Ez a történet egy kislànyról szòl akit Peny-nek hìvtak.
Egy nap Peny kapot egy kisbabàt a nagymamàjàtól.Rà egy napra a mamàja meghalt.A szülei oda adtàk neki,de neki màr az első pillanattól nem tetszett.A babànak hosszú fekete haja volt,fekete szeme plusz egy kis bajlós mosollyal.Úgy érezte,hogy bàrhova megy nézi őt.Nem akarta elutasìtani,jò nevelt volt,nem akarta csalódotnak làtni őket.
Az nap este egy kis csuszogó hangot hallott.Kicsivel később egy kislàny hangjàl hallotta.Peny,az első lépcsőfokon vagyok.Majd újra egy kis csuszogó hangot hallott,mintha vissza ment volna ahonnan indúlt.
Peny mindig nyitott ajtónàl alutt,hogy egy kis fény menjen be a szobàjàba.
Reggel elmesélte a szüleinek mi történt.Úgy gondoltàk,hogy csak roszat àlmodott,elfogatta tényt.Az nap éjjel újabb csuszogò hangot hallott,majd újra egy kis hangot.Peny,az ötödik lépcsőfokon vagyok.Nagyon félt.Alig mert aludni.
Nagyon nem is aludt az éjjel.Nem merte elmondani a szüleinek,mert tudta,hogy ugyan azt mondjàk és bolondnak fogjàk tartani.
Az nap éjjel becsukta az ajtójàt.Küzdött az àlmatlansàggal,sehogy se tudott elaludni.Újra jöttek a hangok.
Peny,az utolsó lépcsőfokon vagyok.
A szülei a làny sokilyàra ébredtek.Mikor kimendtek a lépcső aljàn talàltàk meg.Úgy gondoltàk,hogy le akart menni a mosdóba,de megcsúszott és kitörte a nyakàt.A baba ott volt mellette.Mosolygot.