Son düzeltme tarihi; 07.08.2019
"Anneciğim, babacığım anladım tamam kaç kere diyeceğim benim isteyerek yaptığım bir şey değildi!"
"Evet anladım anne, evet baba eğitmenlerle konuştum bugün beni alacaklar hem benim gibi olan birkaç kişi de varmış."
"Ya tamam anlıyorum! Ya tamam anladım. Ya kaç defa tekrarlayacağım A-N-L-A-D-I-M!"
Beynimde dönen seslerle huzursuzca homurdandım, tanıdık gelen ses sanırım yeni oda arkadaşıma aitti. Gözlerimi kırpıştırarak açıp Emmy'i odada bir o yana bir bu yana elinde tuttuğu kapaklı değişik aletle konuşurken bulmuştum. Evet bu alet büyücüler tarafından yapılmış uzakta olan biriyle konuşmak için tasarlanmış bir aletti, bundan bende de vardı fakat köyden pek ayrılmadığım için pek kullanmıyordum.
Emmy sinirle homurdanıp yuvarlak aletine üflerken gözü bir anda yeni uyanmış bana kaydı.
"Ah anne lanet olsun sizin yüzünüzden oda arkadaşımı uyandırdım. Tamam tamam size bugün tüm gelişmeleri sonra anlatacağım görüşürüz sizi seviyorum bay!" Emmy zoraki bir şekilde yuvarlak kapaklı telefonunu kapatıp sahte bir şekilde otuz iki diş sırıtarak bana döndü.
"Özür dilerim Kiara! Annemle babam dün olanları duymuş ve bana öğüt vermek için aramışlar. Seni de uyandırdım kusura bakma!" Emmy sırıtmayı kesip bu sefer üzgün olduğunu belli ederek dudak büktü. Bende kaşlarımı çatıp gözlerimi ovalayarak doğruldum ve yatağımda bağdaş kurarak oturmaya başladım. Emmy sinirlendiğimi düşünmüş olacak ki dudaklarını biraz daha büküp büyük olan gözlerini biraz daha büyülterek bana yavru köpek bakışı atmaya başladı.
"Ah gerçekten çok ama çok üzgünüm Kiara cidden bir daha bu saatte aramayacaklarına emin olabilirsin!" Dedi ellerini önünde birleştirmiş bana hala yavru köpek bakışları atıyordu. Emmy ismimi değişik bir aksanla söylemişti ama buna pek takılmayıp yatağımın başucunda duran saate baktım. Saat sabahın beşiydi! Çatık olan kaşlarımın ikisine şaşkınlıkla kaldırıp hala üzgün bir şekilde duran Emmy'e baktım.
"Emmy üzgünüm ama beni sabahın beşinde kaldırdın! Bu affedilemez bir suç ama seni sevdiğim için sanırım küçük bir şartla seni affedebilirim?" dedim muzip bir şekilde, Emmy ne olduğunu anlamamış bir şekilde tek kaşını kaldırırken daha fazla dayanamayıp gülmeye başladım. "Ah Emmy dalga geçiyordum! Sakin ol biraz, uyanmış olmam sıkıntı değil zaten erken kalkıp banyo yapacaktım." Dedim ve elimle bir şey yokmuş gibi havada salladım. Emmy bir an rahatlayıp derin bir nefes verdi.
Gülmeyi kesip biraz ciddileşerek öne doğru eğildim "Tabi yine de bu yaptığın o mükemmel rüyamı böldüğü için ben ve arkadaşlarımla yemekhaneye gelmen gerek. Dün gelmedin ama bugün gelmelisin!" Sırıtmaya devam ederken Emmy emin olamıyormuş gibi yerinde sallanınca göz devirdim, "Eminim arkadaşlarımı çok seveceksin, dün onlara seni anlattım ve onlarda seni çok merak etti!" Bu dediğim yalan değildi Jesica gerçekten Emmy'i merak etmişti ve eminim ikisi çok iyi anlaşırdı.
Ayrıca eğer Emmy de benle gelirse Bill'den saçımın öcünü alabilirdim! Emmy biraz daha yerinde sallanınca en sonunda kafasını onaylayarak salladı "Tamam yemekhaneye gideriz yalnız saat şuan beş yemekhane dokuzda açılıyor yani ben biraz daha uyuyacağım!"dedi ve sözünü bitirir bitirmez kafasını yumuşak gözüken yastığına koyup gözlerini kapadı. Başımı gülerek iki yana sallarken bende daha fazla oyalanmadan yatağımdan kalkıp banyoya doğru ilerledim.
Minik banyomuz kırmızı ve beyaz fayansları güzel bir uyumla tam karşımda duruyordu sevimli minik altın sarısı işlemeler kapının bir ucundan diğer ucuna doğru gidiyordu kapının hemen karşısında geniş bir duşa kabin vardı duşa kabinin yanında ise büyük bir ayna ve lavabo vardı. Tuvalet ise hemen lavabonun karşısında yer alıyordu. Banyo dikdörtgen şeklindeydi ve gerçekten çok güzel ve temizdi. Dün banyoya girdiğimde etrafa çok bakamadığımdan şuan iyice incelemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA KIZ (ASKIDA)
Fantezie#1 Kehanet #23 Bilim Kurgu #2 Anka #13 Tarihsel Anka, Anka Kuş, Anka Ölüm ve Anka Kız bu isimler sadece tek bir kişiye aitti, herkesin korktuğu fakat savaşmaktan çekinmedi tek bir kişiye aitti. Ölümsüz olmasına rağmen onu öldürmeye uğraşanlar, kendi...