remdezek szàmàra.Lefeküdtem aludni.Reggel arra ébrettem,hogy egy fagyott kar karolt àt engem,nem mertem teljesen elfordúlni,csak a szemem sarkàból néztem rà.Ő volt az.Fogalmam se volt,hogyan jött be.Lehet,hogy csak fel akart melegdni,bàr nem értem,hogyan tudott beljöni,nincs kúlcsa,mivel nàllam volt és halott is volt.Ki mentem,vissza àstam.Egész délutàn ezen idegeskedtem.A vihar nem csallapodott.Ez még hàrom napon folytatòdott.Majd egyik este mielőtt lefeküdtem volna eszembe jutott,hogy hoztam magammal kameràt.Felàlìtottam úgy,hogy az ajtòt és az àgyat is felvegye.Lefeküdtem,és csak azt néztem,hogy mikor nyitódik az ajtó,hogy meglàssam,hogy ott àll az ajtóban,azzal a tekintetével,majd ahogy befekszik az àgyba mellém.Elaludtam egy kisidő múlva.Reggel ugyan úgy ébrettem.Kimentem vele együtt majd lefektettem az ajtóba,megfoktam az àsót és szétvertem a fejét,közben ordìtottam...

-Dögölj meg!Dögölj meg!Dögölj meg!

A vihar lassan lecsilapodott,majd megszünt.Fél óràra rà egy mentő helikopter érlezik.Mielőtt megérkezdtek volna megnéztem a videó tartalmàt.Nem hittem a szememnek.Földhözvàgtam,ezzel a filmet is megsemmisìtettem.Azóta normàlis életet élek,van munkàm,csalàdom.De azóta se tudok nyugottan aludni,mindig lejàtszódik a fejemben ahogy az éjszaka közepén felkelek,behozom őt,lefektetem az àgyra,rà reszem a karjàt az oldalamra.Az orvosok azt mondtàk,hogy elverzés okozta a halàlàt.Jàrtam egy kis ideig pszihològusnàl,most màr nem gondolok rà annyit,de nem tudok nyugottan elaludni.

Történetek Az InternetrőlWhere stories live. Discover now