Bizto sokan láttátok már a Démonok Között filmet, mely emleséli, hogy mi is történt a Parron családdal a farmházban, és Warrenék, hogyan mentették meg a napot. Viszont tudjátok a valódi történetet is? Nos, ha nem, megpróbálom pár szóban össze foglalni.
(Carolyn és 5 lánya, Roger nem látható a képen)
Január 1971., a Perron család beköltözött egy 14 szobás farmházba Harrisville, Rhode Island-ben, ahol Carolyn, Roger és öt lányuk el kezdtek fura dolgokat észlelni nemsokkal a beköltözésük után.
Kicsiben kezdődött. Carolyn észre vette, hogy a seprű folyamatosan eltűnt, vagy egyik pontból a másikba ment. Úgy hallotta, mintha valami kapargatná a vízforralót a konyhában. Néhol talált piszok halmokat a frissen takarított konyha padlón. A lányok szellemeket észleltek a házban, de legtöbbször ártalmatlanok voltak, viszont volt egy pár amik mérgesek voltak.
Carolyn állítólag utána nézett a ház történelmének, és megtalálta, hogy a ház nyolc generáción át ugyan az a családé volt, és sokan közülük ott haltak meg. Egy pár gyerek megfulladt a közeli patakban, egy páran a padláson felakasztották magukat. A szellem amit a filmben ábrázoltak, Bathsheba volt, a legrosszabb mind közül.
(Perron család farmháza)
"Akárki is volt a szellem, a ház úrnőjeként említette magát" mondta Andrea Perron , a legidősebb lány az öt testvér közül. Kiderült, hogy volt egy valós személy Bathsheba Sherman néven, aki abban a házban élt az 1800-as években. Azt mesélték, hogy sátánista volt, és volt bizonyíték, hogy köze volt a szomszéd gyerek meggyilkolásában, viszont nem volt róla tárgyalás. A közeli Baptist temetőben lett eltemetve, Harrisville belvárosában.
(Bathsheba Sherman sírja)
Perronék úgy hitték, hogy Bathsheba szelleme gyötörte őket. Andrea állítása szerint a család más szellemeket is észleltek, sokszor érezték rothadó bőr szagát, és az ágyak is fel emelkedtek a levegőbe. Mikor az apja le ment a pincébe, úgy érezte az apja, mintha valami hideg, büdös dolog lenne mögötte. Próbáltak sokszor távol maradni a pincétől, de rejtélyes módon a fűtés mindig ki kapcsolt ami miatt muszáj volt le menni.
A tíz évet, amit a házban töltöttek, Warrenék többször is meglátogatták őket. Egyik alkalommal Lorraine egy szeánszot kezdeményezett, hogy meg próbáljon kapcsolatba lépni a szellemmel ami meg szállta a családot. A szeánsz alatt, Carolynt megszállta, idegen nyelven beszélt és fel emelkedett a levegőbe a székkel.
Andrea állítása szerint titokban kileste a szeánszot. "Azt hittem el fogok ájulni, anyám el kezdett beszélni egy olyan nyelven, mely nem e világról való volt. A széke lebegett, őt pedig át dobta a szoba másik felébe."
Habár a filmben Ed vezet egy ördögűzést, mintsem egy szeánszot, Lorraine alátámasztotta, hogy a férjével soha nem próbálnának meg egyet, mivel egy katolikus pap teheti csak meg. A szeánsz után, Roger ki dobta Warrenéket a házból, aggódva a felesége mentális stabilitása miatt. Andrea állítása szerint, a család további tíz évig a házban maradt, anyagi okok miatt, majd csak 1980-ban voltak képesek elköltözni, mikor már a szellemek el hallgattak és a szellemjárás csillapult.
- Egy kis érdekesség. Aki még nem hallott róla, Perron család farmházát élőben is meg lehet tekinteni, körül járni, mivel jelenleg egy pár lakik ott és túrákat engedélyeznek, viszont egy szerződést kell aláírni, miben bel egyezel, hogy bármit amiben kért teszel, ki kell fizetned, akármilyen szellem/démon száll meg, nem vállalnak érted felelősséget.
(A farmház jelenlegi tulajdonosai)
- Pár hónapja az ott lakók, a ház területén elterülő erdőben egy kis temetőt találtak, mely valószínűleg a házhoz köthető.